r.i.p. tupacquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Zolder het volgende:
We gotta make a change...
It's time for us as a people to start makin' some changes.
Let's change the way we eat, let's change the way we live
And let's change the way we treat each other.
You see the old way wasn't working so it's on us to do
What we gotta do, to survive.
"It's time to fight back", that's what Huey said.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Zolder het volgende:
HIJ LEEFT NOG!quote:
Of ze is dat juist wel en is haar vader daarom zo bezorgd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Piye het volgende:
Dan weet je in ieder geval dat ze geen slet is.
Je mag mij gewoon zo daten, zonder dat daar 3de aan te pas komen.quote:
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Haar vader wil gewoon kennis met je maken, what's the big deal?
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodig.
Je moet d'r vader strak aankijken en dan proberen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is een eerste date waarom moet ik dan al kennis maken met haar familie. En het is geen kennismaking. Ik heb een soort van goedkeuring nodig.
Niet doorhebben dat haar "vader" haar pooier is, en je gewoon moet aftikken daar voordat je op "date" magquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
keiharde neuqseks hebben, grgrquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je moet d'r vader strak aankijken dan proberen de-smiley na te doen. Als hij vraagt wat je 't doen bent probeer je hem uit te leggen wat FOK! is en eindig je met "gr. gr".
Nee want als ze een slet zou zijn zou ze gewoon tegen haar vader zeggen "ik ga naar een vriendin toe".quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Of ze is dat juist wel en is haar vader daarom zo bezorgd.
En terecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.
Kan die dochter niet zelf afwegen met wie ze op date gaat. Daar heeft ze die vader toch niet voor nodig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die man wil gewoon weten wie z'n dochter mee uitneemt.
Wacht maar tot jij vader bent. Dan sla je stiekem het liefst elke jongen met een knuppel bij de deur wegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Kan die dochter niet zelf afwegen met wie ze op date gaat. Daar heeft ze die vader toch niet voor nodig.
Dat is wat een slimme slet zou doen. De verdachte is dus een domme slet of een keurig meisje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee want als ze een slet zou zijn zou ze gewoon tegen haar vader zeggen "ik ga naar een vriendin toe".
Dat jij dit zo erg vindt geeft alleen maar aan dat je slechte bedoelingen hebt er daar nu mee in je maag zit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Kan die dochter niet zelf afwegen met wie ze op date gaat. Daar heeft ze die vader toch niet voor nodig.
Mooie conclusie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is wat een slimme slet zou doen. De verdachte is dus een domme slet of een keurig meisje.
Ga maar uit van sletquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is wat een slimme slet zou doen. De verdachte is dus een domme slet of een keurig meisje.
Het is gewoon genant en ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat jij dit zo erg vindt geeft alleen maar aan dat je slechte bedoelingen hebt er daar nu mee in je maag zit.
Denk rond de 8 ze is wel echt knap. Maar een relatie word wel erg moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Awesome_ het volgende:
Is ze een 8+?
M.a.w. kijk of het de moeite is, want als het zo al begint wordt een relatie al helemaal een hel
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Plots het volgende:
Goede vader! Deze houd ik er in voor later!
Het is zo ongemakkelijk als je het zelf maakt. Gedraag je gewoon een beetje normaal en dan is er vast niks aan de hand. Als ze namelijk zou verwachten dat haar vader jou niet zou goedkeuren zou ze wel gelijk nee hebben gezegd. Daarnaast had ze al een vriend dus hij zal je heus niet met een knuppel opwachten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is gewoon genant en ongemakkelijk.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:37 schreef Smack10 het volgende:
Neem 5 negers mee, en zeg dat het een groepsdate is
M'n beeldscherm, wat doe je!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je moet d'r vader strak aankijken en dan proberen de-smiley na te doen. Als hij vraagt wat je 't doen bent probeer je hem uit te leggen wat FOK! is en eindig je met "gr. gr.".
Idd, zo gebeurt het hier ook als mijn dochter straks thuiskomt met knul!quote:
Dat is waarschijnlijk het probleem.. TS weet nu al dat ie niet door de controle gaat komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
Trouwens ts, je doet net of je haar pa moet klaarpijpen.. tis alleen maar even babbelen om te controleren dat je geen randdebiel bent.
Eerst slagroom opeten, dan bovenkant eraf halen en telkens een stukje van de "koek" en room pakken en opeten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef Mascleta het volgende:
De ouders van ex hebben mij op eerste kennismaking bij hun thuis expres een tompoes gegeven (vertelden ze pas paar maanden later). Ik wist mijn god niet hoe ik dat ding netjes weg moest krijgen.
Mijn moeder doet dat met spaghetti, om te zien of iemand een beetje manieren heeft en dat netjes kan etenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef Mascleta het volgende:
De ouders van ex hebben mij op eerste kennismaking bij hun thuis expres een tompoes gegeven (vertelden ze pas paar maanden later). Ik wist mijn god niet hoe ik dat ding netjes weg moest krijgen.
leuk bedachtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat met spaghetti, om te zien of iemand een beetje manieren heeft en dat netjes kan eten(dus niet de spaghetti aan gort snijden om het vervolgens met een lepel naar binnen te schoffelen)
Op z'n zij leggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:25 schreef Mascleta het volgende:
Ik slurp het altijd op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat met spaghetti, om te zien of iemand een beetje manieren heeft en dat netjes kan eten(dus niet de spaghetti aan gort snijden om het vervolgens met een lepel naar binnen te schoffelen)
2 pacquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Zolder het volgende:
Spaghetti eet je juist door het te prikken, lepel eronder en te draaien en dan de vork, nog ondersteund door de lepel zodat het er niet afvalt, naar je mond te brengen en dan van je vork af te happen waarbij je de laatste stukjes sliert niet naar binnen zuigt, want dat is wel vies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi's moeder zou trots op je zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Spaghetti eet je juist door het te prikken, lepel eronder en te draaien en dan de vork, nog ondersteund door de lepel zodat het er niet afvalt, naar je mond te brengen en dan van je vork af te happen waarbij je de laatste stukjes sliert niet naar binnen zuigt, want dat is wel vies.
en dan keihard wegrennenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je moet d'r vader strak aankijken en dan proberen de-smiley na te doen. Als hij vraagt wat je 't doen bent probeer je hem uit te leggen wat FOK! is en eindig je met "gr. gr.".
Meestal snij ik het en werk ik het weg met een vork... Blijft m'n smoelwerk wel schoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:41 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
kwiwi's moeder zou trots op je zijn
ik weet hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Meestal snij ik het en werk ik het weg met een vork... Blijft m'n smoelwerk wel schoonAls ik ook zelf maak (eet niet zo vaak pasta zelf) dan breek ik vooraf de sliertjes al...
Spaghetti FTW!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:43 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik weet het
daarom eet ik ook liever die penne rigate dingen, heb je al dat gedoe niet
Daarbij, als ie je iets te drinken aan biedt waar alcohol in zit, afslaan, want je moet rijden/voor een dame zorgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:
En TS: stevige handdruk, oogcontact, glimlach en hem zeggen dat je hem graag hebt ontmoet.
Vaders die dat doen zijn grote kneuzen en bekrompenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Vaders die dit doen, waren volgens mij zelf vroeger de grootste players...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaders die dat doen zijn grote kneuzen en bekrompen
Ik haak bij dezen af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een proleet is je moeder, dat ze zich om zulke onbenullige dingen druk om maakt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, als ik mijn spaghetti snij, maar wel normaal eet, wat boeit het dan? Of is de tweede test dat je rijst met stokjes moet eten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een proleet is je moeder, dat ze zich om zulke onbenullige dingen druk om maakt.
gestopt met lezenquote:Ik had een jaar geleden een vrouwelijke collega waar ik wel goed mee op kon schieten. Zei had
Daar zal nog wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Dat lepelgedoe is echt voor amateurs. Met alleen een vork kan je spaghetti ook gewoon netjes eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Spaghetti eet je juist door het te prikken, lepel eronder en te draaien en dan de vork, nog ondersteund door de lepel zodat het er niet afvalt, naar je mond te brengen en dan van je vork af te happen waarbij je de laatste stukjes sliert niet naar binnen zuigt, want dat is wel vies.
Ze zeggen dat de grootste players als grapje van God dochters krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit van iemand die "deviezeman" als username heeft, ik kan wel raden hoe jij je spaghetti eetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]![]()
Wat een kortzinnig wereldbeeldje heeft jouw moeder dan zegAls iemand echt onsmakelijk zit te eten oke.
Je MOET het zo eten want het HOORT ZO!
Ik kan in bepaalde situaties prima op een "nette" manier spaghetti eten hoor. In persoonlijke/informele kring snijd ik het liever kapot moet ik zeggen. Alleen ik vind het zo'n raar eikpunt om iemand op te beoordelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dit van iemand die "deviezeman" als username heeft, ik kan wel raden hoe jij je spaghetti eet
Ach niet zo serieus nemen, dat is ooit als geintje begonnen net als de tompoes waar iemand hier over begon; elke nieuwe aanwinst in de familie moet door de spaghettitest van moedersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik kan in bepaalde situaties prima op een "nette" manier spaghetti eten hoor. In persoonlijke/informele kring snijd ik het liever kapot moet ik zeggen. Alleen ik vind het zo'n raar eikpunt om iemand op te beoordelen.
Want het zegt namelijk niks over de persoon (onfatsoenlijk eten wel).
Ligt eraan of je moeder verse spaghetti maakt zoals in Italië of een knor pakje uitprobeert. In het eerste geval heb ik er geen moeite mee mijn mes erin te zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach niet zo serieus nemen, dat is ooit als geintje begonnen net als de tompoes waar iemand hier over begon; elke nieuwe aanwinst in de familie moet door de spaghettitest van moeders![]()
Hier moest ik ook gelijk aan denkenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Thezeurminator het volgende:
Zei had een vriend destijds maar er we liepen wel af en toe te flirten.
Niks mis mee, de teloorgang van manieren is al erg genoeg. Geen manieren is dan ook afknapper numero 1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Idd dit. Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef SchoneZoon het volgende:
Haar vader wil gewoon kennis met je maken, what's the big deal?
Deed mijn moeder ook, het was heerlijk om de vriendjes van mijn zusje te zien worstelen met de spaghetti. Bij een enkeling zat het tot aan de orenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ik een dochter had van 14 en ze komt met een gast van 18 dan zou ik wel mijn Amerikaanse redneck vaderskant laten zien en dat is niet leuk voor hem. Maar ja een meisje van 16 met een 16 jarig vriendje die wel ok lijkt te zijn is niet zo'n probleem. Ik bedoel het is wel je dochter en je weet dan wel een beetje hoe ze is en met wat voor mensen ze omgaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap die vader wel. Als ik een dochter zou hebben zou ik het liefste helemaal geen vriendjes zien maar als ze er dan toch eentje heeft wil ik hem zo snel mogelijk zien. Om hem al dan niet van een verkapte bedreiging te voorzien.
Ben ik wel met je eens, op een gegeven moment moet je je dochter ook kunnen vertrouwen dat ze zelf ook wel verstandige keuzes kan maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als ik een dochter had van 14 en ze komt met een gast van 18 dan zou ik wel mijn Amerikaanse redneck vaderskant laten zien en dat is niet leuk voor hem. Maar ja een meisje van 16 met een 16 jarig vriendje die wel ok lijkt te zijn is niet zo'n probleem. Ik bedoel het is wel je dochter en je weet dan wel een beetje hoe ze is en met wat voor mensen ze omgaat.
Netjes toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:03 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik had een jaar geleden een vrouwelijke collega waar ik wel goed mee op kon schieten. Zei had een vriend destijds maar er we liepen wel af en toe te flirten. Als collega's gingen we vaak in een grote groep uit of bij iemand thuis wat drinken was altijd erg gezellig. Een jaar geleden is ze dus ergens anders gaan werken en heb ik haar eigenlijk amper meer gesproken. Nu zag ik haar zaterdag tijdens het uitgaan. Ze was al een half jaar single. Nadat ik haar later op de avond weer zag heb ik met haar staan zoenen. Ik vroeg om haar nummer.
De volgende morgen lang met elkaar gewappd en ze zei dat ze me vaker wou zien. Dus ik vroeg of ze met me mee wou bowlen woensdagavond(we bowlden ook altijd met collega's als vrienden). Ze zei ja lijkt me leuk je moet alleen wel toestemming vragen aan mijn vader! Ik reageerde met haha is goed!(ik dacht dat dit een grap was) Nu vraag ik aan haar hoelaat ik haar morgen op zal halen. Zegt ze: doe maar half 8 je moet ook nog even met mijn vader praten. Het was dus geen grap ik moet echt met haar vader praten
De bowlingbaan is op 5 minuten rijden van haar huis dus ik moet het daar nog 25 minuten uithouden. Ik moet ook echt toestemming vragen aan een overbezorgde vader. Ik weet dat ik geen slechte jongen ben maar nu moet ik een super akward gesprek met haar vader voeren
. Zijn dochter is bijna 18 en ik ben 19.
Klacht: Amerikaanse toestanden in Nederland waarbij ik toestemming moet vragen aan een vader om zijn dochter mee te nemen.
En als je geen spaghetti lust?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach niet zo serieus nemen, dat is ooit als geintje begonnen net als de tompoes waar iemand hier over begon; elke nieuwe aanwinst in de familie moet door de spaghettitest van moeders![]()
Ja dat wel. Het is toch je dochter en op een dag is ze niet meer puur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, op een gegeven moment moet je je dochter ook kunnen vertrouwen dat ze zelf ook wel verstandige keuzes kan maken.
Maar toch, als vader lijkt me het moeilijk.
Het is geen moslim en zij is niet gelovig voor zover ik weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat is het geloof van die vader?
Enkel TT gelezen trouwens.
Ik ben 19 en zij word zaterdag 18. Ik vind het echt triestheid van de hoogste categorie. Iemand ontmoeten is wat anders maar ze maakte heel duidelijk dat ik even met haar vader moest praten of hij het wel goed vondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef MrKikker het volgende:
ze hoopt gewoon dat, door haar vader te ontmoeten, je een beetje respect toont en niet een find'em-fuck'em-forget'em-pje doet.
stel je niet zo aan kleuter.
Dit is geen typfout hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh nee een typfout bel de brandweer politie EINZ!1!!1!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik probeerde de hele tijd die tekst te de-selecteren
Uit fatsoen eet je toch gewoon wat voor je neus wordt gezet? Zo niet, dan weet ik ook genoegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
En als je geen spaghetti lust?
Indeed, altijd dat moeilijke gedoe met een lepel erbij. Lukt mij ook prima met slechts een vork.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat lepelgedoe is echt voor amateurs. Met alleen een vork kan je spaghetti ook gewoon netjes eten.
oh je moet nog haha lachen, vertel ons hoe het is gelopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is geen moslim en zij is niet gelovig voor zover ik weet.
[..]
Ik ben 19 en zij word zaterdag 18. Ik vind het echt triestheid van de hoogste categorie. Iemand ontmoeten is wat anders maar ze maakte heel duidelijk dat ik even met haar vader moest praten of hij het wel goed vond![]()
Over 3 uurtjes moet ik al die kant op rijden. Tompoezen en ander moeilijk eten sla ik bij voorbaat af. Voor de rest moet het wel goed komen al blijf ik het kansloos vinden.
Uit fatsoen zou ik het proberen maar weet ik al word niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit fatsoen eet je toch gewoon wat voor je neus wordt gezet? Zo niet, dan weet ik ook genoeg
Zo te zien ben je weer terug. Hoe was het?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef Thezeurminator het volgende:
Over 3 uurtjes moet ik al die kant op rijden. Tompoezen en ander moeilijk eten sla ik bij voorbaat af. Voor de rest moet het wel goed komen al blijf ik het kansloos vinden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ts, was je net als Kerstens een 7.5?
Herkenbaar, lachen is dat altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Mooi juist! Ik kan altijd goed met ouders opschieten. Vaak zit ik lekker met ze te ouwehoeren terwijl mn date aan mn arm trekt "kom nou..."
En jij:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Djeez het volgende:
Heb ook zo'n schoonvader die niet blij is. Maakte ik twee weken geleden de lange reis naar België om daar met vriendin schoonouders te vertellen dat we gaan trouwen.
Schoonpa:![]()
![]()
Had je dat niet beter met een whatsappje kunnen afdoen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Djeez het volgende:
Heb ook zo'n schoonvader die niet blij is. Maakte ik twee weken geleden de lange reis naar België om daar met vriendin schoonouders te vertellen dat we gaan trouwen.
Schoonpa:![]()
![]()
Had wellicht handiger geweest iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Had je dat niet beter met een whatsappje kunnen afdoen?
Ouders & whatsapp.. Is niet de standaard. Laat staan internet in het buitenland. NEEE! DAT ZETTEN WE UIT WANT IS HEEEEEEL DUUR. right.. kost je 1 euro meer per maand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Had je dat niet beter met een whatsappje kunnen afdoen?
Ik neem aan dat de beste man+vrouw in België wonen, dus voor hun zal internet standaard aanstaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef MrV het volgende:
[..]
Ouders & whatsapp.. Is niet de standaard. Laat staan internet in het buitenland. NEEE! DAT ZETTEN WE UIT WANT IS HEEEEEEL DUUR. right.. kost je 1 euro meer per maand.
Opleiding in de techniek doet het ook altijd goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef MrV het volgende:
Ouders willen gewoon even weten wie je bent. Vertel gewoon dat jullie collega's waren en het altijd leuk hadden. Je zit nog op school en studeerd iets als Advocatuur/rechten/Doktor/Chirurg en je bent binnen.
Ik ben piloot. Ook een goeie!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Opleiding in de techniek doet het ook altijd goed.
Ik heb inderdaad een leven en ben op Donderdag altijd druk. Geen tijd voor Fok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Herkenbaar, lachen is dat altijd.
Maar het voorbeeld in de OP vind ik wel wat overdreven. Jammer dat de TS niet even opheldering van zaken geeft hier. Wellicht heeft hij een leven en reageert hij pas wat later, die mogelijkheid is er natuurlijk ook.
Maar heb je d'r nou geneukt of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een leven en ben op Donderdag altijd druk. Geen tijd voor Fok!
Update
Kwam daar dus aan en ik stelde me voor aan die ouders. Die vader begon gelijk zo van: zo jij wil mijn dochter meenemen op een date. Ik zo: ja en toen hij: jij snapt ook wel dat je mijn toestemming daarvoor nodig hebt. Toen begon die te lachen en zei dat ik er uit zag als een goede gast maar dat ik natuurlijk wel moest begrijpen dat ik even snel een praatje met hem gemaakt moest hebben
. Het viel enigzins mee. Vader leek me een beetje een saai burgertype. Daarna nog wat gedronken bij die ouders en gebabbeld over opleiding/sport en ik vroeg nog naar zijn baan. Beetje standaard gesprek. Date was gezellig en wie weet word meneer in kwestie wel mijn schoonvader.
Niet eens zo heel gek om dat als vader zijnde te doen. Mocht ik kinderen krijgen dan hoop ik toch echt op zoons.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Update
Kwam daar dus aan en ik stelde me voor aan die ouders. Die vader begon gelijk zo van: zo jij wil mijn dochter meenemen op een date. Ik zo: ja en toen hij: jij snapt ook wel dat je mijn toestemming daarvoor nodig hebt. Toen begon die te lachen en zei dat ik er uit zag als een goede gast maar dat ik natuurlijk wel moest begrijpen dat ik even snel een praatje met hem gemaakt moest hebben
. Het viel enigzins mee. Vader leek me een beetje een saai burgertype. Daarna nog wat gedronken bij die ouders en gebabbeld over opleiding/sport en ik vroeg nog naar zijn baan. Beetje standaard gesprek. Date was gezellig en wie weet word meneer in kwestie wel mijn schoonvader.
Maar mocht die moeder je? Zo ja, dan zit je gebakken met die chick!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Update
Heb je wel 3 zoenen gehad van Anita/Ingrid en een poot van Max? Zo niet dan denk ik dat het je laatste date wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Update
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Heb je wel 3 zoenen gehad van Anita/Ingrid en een poot van Max? Zo niet dan denk ik dat het je laatste date was
Stomme vraag, "Date was gezellig" vs "Date eindigde in dampende neukseks"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |