quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnVeel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke FOK!ker doe jij nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myst! Erg lekker joh, niks te klagenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ons op FOK! altijd boeiend op de hoogte houden over de laatste ontwikkelingen van Sammers.
Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Myst! Erg lekker joh, niks te klagenMet jou? Zie ik het verkeerd omdat ik hier zelden verkeer of ben jij ook even weg geweest?
Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen.
Wat doe je graag in het weekend?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnVeel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
![]()
Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Sammers
speciaal voor twi
Hoe is het?
Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou? Nog wat leuks gedaan vandaag?
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, naar omstandigheden. Ik heb wel heel veel te klagen, maar dat is niet voor dit topic.
Ben zelf ook een paar weekjes weggeweest, maar niet zo lang als jij, geloof ik.
Wow, pro hier!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIk heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
Hoi Myr, hoe is het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"
Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
Wat voor motor heb je? Leuk zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies dat dus. Maakt me niet zo heel veel uit, als ik maar iets doe.
Naar vrienden/vriendinnen, winkelen, stukkie motorrijden (weer wordt slechter), poolen, zwemmen, bios zoiets
Und Sie?
[..]
I knowIk heb al vaker FOK!ers gedate, dat is dan wel 2 jaar terug waar ik zelfs een relatie aan overgehouden heb
En danku![]()
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee of hij erop zit te wachten dat ik dat deel dus laat ik voor de verandering eens discreet zijnMaar het is wel meer dan een neukerdje
Ziek zijn heerst een beetje denk ik, ben vorige week zelf 3 dagen ziek geweest. Beterschap!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Net een vriend op bezoek gehad met goed nieuws: Hij gaat naar Zaandam verhuizen, dus in de toekomst zie ik hem vaker!![]()
Het slechte nieuws is dat ik een beetje ziek aan het worden ben
Hoi Myra, alles goed?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Sammers, vat dit vooral niet persoonlijk op. Maar tering, wat ben jij saai. Heb jij ook wel eens gesprekken die verder gaan dan "hoi, alles goed?"
Geen idee hoe je het dan wel op moet vatten, want het is gewoon persoonlijk, maar zo lijk ik lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
Kon je het niet meer opkroppen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
True true, maar die ben ik nog niet echt tegen gekomenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik er, ondanks oprechte interesse, hier niet op door vragen.
En idd, ben er eigenlijk nooit meerSowieso nog maar weinig op Fok, maar toen ik wat bekende UI's voorbij zag komen, wilde ik ik geheel oude school tóch even ongevraagd commentaar leveren.
We moeten nog steeds een biertje doen met shifto erbij
[..]
Wow, pro hier!Het is dan ook sjiek handig om mensen te ontmoeten. Dat je hier ook debielen tegenkomt, verschilt ook niets met 'De eckte wereld'.
Zie mijn foboquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je? Leuk zeg
Oh, dat maakt me niet veel uit. Dagje naar het strand, bioscoop, terras, film kijken, van die dingen:9
Ik zie geen reden waarom het niet Heloef zou zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Prima. Tot die tijd ga ik er vanuit dat het heloef is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |