Daar zou u best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat 1,8 ook dichter bij het gemiddelde ligt
Dat, maar dan kapotgestamptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Tevens ga ik nu aardappels, spruitjes en vlees eten. Lekker he, wat eten jullie graag?
Ben een beetje ziek, maar mijn weekend was prima.
Groetjes.
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet dat iedere FOK!ker al minstens 18 andere FOK!kers heeft gedaan he? Behalve jij, ik, Heloef, Faxie en Bob.
Op hoeveel sta jij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat 1,8 ook dichter bij het gemiddelde ligt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoahbeetje beschamend
En vermoeiend.. nog steeds ziekDat is wel erg ja! Had je geen reserve-schoenen bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaJij een leuke dag gehad?
![]()
En, beterschap
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
quote:
Oefening baart kunst hé. En als je achterop zit moet je ook meehangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo in de bochten durf mee te hangen, bang om te vallen.
Ik weet nog hoe we moeten lopen naar de Dönerix!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Meet in Zevenaar? Oeh dan ga ik sowieso mee.
Geilheid zal wel een groot deel van het antwoord zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.
quote:
Ik ook, heb er gewoondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe we moeten lopen naar de Dönerix!
Sommige dingen moet je niet willen uitleggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand kan het ook uitleggen waarom mensen waarbij s'ochtends er nog niks aan de hand is s'nachts met elkaar liggen te krikken.
En drankquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geilheid zal wel een groot deel van het antwoord zijn
zoiets zou ik nou nooit doenquote:
Dat deed ik ook, maar toen hield ik me gewoon goed vast! Dan gaat het vanzelfquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oefening baart kunst hé. En als je achterop zit moet je ook meehangen.
Heloef, Sinos, Flips, Murdera, Casie, Evie, Miauw, Silk, Patjen, Royco, C_M, C_A, Snarf, MohMi, Kree, Knetter, DV en mij.quote:
Dat gaat dus bij het zelf rijden ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar toen hield ik me gewoon goed vast! Dan gaat het vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |