SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Ik weet niet zeker of dat iemand dit al had gepost of dat ik het ergens anders heb gelezen maar ik post het toch omdat dit gewoon een pure baasheid is:quote:Bodybuilding became an obsession to Schwarzenegger. He worked out seven days a week, at least three hours per day. When his parents tried to restrict his workouts to three days per week, a rebellious Schwarzenegger made a crude gym in his basement and worked out there. The gym in which Schwarzenegger trained in was open only six days a week. One Sunday, the owner came by to check the gym and discovered that a window had been broken into. Inside, he found Arnold working out in a mad fury.
[ Bericht 8% gewijzigd door SunTzu op 09-10-2012 23:26:04 ]![]()
mehh, chest, schouders en onderarmen mogen allemaal wel wat voller.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat vinden jullie van het fysiek van Bony?
[ afbeelding ]![]()
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UIquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:19 schreef Weissman het volgende:
TT change please, Snake help us out !!![]()
![]()
Hij bedoelt denk ik de spelfout. coming / cumming.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UI![]()
Zelf komen patsen dat je spuit en dan anderen uitmaken voor crackhoer ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ga niet haten op Arnold met je crackhoer UI![]()
klinkt meer alsof hij coming zegt dan cummingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de spelfout. coming / cumming.![]()
huge voor een voetballer, na Altidore zeker de grootste van de eredivisie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
kan je toch zelf wel bedenken broederquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:33 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
klinkt meer alsof hij coming zegt dan cummingDeathlift or Die.![]()
Dat was Johnny toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelf komen patsen dat je spuit en dan anderen uitmaken voor crackhoer ?If not now, then when.![]()
Wat heeft zo´n fysiek(je) in godsnaam met BB te maken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]![]()
All that anger, all that fear, all that negative energy, take it to the gym and spend it there.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:59 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.googlefight.co(...)=arnold+pump+cumming![]()
De enige lichamen die in dit topic thuishoren zijn juiced up lichamen, verder geen enkele.
/stereotype mode offIf not now, then when.![]()
Wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Beste grappig dat de beste voetballer ter wereld een pure ecto is
[ afbeelding ]
Is
Deathlift or Die.![]()
Zeer interessant om te lezen over het ontstaan van bodybuilden.
- The New Ecyclopedia Of Modern Bodybuilding.![]()
Over pahmp gesproken. Gisteren voor het eerst mijn wrist curls goed zwaar gepakt. Tering zeg, ik dacht dat mijn onderarmen ontploften
Ook mijn biceps curl een upgrade gegeven: 16kg per arm. De laatste twee a drie reps van de derde set vol met de rug erin cheaten en focusen op de negative. Burn baby burn
[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 10-10-2012 01:28:48 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wel grappig trouwens dat ik de ochtend nadat ik Thais eet altijd een kilo zwaarder ben dan de ochtend daarvoor. Sodium fluid retention much?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: