not rlyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en het was ook weer nationale stalk Eva dag als je hulpverlener bent van dr broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Haha, wat een grap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, Sinos, Flips, Murdera, Casie, Evie, Miauw, Silk, Patjen, Royco, C_M, C_A, Snarf, MohMi, Kree, Knetter, DV en mij.
Ja maar ik snap het totaal niet. Daarom probeer ik het te begrijpen. Ik voel me net KT zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen uitleggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja! Had je geen reserve-schoenen bij?![]()
En, beterschap
Het zal je maar gezegd wordenquote:
Ik snap er ook niks van hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het totaal niet. Daarom probeer ik het te begrijpen. Ik voel me net KT zo.
En laten we eerlijk zijn de kans dat het me overkomt is niet zo groot.
Heeft iemand anders het gemerkt denk je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]nee kwam er ook pas later achter dat ik het was.. dacht dat de spreekkamer stonk als een malle.. maar heb in de pauze mn schoen gereinigd en gedesinfecteerd
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van hoor.Ik bracht het alleen wat chiquer.
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jij, met FOK!kers ja? Ben je het datingtopic langsgegaan?
Joof, Roy en JJH ook iddquote:
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heeft iemand anders het gemerkt denk je?
Als ik nog een kans had willen hebben, dan had ik vanaf 't begin niet moeten zeggen dat ik echt autistisch wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.
Classyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van hoor.Ik bracht het alleen wat chiquer.
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenoeps
Moet je nog vaker met hem meelopen? Maar goed, zoiets kan toch gebeuren..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf die lieve leuke goede arts nooit meer aan te kijkenoeps
Ik wist zelfs niet dat het kon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Classy
[..]
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.
Misschien valt er niks aan te snappen loefje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Classy
[..]
Een van de grote vragen des levens waarop ik nooit het antwoord zal weten.
In zijn dromen en MI's wel iigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij niet waar. En wat, Roy ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |