Ik heb FOK! nog nooit zo letterlijk genomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist zelfs niet dat het kon.
Ik wel, alleen ik kan mijn vinger er achter krijgen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist zelfs niet dat het kon.
Gemiste kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik nog een kans had willen hebben, dan had ik vanaf 't begin niet moeten zeggen dat ik echt autistisch was
Autisme =/ sexy
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het beginquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg rammelende eierstokken te vinden daar, maar nee. Na zeven jaar op Fok is het gewoon onvermijdelijk dat je er wel eens eentje date.
Hoop het ergens nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Moet je nog vaker met hem meelopen? Maar goed, zoiets kan toch gebeuren..
Niet dat ik het erg vond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb FOK! nog nooit zo letterlijk genomen.
Er moet toch een logische verklaring zijn? TOCHquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien valt er niks aan te snappen loefje.
Volgende keer gewoon je boobs laten zien. Is alles weer goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het ergens nietTe veel schaamte haha
![]()
Hoop maar dat hij verkouden wasOf een zeer slecht ontwikkeld reukvermogen heeft
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, terwijl je zo lief bent.
Watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het begin![]()
No dates
Naja, wist ik veel. Ik wou alleen maar eerlijk zijn. Tis lastig iets als autisme te verbergen weet je.quote:
Hé, effe een andere vraag: gicléedruk, ziet dat er een beetje fatsoenlijk uit bij een poster of is het eigenlijk maar pauper/low-budget?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 9 jaar geregistreerd, aanwezig vanaf het begin![]()
No dates
Gelukkig maar, ik wil geen strafblad.quote:
Van jou snap ik het!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wathoe kan dat?
Mij is het ook nog niet gelukt.
Ik had het gewoon gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop het ergens nietTe veel schaamte haha
![]()
Hoop maar dat hij verkouden wasOf een zeer slecht ontwikkeld reukvermogen heeft
Zo wens ik geen cijfers te behalen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon je boobs laten zien. Is alles weer goed.
Ik doe alleen vellenoffset drukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, effe een andere vraag: gicléedruk, ziet dat er een beetje fatsoenlijk uit bij een poster of is het eigenlijk maar pauper/low-budget?
Ik heb niet naar je gekeken terwijl je lag te slapen als een roosje.quote:
Hihi.quote:
OW SNAP!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
Wat voor cijfers moet jij in je priveleven behalen dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo wens ik geen cijfers te behalen ja![]()
Doe ik in mn prive leven wel en anders niet
Ja? Wie is de laatste die je boobies heeft gezien?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo wens ik geen cijfers te behalen ja![]()
Doe ik in mn prive leven wel en anders niet
Da's nou de beste tip die ik ben tegengekomen op Fokquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als die vrouwen hier nou eens met hem zouden daten in plaats van om het hardst roepn dat ze niet snappen dat hij nog single is
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou snap ik het!!
Van Faxie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |