SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Ik weet niet zeker of dat iemand dit al had gepost of dat ik het ergens anders heb gelezen maar ik post het toch omdat dit gewoon een pure baasheid is:quote:Bodybuilding became an obsession to Schwarzenegger. He worked out seven days a week, at least three hours per day. When his parents tried to restrict his workouts to three days per week, a rebellious Schwarzenegger made a crude gym in his basement and worked out there. The gym in which Schwarzenegger trained in was open only six days a week. One Sunday, the owner came by to check the gym and discovered that a window had been broken into. Inside, he found Arnold working out in a mad fury.
[ Bericht 8% gewijzigd door SunTzu op 09-10-2012 23:26:04 ]![]()
mehh, chest, schouders en onderarmen mogen allemaal wel wat voller.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat vinden jullie van het fysiek van Bony?
[ afbeelding ]![]()
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UIquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef Weissman het volgende:
TT change please, Snake help us out !!![]()
![]()
Hij bedoelt denk ik de spelfout. coming / cumming.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UI![]()
Zelf komen patsen dat je spuit en dan anderen uitmaken voor crackhoer ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UI![]()
klinkt meer alsof hij coming zegt dan cummingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de spelfout. coming / cumming.![]()
huge voor een voetballer, na Altidore zeker de grootste van de eredivisie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
kan je toch zelf wel bedenken broederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:33 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
klinkt meer alsof hij coming zegt dan cummingDeathlift or Die.![]()
Dat was Johnny toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf komen patsen dat je spuit en dan anderen uitmaken voor crackhoer ?If not now, then when.![]()
Wat heeft zo´n fysiek(je) in godsnaam met BB te maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]![]()
All that anger, all that fear, all that negative energy, take it to the gym and spend it there.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.googlefight.co(...)=arnold+pump+cumming![]()
De enige lichamen die in dit topic thuishoren zijn juiced up lichamen, verder geen enkele.
/stereotype mode offIf not now, then when.![]()
Wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Beste grappig dat de beste voetballer ter wereld een pure ecto is
[ afbeelding ]
Is
Deathlift or Die.![]()
Zeer interessant om te lezen over het ontstaan van bodybuilden.
- The New Ecyclopedia Of Modern Bodybuilding.![]()
Over pahmp gesproken. Gisteren voor het eerst mijn wrist curls goed zwaar gepakt. Tering zeg, ik dacht dat mijn onderarmen ontploften
Ook mijn biceps curl een upgrade gegeven: 16kg per arm. De laatste twee a drie reps van de derde set vol met de rug erin cheaten en focusen op de negative. Burn baby burn
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 10-10-2012 01:28:48 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wel grappig trouwens dat ik de ochtend nadat ik Thais eet altijd een kilo zwaarder ben dan de ochtend daarvoor. Sodium fluid retention much?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Daarom doe ik staande-voorovergebogende-niet-op-de-knien-steunende curls. Volle focus op de bicep en de gains van je leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:04 schreef star_gazer het volgende:
Over pahmp gesproken. Gisteren voor het eerst mijn wrist curls goed zwaar gepakt. Tering zeg, ik dacht dat mijn onderarmen ontploften
Ook mijn biceps curle en upgrade gegeven: 16kg per arm. De laatste twee a drie reps van de derde set vol met de rug erin cheaten en focusen op de negative. Burn baby burn
Dit dus:
Die gast is best een baasje trouwens, thnx voor diegene die de channel linkte.
If not now, then when.![]()
Wat ik trouwens wel typisch vind, is dat mijn traps ALTIJD zeer doen de dag na de workout. Zelfs als ik mijn gewicht niet opschroef ofzo, het lijtk erop alsof die spieren zich niet echt lekker aanpassen. Altijd DOMS."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Meh. Zou met een vriend om 8 uur gaan sporten vanochtend, laat ie niks van zich horen >.> Tijd om waar weer alleen te gaan dan!![]()
Precies. Ik ga altijd alleen. Met een buddy wordt het 90% van de tijd toch niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef MrGuma het volgende:
Meh. Zou met een vriend om 8 uur gaan sporten vanochtend, laat ie niks van zich horen >.> Tijd om waar weer alleen te gaan dan!
Als ik een spotter nodig heb, loop ik meestal even naar een regular toe en vraag ik of hij me tussen sets in even kan helpen. Doe je voor elkaar
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Same same, alleen train ik regelmatig met dezelfde mensen waardoor ik hoe dan ook een soort van buddysysteem heb. Samen op hetzelfde moment aankomen en dan samen gaan trainen. Of m'n neef, die zit bij dezelfde gym. Vet handig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies. Ik ga altijd alleen. Met een buddy wordt het 90% van de tijd toch niks.
Als ik een spotter nodig heb, loop ik meestal even naar een regular toe en vraag ik of hij me tussen sets in even kan helpen. Doe je voor elkaarIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Buddy gaat 3x in de week die zit ook met voetbal en de daarbij horende trainingen. De overige 2/3 x in de week ga ik alleen. Merk dat ik de keren dat ik alleen ga harder train en toch sneller klaar ben. Ideaal dus.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Klopt ook, ben ook veel sneller klaar en heb het gevoel toch net iets meer gedaan te hebben. Maar naast het trainen is het ook wel chill om iemand te hebben om erover te praten. Voeding enzo. Is toch net iets anders dan Fok!. Helaas bestaat mijn vriendengroep alleen maar uit mensen die vlak voor de zomer ineens hard gaan sporten. xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Buddy gaat 3x in de week die zit ook met voetbal en de daarbij horende trainingen. De overige 2/3 x in de week ga ik alleen. Merk dat ik de keren dat ik alleen ga harder train en toch sneller klaar ben. Ideaal dus.![]()
Ik vind persoonlijk met zn 2en lekkerder trainen, als je een beetje aan elkaar gewaagd bent dan wil je steeds verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol valt wel te zien dat ie die oefening iets te vaak doet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom doe ik staande-voorovergebogende-niet-op-de-knien-steunende curls. Volle focus op de bicep en de gains van je leven.
Dit dus:
Die gast is best een baasje trouwens, thnx voor diegene die de channel linkte.Deathlift or Die.![]()
Je moet er ook een beetje aanleg voor hebben. Ik doe nooit veel biceps of geisoleerde biceps oefeningen maar heb ik de neiging om zulke biceps te krijgen (persoonlijk vind ik dat niet echt mooi, zeker niet wat hij heeft)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol valt wel te zien dat ie die oefening iets te vaak doet.![]()
ARNOLD CURL.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom doe ik staande-voorovergebogende-niet-op-de-knien-steunende curls. Volle focus op de bicep en de gains van je leven.
Dit dus:
Die gast is best een baasje trouwens, thnx voor diegene die de channel linkte.
[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 10-10-2012 11:34:19 ]![]()
Gister bestwel zieke steken in me borstbeen wanneer ik me armen naar achter als een vogel deed.
Weleens vaker last van maar maak me niet echt zorgen.
Zaterdag voor het laatst chest getrained. Zal wel de oorzaak zijn zeker?![]()
Ik vind het raar dat ik met mijn 125kg squat het gym record heb en dat met 3 maanden trainen![]()
Zwaarste wat ik iemand zag squatten sinds ik hier train is 120kg en die jongen zie ik nooit meer. Die 120kg was altijd mijn doel maar daar ben ik nu dus al overheen. Als ik iemand rond de 100kg zie squatten is het altijd met een pussypad en 2x 2,5kg gewichten onder de hielen![]()
![]()
Wat is er mis met dat laatste?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind het raar dat ik met mijn 125kg squat het gym record heb en dat met 3 maanden trainen![]()
Zwaarste wat ik iemand zag squatten sinds ik hier train is 120kg en die jongen zie ik nooit meer. Die 120kg was altijd mijn doel maar daar ben ik nu dus al overheen. Als ik iemand rond de 100kg zie squatten is het altijd met een pussypad en 2x 2,5kg gewichten onder de hielenDeathlift or Die.![]()
Liften hoor je naar mijn mening te doen zonder assistentie, als je achillespezen te kort zijn ga dan gewoon breder staanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Shefkee het volgende:
Wat is er mis met gewichten onder de hielen?![]()
Volgens mij is dat ook niet goed voor je knieen die platen onder je hielen, dacht dat ik onlangs zoiets had gelezen.![]()
Naar mijn mening, daar gaat het al mis. Het is een alternatief als je geen weightlifting shoes hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Liften hoor je naar mijn mening te doen zonder assistentie, als je achillespezen te kort zijn ga dan gewoon breder staanDeathlift or Die.![]()
Het is gewoon om slechte techniek te compenserenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naar mijn mening, daar gaat het al mis. Het is een alternatief als je geen weightlifting shoes hebt.![]()
Het is een manier om met goede vorm zwaarder te tillen met meer diepte.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Niet iedereen is even flexibel. En leg dan gelijk even uit waarom weightlifting schoenen een verhoging in de hiel hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is gewoon om slechte techniek te compenserenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ha, mijn squat prothese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.![]()
Ziet er stevig uit. Dat metaal is aluminium? Massieve koker?
Edit: wat moet ik me bij de afstellingen voorstellen? ben wel Benieuwd hoe dat in zn werk gaat.
[ Bericht 47% gewijzigd door fathank op 10-10-2012 14:32:52 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Zeer kort door de bocht dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is gewoon om slechte techniek te compenserenDeathlift or Die.![]()
Het is staal en titanium. De koker is koolstofvezel, die zou dus sterk genoeg moeten zijn. Het zwakste punt is de aansluiting van de koker op de het been gedeelte, om het zo even uit te drukken. Daar waar je dat witte knopje ziet zit de aansluiting.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef fathank het volgende:
Ziet er stevig uit. Dat metaal is aluminium? Massieve koker?
De koker, de koolstofvezel, is trouwens wel om staal heen gegoten wat weer op de rest van het been aansluit. Op zich kan er dus weinig gebeuren, maar ik denk dat er na verloop van tijd, en zwaardere belasting het op den duur wel wat ruimte gaat geven.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
Gruwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.succes ermee.
Deathlift or Die.![]()
Met het afstellen vanmorgen wat body squats gedaan uiteraard. Was de eerste keer dat ik gewoon in balans bleef zonder gewicht in m'n nek. Feels good!![]()
Veel succes man, ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vrijdag squaten. Volgende week eens een filmpje maken. Had ik Rip beloofd.Deathlift or Die.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel succes man, ik kijk er naar uit.![]()
quote:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
Wat vet, kerel! Succes ermee, al die PRs verbreken. Keep us posted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
En ik heb ze de cosmetica, wat het er als een been uit laat zien, af laten halen. Zo kan ik eventueel zelf nog wat aan de afstellingen doen.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat vet, kerel! Succes ermee, al die PRs verbreken. Keep us posted.Thanks guys.quote:![]()
Eindelijk meer dan 100 kilo squaten en deadliften. Dat durfde ik niet op mijn huidige prothese.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Snakey het volgende:
Ha, mijn squat prothese.
succes, vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat er veel aan te zien is voor de leek, maar de afstelling van deze prothese is anders dan normaal. Erg lekker loopt het niet meer, maar voor squats en deadlifts is het perfect.
![]()
Succes! En veel respect uiteraard.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Thanks guys.![]()
Eindelijk meer dan 100 kilo squaten en deadliften. Dat durfde ik niet op mijn huidige prothese.![]()
quote:Thanks, thanks and thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Succes! En veel respect uiteraard.![]()
Nu wil m'n vrouw liever niet meer dat ik in 3/4 broeken trainen.![]()
![]()
![]()
Je was te vroeg met quoten (of ik te laat met edittenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is staal en titanium. De koker is koolstofvezel, die zou dus sterk genoeg moeten zijn. Het zwakste punt is de aansluiting van de koker op de het been gedeelte, om het zo even uit te drukken. Daar waar je dat witte knopje ziet zit de aansluiting.
De koker, de koolstofvezel, is trouwens wel om staal heen gegoten wat weer op de rest van het been aansluit. Op zich kan er dus weinig gebeuren, maar ik denk dat er na verloop van tijd, en zwaardere belasting het op den duur wel wat ruimte gaat geven.). Maar hoe gaat dat afstellen in z'n werk? wat kun je precies aanpassen mocht je dat willen? (Altijd geïnteresseerd in alles wat ook maar een beetje met techniek te maken heeft
.)
Behulpzaam als een waterkraan.
Phoe, bijna alles eigenlijk. Eens kijken of ik dat in het kort kan uitleggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Je was te vroeg met quoten (of ik te laat met editten). Maar hoe gaat dat afstellen in z'n werk? wat kun je precies aanpassen mocht je dat willen? (Altijd geïnteresseerd in alles wat ook maar een beetje met techniek te maken heeft
.)
Net onder de koker, dus boven die 6 gaatjes met inbusschroeven zie je een gaatje met een inbus. Die zitten rondom, voor en achter, en aan allebei de zijkanten. Daarmee kun je de koker wat naar voren, achteren of links of rechts afstellen.
Datzelfde zie je net boven het 'enkelgewricht', net boven dat blauwe stukje. Ook weer 4 inbussen, waarmee je dat stuk van de enkel alle kanten op kan bijstellen. Daarmee hebben we deels de voorkant van de voet wat omhoog gezet (ge-fine tuned) zodat als ik squat ik niet op de bal van de voet ga staan maar de voet plat op de grond blijft, met de nadruk op de hiel. (Je weet wel, bij het omhoog komen je hielen in de grond douwen).
Dan zit er onder het blauwe enkelstukje een getand plaatje, die in het getande plaatje op de voet valt. Die zitten met een titanium bout van onderaf op elkaar geschroeft. Als je die bout loshaalt kan je de voet daar ook weer afstellen door bv de tenen naar beneden of naar boven te zetten. Daarmee hebben we de voet dus grofweg afgesteld om de juiste positie te krijgen.
Het zwarte plaatje wat je daaronder ziet is een soort van de vering.Als ik naar voren stap maakt dat dat mijn voet een zo natuurlijk mogelijk afrol maakt. Dat is weer bij te stellen door dat witte stukje wat je achterin de enkel, dus onder dat zwarte plaatje ziet. Die heb ik gelaten zoals het was. Dat is een persoonlijke keuze, ik vind wat meer weerstand prettig lopen. Hoe verder je het naar voren verplaatst hoe minder weerstand je krijgt.
Erm nou, zoiets dus.![]()
![]()
Als ik morgen uitgeslapen ben ga ik het eens rustig bekijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Phoe, bijna alles eigenlijk. Eens kijken of ik dat in het kort kan uitleggen.
Net onder de koker, dus boven die 6 gaatjes met inbusschroeven zie je een gaatje met een inbus. Die zitten rondom, voor en achter, en aan allebei de zijkanten. Daarmee kun je de koker wat naar voren, achteren of links of rechts afstellen.
Datzelfde zie je net boven het 'enkelgewricht', net boven dat blauwe stukje. Ook weer 4 inbussen, waarmee je dat stuk van de enkel alle kanten op kan bijstellen. Daarmee hebben we deels de voorkant van de voet wat omhoog gezet (ge-fine tuned) zodat als ik squat ik niet op de bal van de voet ga staan maar de voet plat op de grond blijft, met de nadruk op de hiel. (Je weet wel, bij het omhoog komen je hielen in de grond douwen).
Dan zit er onder het blauwe enkelstukje een getand plaatje, die in het getande plaatje op de voet zit. Die zitten met een titanium bout van onderaf op elkaar geschroeft. Als je die bout loshaalt kan je de voet daar ook weer afstellen door bv de tenen naar beneden of naar boven te zetten. Daarmee hebben we de voet dus grofweg afgesteld om de juiste positie te krijgen.
Het zwarte plaatje wat je daaronder ziet is een soort van de vering.Als ik naar voren stap maakt dat dat mijn voet een zo natuurlijk mogelijk afrol maakt. Dat is weer bij te stellen door dat witte stukje wat je achterin de enkel, dus onder dat zwarte plaatje ziet. Die heb ik gelaten zoals het was. Dat is een persoonlijke keuze, ik vind wat meer weerstand prettig lopen. Hoe verder je het naar voren verplaatst hoe minder weerstand je krijgt.
Erm noe, zoiets dus.. nu tijd om te eten en te slapen. Vanochtend was het 03:15 en net klaar met werken. Daar gaan mn gains
![]()
![]()
Eetze en slaapze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik morgen uitgeslapen ben ga ik het eens rustig bekijken. nu tijd om te eten en te slapen. Vanochtend was het 03:15 en net klaar met werken. Daar gaan mn gains
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik eet het dan wel ja. Ik laat de kat altijd eerst een stukje proberen though.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef IrCute het volgende:
Mijn kip is 1 dag over de datum, zal ik em eten?![]()
![]()
Gaat lukken. Ben in Duitsland atm dus in ieder geval een flinke lap vlees.
i'm out.
Goed gaar bakken, niks aan het handje. Alsof die kip weet welke datum het isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef IrCute het volgende:
Mijn kip is 1 dag over de datum, zal ik em eten?.
Ruiken. Als het niet raar ruikt is het niet bedorven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:00 schreef IrCute het volgende:
Mijn kip is 1 dag over de datum, zal ik em eten?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
He, leuke info. Best kek been eigenlijk, gewoon helemaal te tweaken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Phoe, bijna alles eigenlijk. Eens kijken of ik dat in het kort kan uitleggen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: