abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120104980
hallo beste fokkers, ik zit met een klein probleem.

ik ben 18 jaar, studeer (woon ook op kamers) en ben heel erg toe aan een relatie. ik heb er nog nooit een gehad en ben ook nog nooit verliefd geweest (is dat problematisch?). het probleem is niet zozeer dat ik niet in contact kom met meiden of sociaal awkward ofzo (was het vroeger altijd wel maar heb ik me in verbeterd) of dat ik lelijk ben. ook ken ik genoeg meiden waarvan ik wel weet dat ze me leuk vinden (3-4 oid) maar het is meer het probleem van de overgang van een meid gewoon gezellig mee kunnen doen tot een keer echt relatie aan te gaan, ik weet niet goed hoe ik die overstap moet maken. ook overstap van alleen elkaar op werk/school zien naar privé,

graag jullie hulp/mening over mijn situatie
  zondag 9 december 2012 @ 13:52:43 #2
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_120105529
Niet druk om maken, al de tijd rijp is komt 't vanzelf.
Binnie noe helemoale van god los
pi_120105572
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef duveler het volgende:
hallo beste fokkers, ik zit met een klein probleem.

ik ben 18 jaar, studeer (woon ook op kamers) en ben heel erg toe aan een relatie. ik heb er nog nooit een gehad en ben ook nog nooit verliefd geweest (is dat problematisch?). het probleem is niet zozeer dat ik niet in contact kom met meiden of sociaal awkward ofzo (was het vroeger altijd wel maar heb ik me in verbeterd) of dat ik lelijk ben. ook ken ik genoeg meiden waarvan ik wel weet dat ze me leuk vinden (3-4 oid) maar het is meer het probleem van de overgang van een meid gewoon gezellig mee kunnen doen tot een keer echt relatie aan te gaan, ik weet niet goed hoe ik die overstap moet maken. ook overstap van alleen elkaar op werk/school zien naar privé,

graag jullie hulp/mening over mijn situatie
Op jouw leeftijd is dat nog niet problematisch.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120105669
Gaat gewoon van zelf, als je haar weer zie in discotheek gwn schuren en niet te softie doen anders raken ze op je uitgekeken ga niet het luisterend oor willen zijn anders word je friendzone wees gewoon hyena en ga recht op je doel af vinden ze alleen maar leuk zo doe ik altijd
pi_120118451
merk dus wel dat ik moeilijk zit te doen om niks, is er echt niet iets wat ik kan doen wat kansen op een vaste relatie vergroot.... meisjes in de kroeg schuren zijn meestal niet de meisjes waar ik wat mee wil...
  zondag 9 december 2012 @ 19:42:36 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120118828
probeer het eerst eens voor een nachtje, zodra je een one-night stand ontmoet waar je de volgende ochtend niet hard voor wegrent kun je eens gaan nadenken of je voor het ontbijt blijft zullen we maar zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_120133666
Vraag ze eens of ze ook na school/werk een keer wat willen gaan drinken. Is het gezellig, zoen ze. Blijft het leuk, ga er na verloop van tijd mee naar bed. Vanaf het moment dat je hebt gezoend, gaat het in mijn ervaring redelijk vanzelf.

En op je 18e is hier nog niks abnormaals aan en mag je nog niet klagen, kom maar terug als je 25+ bent en dit nog steeds zo ervaart (wat ik betwijfel!).
Raak en plezierig.
  maandag 10 december 2012 @ 12:33:14 #8
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_120145068
Hier is geen stappenplan voor, maar als ie er was, dan zou stap 1 toch echt moeten zijn: verliefd worden.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_120146895
WTF is dit dan :')

Heeft er iemand een blik zielige kloons opengetrokken ofzo _O-
  maandag 10 december 2012 @ 13:32:45 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120147013
Ik denk dat als 3 of 4 meiden je echt leuk genoeg vinden je toch wel wat gemakkelijker een relatie zou kunnen krijgen.. Die overstap is niet zoveel als de ander jou leuk vindt en jij haar, dan gaat dat toch vanzelf. Voorstellen om wat te gaan drinken dan en buiten werk/school afspreken. Hoe moeilijk is het als je al weet/denkt te weten dat ze je leuk vinden?
we dan
pi_120147566
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef duveler het volgende:
merk dus wel dat ik moeilijk zit te doen om niks, is er echt niet iets wat ik kan doen wat kansen op een vaste relatie vergroot.... meisjes in de kroeg schuren zijn meestal niet de meisjes waar ik wat mee wil...
Och al gelijk eisen stellen.

Wat maakt jou zo'n vangst dan?

Ben een kerel en probeer niet altijd aardig gevonden te worden, heb je zo chicks aan je voeten ;)
pi_120147597
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:33 schreef VaLkyRie het volgende:
Hier is geen stappenplan voor, maar als ie er was, dan zou stap 1 toch echt moeten zijn: verliefd worden.
Ja vast en dan een relatie krijgen en voor altijd bij elkaar blijven?

Grow some fuckin balls :Y
  maandag 10 december 2012 @ 13:51:29 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_120147615
Waarom wil je dan zo graag een relatie? Regel je uberhaupt wel eens een chick?
Gourmetten of steengrillen?
pi_120147784
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk niet, meneer wil van de hak op de tak :')
  maandag 10 december 2012 @ 14:08:54 #15
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_120148198
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja vast en dan een relatie krijgen en voor altijd bij elkaar blijven?

Grow some fuckin balls :Y
Nou, dat laatste betwijfel ik, al is het een nobel streven.

Maargoed, als TS een relatie wil, is het wel handig om verliefd te zijn. Als ie gewoon wilt neuken dan boeit het waarschijnlijk niet veel, maar dat geeft ie niet aan en is ook wezenlijk anders m.i...
pi_120148236
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nou, dat laatste betwijfel ik, al is het een nobel streven.

Maargoed, als TS een relatie wil, is het wel handig om verliefd te zijn. Als ie gewoon wilt neuken dan boeit het waarschijnlijk niet veel, maar dat geeft ie niet aan en is ook wezenlijk anders m.i...
Wat denk je zelf?

TS is een hitsige puber die naast puisten ook vol staat van de opwinding :Y
  maandag 10 december 2012 @ 14:13:06 #17
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_120148315
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

TS is een hitsige puber die naast puisten ook vol staat van de opwinding :Y
Maar dan is het simpel!

De overgang van gezellig naar sex = alcohol.

Al eeuwen een beproefd middel. Valt me tegen van TS, beetje student weet dat...
pi_120148352
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Maar dan is het simpel!

De overgang van gezellig naar sex = alcohol.

Al eeuwen een beproefd middel. Valt me tegen van TS, beetje student weet dat...
Hij moet er nog achter komen dat z'n eerste relatie vooral neuken wordt :Y
pi_120173951
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef Smack10 het volgende:
quote:
Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk niet, meneer wil van de hak op de tak
af en toe zoen ik wel met een chick maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik super dronken ben wat ik zeer weinig ben overigens.

daarnaast maak ik hieruit op dat ik eerst super veel chicks moet regelen voordat ik relatie aan zou moeten gaan? klinkt echt belachelijk, zie het nut en de lol er niet van in, zelfde geld overigens voor ONSjes, als er niks achter zit is het et voor mij niet echt waard.

Kleine kans trouwens dat ik bij een meid terecht kom die ik in de kroeg heb ontmoet, ik weet dat het veel gebeurt maar kvind et zelf weinig aan en daarnaast ook redelijk kansloos (leert elkaar niet echt kennen oid). Ook ben ik lang niet zo veel op stap als gemiddelde student.
pi_120174042
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:27 schreef duveler het volgende:

[..]

af en toe zoen ik wel met een chick maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik super dronken ben wat ik zeer weinig ben overigens.

daarnaast maak ik hieruit op dat ik eerst super veel chicks moet regelen voordat ik relatie aan zou moeten gaan? klinkt echt belachelijk, zie het nut en de lol er niet van in, zelfde geld overigens voor ONSjes, als er niks achter zit is het et voor mij niet echt waard.

Kleine kans trouwens dat ik bij een meid terecht kom die ik in de kroeg heb ontmoet, ik weet dat het veel gebeurt maar kvind et zelf weinig aan en daarnaast ook redelijk kansloos (leert elkaar niet echt kennen oid). Ook ben ik lang niet zo veel op stap als gemiddelde student.
Als je je echt wilt gaan settelen moet je eerst flink rondgekeken hebben zodat je in de relatie het niet ergens anders gaat zoeken.

Dus eerst een relatie pakken die niet diep is om te leren ;)
  donderdag 13 december 2012 @ 02:13:31 #21
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_120256124
Spreek met chicks af buiten de kroeg, doch met alcohol.
Maak gewoon ergens een relaxte sfeer - het park, een rustig café, thuis.

Focus trouwens niet te hard op een relatie.. hoe meer je daar op richt hoe meer gespannen je bent.
Meiden houden wel van spanning maar niet van gespannen dudes.
Neem de tijd man, 't duurde voor mij ook tot mijn 19de.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')