Op jouw leeftijd is dat nog niet problematisch.quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef duveler het volgende:
hallo beste fokkers, ik zit met een klein probleem.
ik ben 18 jaar, studeer (woon ook op kamers) en ben heel erg toe aan een relatie. ik heb er nog nooit een gehad en ben ook nog nooit verliefd geweest (is dat problematisch?). het probleem is niet zozeer dat ik niet in contact kom met meiden of sociaal awkward ofzo (was het vroeger altijd wel maar heb ik me in verbeterd) of dat ik lelijk ben. ook ken ik genoeg meiden waarvan ik wel weet dat ze me leuk vinden (3-4 oid) maar het is meer het probleem van de overgang van een meid gewoon gezellig mee kunnen doen tot een keer echt relatie aan te gaan, ik weet niet goed hoe ik die overstap moet maken. ook overstap van alleen elkaar op werk/school zien naar privé,
graag jullie hulp/mening over mijn situatie
Och al gelijk eisen stellen.quote:Op zondag 9 december 2012 19:32 schreef duveler het volgende:
merk dus wel dat ik moeilijk zit te doen om niks, is er echt niet iets wat ik kan doen wat kansen op een vaste relatie vergroot.... meisjes in de kroeg schuren zijn meestal niet de meisjes waar ik wat mee wil...
Ja vast en dan een relatie krijgen en voor altijd bij elkaar blijven?quote:Op maandag 10 december 2012 12:33 schreef VaLkyRie het volgende:
Hier is geen stappenplan voor, maar als ie er was, dan zou stap 1 toch echt moeten zijn: verliefd worden.
Tuurlijk niet, meneer wil van de hak op de takquote:Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Waarom wil je dan zo graag een relatie? Regel je uberhaupt wel eens een chick?
Nou, dat laatste betwijfel ik, al is het een nobel streven.quote:Op maandag 10 december 2012 13:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja vast en dan een relatie krijgen en voor altijd bij elkaar blijven?
Grow some fuckin balls
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 10 december 2012 14:08 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste betwijfel ik, al is het een nobel streven.
Maargoed, als TS een relatie wil, is het wel handig om verliefd te zijn. Als ie gewoon wilt neuken dan boeit het waarschijnlijk niet veel, maar dat geeft ie niet aan en is ook wezenlijk anders m.i...
Maar dan is het simpel!quote:Op maandag 10 december 2012 14:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
TS is een hitsige puber die naast puisten ook vol staat van de opwinding
Hij moet er nog achter komen dat z'n eerste relatie vooral neuken wordtquote:Op maandag 10 december 2012 14:13 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Maar dan is het simpel!
De overgang van gezellig naar sex = alcohol.
Al eeuwen een beproefd middel. Valt me tegen van TS, beetje student weet dat...
af en toe zoen ik wel met een chick maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik super dronken ben wat ik zeer weinig ben overigens.quote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef Smack10 het volgende:
quote:
Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef Silenus het volgende:
Waarom wil je dan zo graag een relatie? Regel je uberhaupt wel eens een chick?
Tuurlijk niet, meneer wil van de hak op de tak
Als je je echt wilt gaan settelen moet je eerst flink rondgekeken hebben zodat je in de relatie het niet ergens anders gaat zoeken.quote:Op maandag 10 december 2012 23:27 schreef duveler het volgende:
[..]
af en toe zoen ik wel met een chick maar dat gebeurt eigenlijk alleen als ik super dronken ben wat ik zeer weinig ben overigens.
daarnaast maak ik hieruit op dat ik eerst super veel chicks moet regelen voordat ik relatie aan zou moeten gaan? klinkt echt belachelijk, zie het nut en de lol er niet van in, zelfde geld overigens voor ONSjes, als er niks achter zit is het et voor mij niet echt waard.
Kleine kans trouwens dat ik bij een meid terecht kom die ik in de kroeg heb ontmoet, ik weet dat het veel gebeurt maar kvind et zelf weinig aan en daarnaast ook redelijk kansloos (leert elkaar niet echt kennen oid). Ook ben ik lang niet zo veel op stap als gemiddelde student.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |