abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:03:02 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_117784498
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Daten met FOKkers kan best aangenaam zijn *O* Veel plezier!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke FOK!ker doe jij nu dan?
pi_117784507
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef dawg het volgende:

[..]

hoi. c_/ O-)
Hoi :W :9
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
pi_117784541
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moh! Hoe is het?
Myst! Erg lekker joh, niks te klagen :7 Met jou? Zie ik het verkeerd omdat ik hier zelden verkeer of ben jij ook even weg geweest?
pi_117784548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig kun je ons op FOK! altijd boeiend op de hoogte houden over de laatste ontwikkelingen van Sammers.
_O- :D
pi_117784561
Goeden avond :W
pi_117784562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:03 schreef twi het volgende:

[..]

Welke FOK!ker doe jij nu dan?
Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijn :) Maar het is wel meer dan een neukerdje O+
pi_117784574
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef dawg het volgende:

[..]

hoi. c_/ O-)

SPOILER
_O-
pi_117784585
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeden avond :W
Hoi magnetron :W
pi_117784601
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:

[..]

Myst! Erg lekker joh, niks te klagen :7 Met jou? Zie ik het verkeerd omdat ik hier zelden verkeer of ben jij ook even weg geweest?
Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.

Ben zelf ook een paar weekjes weggeweest, maar niet zo lang als jij, geloof ik.
pi_117784617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:

[..]

Hoi magnetron :W
Hoi Sammers :W

speciaal voor twi
Hoe is het? :)
pi_117784631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:

[..]

Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen. :@

Wat doe je graag in het weekend?
Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.
Naar vrienden/vriendinnen, winkelen, stukkie motorrijden (weer wordt slechter -O- ), poolen, zwemmen, bios zoiets :P

Und Sie? :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Daten met FOKkers kan best aangenaam zijn *O* Veel plezier!

SPOILER
SPOILER
I know :D Ik heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb :P

En danku :D *O*
pi_117784656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoi Sammers :W

speciaal voor twi
Hoe is het? :)
Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?
pi_117784743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:

[..]

Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?
Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker! _O_

Het slechte nieuws is dat ik een beetje ziek aan het worden ben ;(
pi_117784784
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"

Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
pi_117784833
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.

Ben zelf ook een paar weekjes weggeweest, maar niet zo lang als jij, geloof ik.
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.
En idd, ben er eigenlijk nooit meer :@ Sowieso nog maar weinig op Fok, maar toen ik wat bekende UI's voorbij zag komen, wilde ik ik geheel oude school tóch even ongevraagd commentaar leveren.

We moeten nog steeds een biertje doen met shifto erbij *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

I know :D Ik heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb :P

Wow, pro hier! :D Het is dan ook sjiek handig om mensen te ontmoeten. Dat je hier ook debielen tegenkomt, verschilt ook niets met 'De eckte wereld'.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:10:21 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117784843
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"

Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
Hoi Myr, hoe is het? :W
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_117784846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.
Naar vrienden/vriendinnen, winkelen, stukkie motorrijden (weer wordt slechter -O- ), poolen, zwemmen, bios zoiets :P

Und Sie? :)

[..]

Wat voor motor heb je? Leuk zeg :Y
Oh, dat maakt me niet veel uit. Dagje naar het strand, bioscoop, terras, film kijken, van die dingen:9
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:10:39 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_117784857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:

[..]

Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijn :) Maar het is wel meer dan een neukerdje O+
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.
pi_117784869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker! _O_

Het slechte nieuws is dat ik een beetje ziek aan het worden ben ;(
Ziek zijn heerst een beetje denk ik, ben vorige week zelf 3 dagen ziek geweest. Beterschap! :)
pi_117784870
quote:

Hoi Myra, alles goed? :)

SPOILER
pi_117784883
Zo vaak kom ik hier niet, maar zelfs mij valt het op dat Sammers net zo spannend over komt als de krant van drie maanden terug. Zo eentje waar je je aardappelschillen in doet, of die je in de kattenbak legt.
pi_117784885
quote:

_O- En om dit soort uitspraken kwam ik graag op Fok, I forgot :') Dank u! *O*

No offense to Sammers overigens.
pi_117784890
quote:

Kon je het niet meer opkroppen? :P
pi_117784896
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:

[..]

Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.
En idd, ben er eigenlijk nooit meer :@ Sowieso nog maar weinig op Fok, maar toen ik wat bekende UI's voorbij zag komen, wilde ik ik geheel oude school tóch even ongevraagd commentaar leveren.

We moeten nog steeds een biertje doen met shifto erbij *O*

[..]

Wow, pro hier! :D Het is dan ook sjiek handig om mensen te ontmoeten. Dat je hier ook debielen tegenkomt, verschilt ook niets met 'De eckte wereld'.
True true, maar die ben ik nog niet echt tegen gekomen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Sammers het volgende:

[..]

Wat voor motor heb je? Leuk zeg :Y
Oh, dat maakt me niet veel uit. Dagje naar het strand, bioscoop, terras, film kijken, van die dingen:9
Zie mijn fobo ;)
Nice :9 Strand begint een beetje fris te worden, maar wel lekker om uit te waaien _O_
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:11:34 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_117784904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef twi het volgende:

[..]

Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.
Ik zie geen reden waarom het niet Heloef zou zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')