quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnVeel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke FOK!ker doe jij nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myst! Erg lekker joh, niks te klagenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ons op FOK! altijd boeiend op de hoogte houden over de laatste ontwikkelingen van Sammers.
Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Myst! Erg lekker joh, niks te klagenMet jou? Zie ik het verkeerd omdat ik hier zelden verkeer of ben jij ook even weg geweest?
Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen.
Wat doe je graag in het weekend?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnVeel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
![]()
Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Sammers
speciaal voor twi
Hoe is het?
Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.
Ben zelf ook een paar weekjes weggeweest, maar niet zo lang als jij, geloof ik.
Wow, pro hier!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIk heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
Hoi Myr, hoe is het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"
Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
Wat voor motor heb je? Leuk zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.
Naar vrienden/vriendinnen, winkelen, stukkie motorrijden (weer wordt slechter), poolen, zwemmen, bios zoiets
Und Sie?
[..]
I knowIk heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijnMaar het is wel meer dan een neukerdje
Ziek zijn heerst een beetje denk ik, ben vorige week zelf 3 dagen ziek geweest. Beterschap!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker!![]()
Het slechte nieuws is dat ik een beetje ziek aan het worden ben
Hoi Myra, alles goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"
Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Kon je het niet meer opkroppen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
True true, maar die ben ik nog niet echt tegen gekomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.
En idd, ben er eigenlijk nooit meerSowieso nog maar weinig op Fok, maar toen ik wat bekende UI's voorbij zag komen, wilde ik ik geheel oude school tóch even ongevraagd commentaar leveren.
We moeten nog steeds een biertje doen met shifto erbij
[..]
Wow, pro hier!Het is dan ook sjiek handig om mensen te ontmoeten. Dat je hier ook debielen tegenkomt, verschilt ook niets met 'De eckte wereld'.
Zie mijn foboquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je? Leuk zeg
Oh, dat maakt me niet veel uit. Dagje naar het strand, bioscoop, terras, film kijken, van die dingen:9
Ik zie geen reden waarom het niet Heloef zou zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.
Laat mij er buiten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.
Natuurlijk wel, maar daar ken je me (blijkbaar) niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Potdomme ja! Maar Den Bosch is zo ver weg, dan moet ik wel bij jou of shifto op de bank crashen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.
En idd, ben er eigenlijk nooit meerSowieso nog maar weinig op Fok, maar toen ik wat bekende UI's voorbij zag komen, wilde ik ik geheel oude school tóch even ongevraagd commentaar leveren.
We moeten nog steeds een biertje doen met shifto erbij
Ik ken der niet eens man.quote:
Echte bazen staan zelfs in de Winter op het strandquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, maar die ben ik nog niet echt tegen gekomen
[..]
Zie mijn fobo
NiceStrand begint een beetje fris te worden, maar wel lekker om uit te waaien
Nou, je laat ook niet veel over jezelf los.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar daar ken je me (blijkbaar) niet goed genoeg voor.
Royco heeft hem in Bob gestoken? Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef twi het volgende:
Overigens, ik wilde wat zeggen, maar ik weet het niet meer.
Ohja, Sammers is toch de kloon van debeterebob?
Meh, ik ben niet overtuigd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch, hoewel ik heul wel leuk ben om te daten, hoor
Laat ons eens iets van je spannende persoonlijkheid zien dan, de zwaaiende smileys en hoe goed het vandaag met FOK!kers gaat kan me niet schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar daar ken je me (blijkbaar) niet goed genoeg voor.
Oh, hebben Royco en Sammers al geneukt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco heeft hem in Bob gestoken? Wat?
Roy die debeterebob neukt, dat is pas een verhaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef twi het volgende:
Overigens, ik wilde wat zeggen, maar ik weet het niet meer.
Ohja, Sammers is toch de kloon van debeterebob?
Deja vúquote:
Halverwege meetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Potdomme ja! Maar Den Bosch is zo ver weg, dan moet ik wel bij jou of shifto op de bank crashen.
Netjes! Heb vaak achterop de motor gezeten, maar zelf rijden is toch niet voor mij weg gelegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True true, maar die ben ik nog niet echt tegen gekomen
[..]
Zie mijn fobo
NiceStrand begint een beetje fris te worden, maar wel lekker om uit te waaien
Maar dan is er sneeuw, dat is iets toffer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echte bazen staan zelfs in de Winter op het strand
Ik eet vandaag en morgen maaltijdsalade want te lui om te kokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Tevens ga ik nu aardappels, spruitjes en vlees eten. Lekker he, wat eten jullie graag?
Ben een beetje ziek, maar mijn weekend was prima.
Groetjes.
Hij wilde er niks over zeggen. Ik neem dus aan van wel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, hebben Royco en Sammers al geneukt?
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je laat ook niet veel over jezelf los.
Maar adak, ter verdediging van jou, je komt hier ook nog niet zo lang
Ik heb net Chinees gegeten. En nog een dikke omelet erbij. Met uitjes, champignons, tomaat en wat kruiden. Want ja, er was niet zo veel meer over. Dus dan moet je wat verzinnen. Het was best lekker. Ik ben niet ziek, maar volgens mij heb ik wel mensen aangestoken. Sorryquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Tevens ga ik nu aardappels, spruitjes en vlees eten. Lekker he, wat eten jullie graag?
Groetjes.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Groetjes.
Waarom gaat het altijd zo snel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde er niks over zeggen. Ik neem dus aan van wel.
Stamppot zuurkool, spekjes en Unox rookworstquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Groetjes.
Dankudanku! Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Netjes! Heb vaak achterop de motor gezeten, maar zelf rijden is toch niet voor mij weg gelegd.
Royco is onweerstaanbaar. Daarom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd zo snel?
Geen idee. Maar je weet dat iedere FOK!ker al minstens 18 andere FOK!kers heeft gedaan he? Behalve jij, ik, Heloef, Faxie en Bob.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom gaat het altijd zo snel?
Je wordt bedanktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees gegeten. En nog een dikke omelet erbij. Met uitjes, champignons, tomaat en wat kruiden. Want ja, er was niet zo veel meer over. Dus dan moet je wat verzinnen. Het was best lekker. Ik ben niet ziek, maar volgens mij heb ik wel mensen aangestoken. Sorry
Mwoahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaJij een leuke dag gehad?
dus
En ktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet dat iedere FOK!ker al minstens 18 andere FOK!kers heeft gedaan he? Behalve jij, ik, Heloef, Faxie en Bob.
Jaja 't is al goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet dat iedere FOK!ker al minstens 18 andere FOK!kers heeft gedaan he? Behalve jij, ik, Heloef, Faxie en Bob.
Zevenaar, zulks een metropoolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, gezellig in Zevenaar, of in Duiven!
Yes you are!quote:
En ik, want ik sta pas op 1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toolenburger Tuig meldt zich.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoahbeetje beschamend
En vermoeiend.. nog steeds ziekGeil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaJij een leuke dag gehad?
Gelul, hosselbaas.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zevenaar, zulks een metropool
[..]
Yes you are!
Meet in Zevenaar? Oeh dan ga ik sowieso mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, gezellig in Zevenaar, of in Duiven!
Ik denk niet dat ik zo in de bochten durf mee te hangen, bang om te vallen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool, spekjes en Unox rookworst
[..]
Dankudanku! Hoezo niet ?
Daar zou u best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat 1,8 ook dichter bij het gemiddelde ligt
Dat, maar dan kapotgestamptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Groetjes.
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op hoeveel sta jij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat 1,8 ook dichter bij het gemiddelde ligt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoahbeetje beschamend
En vermoeiend.. nog steeds ziekDat is wel erg ja! Had je geen reserve-schoenen bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaJij een leuke dag gehad?
![]()
En, beterschap
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:
Oefening baart kunst hé. En als je achterop zit moet je ook meehangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo in de bochten durf mee te hangen, bang om te vallen.
Ik weet nog hoe we moeten lopen naar de Dönerix!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Meet in Zevenaar? Oeh dan ga ik sowieso mee.
Geilheid zal wel een groot deel van het antwoord zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.
quote:
Ik ook, heb er gewoondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe we moeten lopen naar de Dönerix!
Sommige dingen moet je niet willen uitleggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.
En drankquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geilheid zal wel een groot deel van het antwoord zijn
zoiets zou ik nou nooit doenquote:
Dat deed ik ook, maar toen hield ik me gewoon goed vast! Dan gaat het vanzelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hé. En als je achterop zit moet je ook meehangen.
Heloef, Sinos, Flips, Murdera, Casie, Evie, Miauw, Silk, Patjen, Royco, C_M, C_A, Snarf, MohMi, Kree, Knetter, DV en mij.quote:
Dat gaat dus bij het zelf rijden ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar toen hield ik me gewoon goed vast! Dan gaat het vanzelf
not rlyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en het was ook weer nationale stalk Eva dag als je hulpverlener bent van dr broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Haha, wat een grap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, Sinos, Flips, Murdera, Casie, Evie, Miauw, Silk, Patjen, Royco, C_M, C_A, Snarf, MohMi, Kree, Knetter, DV en mij.
Ja maar ik snap het totaal niet. Daarom probeer ik het te begrijpen. Ik voel me net KT zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen uitleggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja! Had je geen reserve-schoenen bij?![]()
En, beterschap
Het zal je maar gezegd wordenquote:
Ik snap er ook niks van hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het totaal niet. Daarom probeer ik het te begrijpen. Ik voel me net KT zo.
En laten we eerlijk zijn de kans dat het me overkomt is niet zo groot.
Heeft iemand anders het gemerkt denk je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]nee kwam er ook pas later achter dat ik het was.. dacht dat de spreekkamer stonk als een malle.. maar heb in de pauze mn schoen gereinigd en gedesinfecteerd
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van hoor.Ik bracht het alleen wat chiquer.
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jij, met FOK!kers ja? Ben je het datingtopic langsgegaan?
Joof, Roy en JJH ook iddquote:
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heeft iemand anders het gemerkt denk je?
Als ik nog een kans had willen hebben, dan had ik vanaf 't begin niet moeten zeggen dat ik echt autistisch wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.
Classyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van hoor.Ik bracht het alleen wat chiquer.
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenoeps
Moet je nog vaker met hem meelopen? Maar goed, zoiets kan toch gebeuren..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenoeps
Ik wist zelfs niet dat het kon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Classy
[..]
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.
Misschien valt er niks aan te snappen loefje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Classy
[..]
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.
In zijn dromen en MI's wel iigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij niet waar. En wat, Roy ook?
Ik heb FOK! nog nooit zo letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist zelfs niet dat het kon.
Ik wel, alleen ik kan mijn vinger er achter krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist zelfs niet dat het kon.
Gemiste kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik nog een kans had willen hebben, dan had ik vanaf 't begin niet moeten zeggen dat ik echt autistisch was
Autisme =/ sexy
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het beginquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.
Hoop het ergens nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moet je nog vaker met hem meelopen? Maar goed, zoiets kan toch gebeuren..
Niet dat ik het erg vond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb FOK! nog nooit zo letterlijk genomen.
Er moet toch een logische verklaring zijn? TOCHquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt er niks aan te snappen loefje.
Volgende keer gewoon je boobs laten zien. Is alles weer goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het ergens nietTe veel schaamte haha
![]()
Hoop maar dat hij verkouden wasOf een zeer slecht ontwikkeld reukvermogen heeft
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, terwijl je zo lief bent.
Watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het begin![]()
No dates
Naja, wist ik veel. Ik wou alleen maar eerlijk zijn. Tis lastig iets als autisme te verbergen weet je.quote:
Hé, effe een andere vraag: gicléedruk, ziet dat er een beetje fatsoenlijk uit bij een poster of is het eigenlijk maar pauper/low-budget?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het begin![]()
No dates
Gelukkig maar, ik wil geen strafblad.quote:
Van jou snap ik het!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wathoe kan dat?
Mij is het ook nog niet gelukt.
Ik had het gewoon gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het ergens nietTe veel schaamte haha
![]()
Hoop maar dat hij verkouden wasOf een zeer slecht ontwikkeld reukvermogen heeft
Zo wens ik geen cijfers te behalen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon je boobs laten zien. Is alles weer goed.
Ik doe alleen vellenoffset drukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, effe een andere vraag: gicléedruk, ziet dat er een beetje fatsoenlijk uit bij een poster of is het eigenlijk maar pauper/low-budget?
Ik heb niet naar je gekeken terwijl je lag te slapen als een roosje.quote:
Hihi.quote:
OW SNAP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Wat voor cijfers moet jij in je priveleven behalen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo wens ik geen cijfers te behalen ja![]()
Doe ik in mn prive leven wel en anders niet
Ja? Wie is de laatste die je boobies heeft gezien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo wens ik geen cijfers te behalen ja![]()
Doe ik in mn prive leven wel en anders niet
Da's nou de beste tip die ik ben tegengekomen op Fokquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single is
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |