SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, moet dat. Zit dat nummer in mn kop.
quote:
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.quote:
Had het niet eens tegen jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.
Mijn kinderen heten Willem, Tyrone en Shanéné.
Zie laatste post vorig topic. Wist niet eens dat jij een atheist was. Eet zelf ook niet eens halal. Damn, jij hebt echt een minderwaardigheidsprobleem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je was in gesprek met mij!
Bevestig mijn vooroordeel eens niet man.
Nee, ik probeer een gezellig gesprekje met je te voeren, maar met jou is een dolletje maken ook niet mogelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef xminator het volgende:
Neyse, jij ziet alles als een aanval op jou. Dus ben er vandoor.
Ja, it's just the internetquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
Maar haal mijn issues er niet bij als je wilt..
Zie mijn titel onderaan. Ben gewoon altijd weird.
Hebben we ons dan nu verzoend?
Tof! Ik speel alleen gitaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
verzoeknummertje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
Kan je een stukje opnemen en plaatsen?
o, die...quote:
Je speelt baglama?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
Al maanden op zoek naar dit nummer. Je maakt me zeer blij nu.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
o, die...om eerlijk te zijn heb ik bijna een hekel gekregen van dit stuk want iedereen vraagt het aan mij en na 1000 keer spelen is die niet echt leuk meer
Ik heb 0 vrienden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
Weet je wat ik mij soms afvraag...
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet bestedenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet besteden.
Ik wil mijn mobiel eens de sloot inflikkeren..... Heb dat ding continu in mijn hand.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.
Ik denk dat ik jou wel een beetje interesseerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
nou hier heb je in iedergeval een vijand (kidding)
Ja ik ken hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet besteden.
Het punt is ik moet achter de PC een verslag typen, zou het gister doen eigenlijk... heb gister tot circa 00.00 niks gedaan vervolgens tot 03.00 eraan gezetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja ik ken het![]()
Geef jezelf een tijdstip wanneer je afsluit; misschien werkt het?
Zo sluit ik straks om 9 uur fok af(en keer ik weer later op de avond/nacht weer terug
)
oke okequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.
Yep. Ik wil meer weten over niet-soennitische moslims.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel een beetje interesseer
Ik heb nu even een periode (denk dat dat nog 5 dagen duurt) dat ik aan huis gekluisterd zit en niemand wil zien. Daarom dat ik hier nu de hele dag ben (via gsm/lap). Straks als ik in mijn ik-ga-niet-thuis-zitten fase zit, zie je mij hier niet meer.
Het wordt herfst, vroeg donker moet ik weer even aan wennen
Nou je hebt toch nog 3 uur gewerkt. Zie dat als een motivatie om zometeen ook weer hard aan de slag te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Het punt is ik moet achter de PC een verslag typen, zou het gister doen eigenlijk... heb gister tot circa 00.00 niks gedaan vervolgens tot 03.00 eraan gezeten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Ambipur het volgende:
Godsamme, moet ik weer herinnert worden aan mijn huiswerk.
I love spoorloos. Bedankt voor de herinnering.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Vanavond op Ned1 bij Spoorloos: Turken, Turken en nog een keer Turken
Ik denk niet dat een persoon veel vrienden kan hebben. Dacht ik 4 jaar geleden nog wel. Heb er nu op 1 hand te tellen, rest is kennis en doe ik wat leuks mee, ga ik langs etc. Maar die bel ik niet als ik in de shit zit.. Daar heb ik mn matties voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef pureheart het volgende:
[..]
oke oke
ik kan mijn vriendinnen op een hand tellen; teveel mensen kennen heeft zn nadelen, ze slurpen je tijd en energie weg. Ook vind ik dat er maar weinig betrouwbare betrokken lieve mensen zijn. Om die reden ga ik graag met praktiserende moslima's om die de manieren van een moslim hebben zoals het hoort.
Mensen die ik graag vermijd:
- De type die graag naar haar eigen verhaaltjes luistert en jou zelden aan het woord laat komen.![]()
- De stalkerige type die helemaal gaat flippen wanneer je afzegt en contact met je blijft zoeken ongeacht dat je haar weken/maanden de ''silence treatment'' hebt gegeven.![]()
- De hoogmoedige type; die alleen maar met je afspreekt om te laten zien hoe geweldig haar leven is en het er ook dik inwrijft dat je minder succesvol/slim/mooi etc. bent,![]()
- De bemoei achtige type die je altijd moet vertellen hoe je dit of dat moet doen. Met andere woorden zij wilt bepalen hoe jij je leven leidt.![]()
- De jaloerse types; die wanneer ze je met een andere vriendin ziet of wanneer ze via via heeft vernomen dat je met een ander hebt afgesproken helemaal zuur wordt; alsof je haar bezit bent.![]()
Nou ja.. ik laat het even hierbij.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een persoon veel vrienden kan hebben. Dacht ik 4 jaar geleden nog wel. Heb er nu op 1 hand te tellen, rest is kennis en doe ik wat leuks mee, ga ik langs etc. Maar die bel ik niet als ik in de shit zit.. Daar heb ik mn matties voor.
Al die bovengeschreven types heb ik verbannen. Optyfen, liever vaker thuis, dan zulke om me heen.
Graag gedaan, ik ga NU kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I love spoorloos. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef zarGon het volgende:
Gezamenlijke vijand verbroedert, blijkt maar weer.
Ik ook!!quote:
Blijf. fok it. Morgen een nieuwe dag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef pureheart het volgende:
Eigenlijk.. zou ik nu moeten gaan.. maar... ik wil nog blijven...
Nog even dan.. als ik voor het slapen gaan niks doe ga ik echt mijn leven hatenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blijf. fok it. Morgen een nieuwe dag.
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zegquote:
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.
Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa
Dat dit kon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat een sentiment ben ik. Heb gejankt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:Ik sta met een open mond...... Keloglan ook he..... Vay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:wat doe je manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yam...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh.
Net wat bulgur pilav + kip gemaakt
Mwah, reactie van zo een persoon zien is wel grappig. Recep is meer kufur enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind dit echt Recep I humor.
Heb er jaren geleden best hard om kunnen lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
Meh, hij wordt gewoon in elkaar geslagen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooooh ik vind dit zo zo zo zielig voor die kleine jongen..
Hier heb ik van genoten.
Awh haha.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik op de gore tour gaan, of willen jullie dat niet?
NEE. ik moet nog slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik op de gore tour gaan, of willen jullie dat niet?
wow, deze is zwaar gaaf gozer, sowieso dat ik die ga coveren morgen op de pianoquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Bilge het volgende:
Belangstelling van toeristen voor snor-transplantaties groeit sterk
Het aantal toeristen dat een snor-transplantatie ondergaat in Turkije blijft maar groeien. Het land dat bekend staat vanwege zijn vele haartransplantatie centra, krijgt o.a. door de invloed van een succesvolle Turkse serie, steeds meer aanvragen voor een snor-transplantatie uit vooral het Midden-Oosten.
Volgens een chirurg van een van de haartransplantatie centra, neemt de interesse voor snor-transplantaties sterk toe. Vooral toeristen komen aanzetten met foto’s van beroemde artiesten met snor, zoals als Kadir İnanır en Ibrahim Tatlises. “We hebben inmiddels een contactpunt in Europa opgezet en arbeidsovereenkomsten gesloten met organisaties in Dubai en Irak. De meeste van onze klanten, komen voor vakantie naar Turkije en ondergaan tijdens hun verblijf gelijk een snor- en/of haartransplantatie”.
De meeste snor-fanaten komen uit Iran, Irak, de Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Duitsland, Frankrijk en Ierland. Het meeste wordt er gebruik gemaakt van een methode die is ontwikkeld in Europa, genaamd Follicular Unit Extraction (FUE).
De vele toeristen die in Turkije een dergelijke behandeling ondergaan dragen een leuk bedrag bij aan de jaarlijkse nationale inkomsten uit het toerisme.
http://www.nederlandersin(...)taties-groeit-sterk/
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Hoop dat je je eten op hebt
http://www.dumpert.nl/med(...)klassieker_.html.com
Tis wel via dumpert..... Weet niet waar het originele filmpje is.
Als je het niet opneemt en hier komt posten eet ik je opquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
wow, deze is zwaar gaaf gozer, sowieso dat ik die ga coveren morgen op de piano
Viel mee toch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef YbKg7 het volgende:
tijd om te slapen voor mij, morgen vroeg eruit, school moet worden afschaft (neuh)
[..]
NEE. ik moet nog slapen.
Ik verwachtte bloed, ledematen en slechte jaren 80 slasher gore.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Hoop dat je je eten op hebt
http://www.dumpert.nl/med(...)klassieker_.html.com
Tis wel via dumpert..... Weet niet waar het originele filmpje is.
Ik wil niet meer met je meeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Oh nee.. Daar lig ik wakker van...
Heb es een filmpje gezien van Russische nazi's die het hoofd van een buitenlander er af snijden en de ander doodschieten. 2 weken rot gevoeld.
Echte gore vind ik ook niet zo leuk. Ik kan er wel tegen en stiekem is het wel interessant, maar het is gewoon niet leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
Oh nee.. Daar lig ik wakker van...
Heb es een filmpje gezien van Russische nazi's die het hoofd van een buitenlander er af snijden en de ander doodschieten. 2 weken rot gevoeld.
morgenmiddag, morgenmiddag post ik het waarschijnlijk hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het niet opneemt en hier komt posten eet ik je op
en een persoonlijk berichtje naar mij, voor het geval ik het misquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
morgenmiddag, morgenmiddag post ik het waarschijnlijk hier
Ha.. Vroeger kickte ik wel op die shit.. Dat meisje dat midden in het dorpscentrum doodgeslagen werd was ook één waarvan ik niet kon slapen. Irak geloof ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echte gore vind ik ook niet zo leuk. Ik kan er wel tegen en stiekem is het wel interessant, maar het is gewoon niet leuk.
Filmgore vind ik dan wel weer erg leuk.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ha.. Vroeger kickte ik wel op die shit.. Dat meisje dat midden in het dorpscentrum doodgeslagen werd was ook één waarvan ik niet kon slapen. Irak geloof ik.
Laat jij mij es wat zien dan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nu ga ik wéééééér 2 weken wakker liggen.
Heerlijk. Foute horror + popcorn is de ideale combi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet het, zit veel neppe en lachwekkende shit tussen. Maar dat vind ik leuk. Films als A Nightmare on Elmstreet (#14), Evil Dead (#7) enzo.
Jij weet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heerlijk. Foute horror + popcorn is de ideale combi.
Freddy Krueger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Deze asshole heeft mijn kindertijd vernaggelt. Mijn ouders besloten dat ik wel mee kon kijken. Bad parenting.
Kun jij een recente horrorfilm benoemen die echt eng is.. Nee he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Freddy Krueger.
Ik mocht dat juist nooit kijken van mijn ouders. Werd altijd over gepraat, tantes enzo. Maar neeee, voor ons was het veel te eng. Mocht niet.
Tot we natuurlijk lekker met wat kinderen naar de videotheek gingen en mooi gingen kijken.
Google twijfelt.... WTF heb je gegeten als het zo ver kan gaan..quote:
Paranormal Activityquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kun jij een recente horrorfilm benoemen die echt eng is.. Nee he?
Moet ff lachen... Echtquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Paranormal Activity
Er zijn mensen die hem eng vonden, ik ben er eentje van
Wat vond je van deel 2?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Paranormal Activity
Er zijn mensen die hem eng vonden, ik ben er eentje van
Toch nep lijkt hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Google twijfelt.... WTF heb je gegeten als het zo ver kan gaan..
Nee keek in de bioscoop, loopt er opeens een muis over mijn schouderquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ff lachen... EchtKeek je 'm alleen ofzo?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee keek in de bioscoop, loopt er opeens een muis over mijn schouder![]()
Zweet+mijn bilspleet = een golf aan angstzweet![]()
Deel 2 was ook wel goe
heb sinds deel 2 geen horror meer gezien... Wordt tijd.. Ik raak daar namelijk best wel van over mijn toeren. Niet kunnen slapen enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toch nep lijkt het
http://www.endandit.nl/en(...)s-wereldnieuws-video
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heerlijk om samen met je geliefde te kijken.
Als hij niet wil, mag hij gelijk weer vertrekken.
Zo, nooit gehoord van die film! Lijkt me wel leuk om te zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
Ayca... Moviemeter zegt NIET KIJKEN...
http://www.moviemeter.nl/film/64573
Deze film is niet geschikt voor alle leeftijden. Ik ben met stomheid geslagen. Je brein raakt hierdoor in een staat van grote chaos. Ik zeg kijk dit niet.
Nu ga ik deze film natuurlijk wel kijken.
Like I said. Porn + Horror is voldoende.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
Een flesje champagne, aardbeien in chocola en Srpski film. Een avondje om niet te vergeten.
Huren? Alsin naar een videotheek?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Like I said. Porn + Horror is voldoende.
Trailer is ook nice. Ga 'm es huren![]()
Oh shitquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Careless whisper? staat gewoon in de titelmaar kende t wel ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, nooit gehoord van die film! Lijkt me wel leuk om te zien.
Jij bent geboren in 1904?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Like I said. Porn + Horror is voldoende.
Trailer is ook nice. Ga 'm es huren![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik is oldskool? UPC zal t vast niet hebben op On Demand.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
Een flesje champagne, aardbeien in chocola en Srpski film. Een avondje om niet te vergeten.
Ja, zulke mensen bestaan echt.... Je denkt toch niet dat ik deur uit ga om 23.00 uur en downloaden doe ik nie an.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
[..], wist niet dat er mensen waren die betalen voor zulke diensten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch nog hartstikke jong.
wrom niequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen bestaan echt.... Je denkt toch niet dat ik deur uit ga om 23.00 uur en downloaden doe ik nie an.
Ja! Voordeel is ook nog dat ik nog lekker jong wordt ingeschat. Voordelen voordelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is toch nog hartstikke jong.
Kurwaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bosnisch huisgenootje, weet je iets leuks wat ik tegen haar kan zeggen?
Half uurtje even inspannen om je in te lezen en je beleeft er uren plezier aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nie lache...... ok?
Weet niet hoe 't moet...
Heel simpel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nie lache...... ok?
Weet niet hoe 't moet...
I tried men.. Torrent en weet ik veel wat. Raakte de weg kwijt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Half uurtje even inspannen om je in te lezen en je beleeft er uren plezier aan..
Teach me..quote:
Waar raakte je precies de weg kwijt dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried men.. Torrent en weet ik veel wat. Raakte de weg kwijt.
[..]
Teach me..Snap er de ballen van.
Das Pools ja, maar in het zuiden is het iets andersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je moeder is een kurwa. En doe haar nog de groetjes he!
Bij Torrent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar raakte je precies de weg kwijt dan?
Even kijken heur...
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bosnisch huisgenootje, weet je iets leuks wat ik tegen haar kan zeggen?
Goed zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Voordeel is ook nog dat ik nog lekker jong wordt ingeschat. Voordelen voordelen.
Boem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je moeder is een kurwa. En doe haar nog de groetjes he!
Ik ken een aardige vent, hij is de mooiste van de wereld! Er is niemand die is mooier dan hem! Hij is een echte man! Hij is lief als suiker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.
[..]
Goed zo.
Zelfs mijn oma kan het..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried men.. Torrent en weet ik veel wat. Raakte de weg kwijt.
[..]
Teach me..Snap er de ballen van.
Nope. En Saw vind ik ook kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kun jij een recente horrorfilm benoemen die echt eng is.. Nee he?
Hoewel, heb Saw ofzo wel eens alleen gekeken, net voor 't slapen gaan. Geen beste aanrader.
Oooeeehhh dingetje... Hoe heet die film, waarvan de halve cast dood is gegaan???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. En Saw vind ik ook kut.
Horrorfilms die zichzelf te serieus nemen sowieso.Moet gewoon een beetje animatronics in enzo, beetje cheesy oneliners.
![]()
Wat natuurlijk ook bijdraagt is dat je de oude films hebt gezien toen je nog jong was. Ik heb Freddy wel eens herkeken recent, is natuurlijk totaal niet eng. Als kind geloof je dat hij echt in je dromen komt en dat is fucked up als je naar bed moet.
Een oude horrorfilm die me recent nog wel iets deed, is The Fly. Niet zozeer eng, wel triest/disturbing op de één of andere manier. Juiste sfeer enzo.
Recente horrorfilms kijk ik sowieso bij voorbaat niet.
Klinkt als een marketingtruucje. Dat de halve cast zogenaamd dood gaat. Maar welke bedoel je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooeeehhh dingetje... Hoe heet die film, waarvan de halve cast dood is gegaan???
Tko je taj čovjek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.
[..]
Goed zo.
Damn, die durfde ik nooit te kijken vroeger. Nooit helemaal gezien dus.quote:
Hmmm... Krijg 't idee dat ik stoerder ben dan jij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn, die durfde ik nooit te kijken vroeger. Nooit helemaal gezien dus.
Doet mij denken aan dit:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
Dit is opzicht wel een leuke horror:
Had hem toen ik klein was bekeken, had wel een 'leuke' indruk achtergelaten destijds.
Daarmee te vergelijken ja, alleen vond ik de blair witch project niets aan.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je tv met yutub hebt kijk hem dan via tv.
Mn tv is van 2009.. Zegt dat watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja? Tegenwoordig heeft elke nieuwe tv dat erop zitten toch..
Goed.. Ga je me dan ook vertellen hoe, of moet digibeet het zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Grote kans dat het daarbij ook kan.
Nee hoor. Ik keek er vroeger graag naar. Ga liever voor drama.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige die niet kan genieten van horrorfilms?
Opties/menu en dan NetTV of Apps oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed.. Ga je me dan ook vertellen hoe, of moet digibeet het zelf uitzoeken
Trouw met me, ik koop Manolo Blahniks voor je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:44 schreef Ambipur het volgende:
Heb n Panasonic Plasma. Nope, olmuyor.
Ik loop achter. Ga zo echt gedesillusioneerd slapen.
Hier nog één. Het is niet dat ik het eng vind, maar ik hou gewoon niet van dat gedoe. Geef mij maar een inhoudelijk goede film of gewoon een comedy/feelgood.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
Ben ik de enige die niet kan genieten van horrorfilms?
Trouw jij maar met mij. Koop ik iets voor jou. Mij lok je niet met spullen, die koop ik zelf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Trouw met me, ik koop Manolo Blahniks voor je.
Waarom zou ik met jou trouwen ? Wat heb jij te bieden ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trouw jij maar met mij. Koop ik iets voor jou. Mij lok je niet met spullen, die koop ik zelf.
Ben lang tochhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou trouwen ? Wat heb jij te bieden ?
Ik kan hier geen zinnig antwoord opgeven.. Het is lichter geworden door de zon. Bruin, licht. zoiets. geen idee.quote:
Hij is een kloon. Lange Turkse mannen bestaan nieee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Uitgerekt Turkse kinderen, dankzij Fok
De suggestie qua naam voor jullie eerste dochter is... Bircel
1.85 meldt zich.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij is een kloon. Lange Turkse mannen bestaan nieee!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slap of stijf ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.. Voor mij is 1.85 gewoon gewoon. Lang is bij mij als je 2.00 mtr bent.
Ja, maar jij bent zelf natuurlijk ook niet gewoon, als we naar de gemiddelde Turkse dame kijken. Dan moet je ook niet te veeleisend zijn wat mannen betreft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.. Voor mij is 1.85 gewoon gewoon. Lang is bij mij als je 2.00 mtr bent.
Echt wel! net zoals er geen Turkse superhelden zouden bestaan... nou hier heb je er eentje!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen van 1,85 m....
Jij boert, drinkt mannen onder tafel, plast staand en ruft om je territorium te markeren hè?
Omdat je het niet wil of omdat je het niet kan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.
Ik ben niet veeleisend, hoor. Itt velen, kijk ik graag naar het innerlijk ipv zijn auto, schoenen, haar of merk kleding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zelf natuurlijk ook niet gewoon, als we naar de gemiddelde Turkse dame kijken. Dan moet je ook niet te veeleisend zijn wat mannen betreft.
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je het niet wil of omdat je het niet kan?
Zoenen? zG en Magnificent tillen mij wel op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..
Om een vrouw nou een dat te noemen, conservatieve fokkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend, hoor. Itt velen, kijk ik graag naar het innerlijk ipv zijn auto, schoenen, haar of merk kleding.
Mwah, zolang je er sensueel op kan lopen kan het. Maar ja, veel vrouwen lopen er spastisch op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoenen? zG en Magnificent tillen mij wel op.
Oh.. Yuh. Dat jij zo begint....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opstandige instelling, hebben we hier wel nodig zo zonder Borte anders kakt het inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
de vrouw = die...Jaja..
Ik haat het om verbeterd te worden. Niet doen.
* zarGon bukt en wordt een trap voor Trigger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ze wil niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon bukt en wordt een trap voor Trigger.
Iemand zei seytan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben nog de lesser devil vergeleken met anderen hiero.
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen mij gezegd kunnen worden, hoor..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opstandige instelling, hebben we hier wel nodig zo zonder Borte anders kakt het in
Ako hoces da gledas film samnom, onda trebas da budes specijalna djevoka.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt wel! net zoals er geen Turkse superhelden zouden bestaan... nou hier heb je er eentje!
[ afbeelding ]
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen gezegd kunnen worden, hoor..
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen mij gezegd kunnen worden, hoor..
Dat je al bereid was dunyalara bedelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, had geen zin om te helpen bij het aanduwen..
.
Jij wilt niet anders ? Ik wil meeten,jij nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grote praatjes achter je beeldscherm.
Disko disko Partizani. Ćevapčići.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ako hoces da gledas film samnom, onda trebas da budes specijalna djevoka.
[..]
Waarom zou ik met jou meeten? Begin eerst maar eens met de volgende keer gewoon Hallo te zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij wilt niet anders ? Ik wil meeten,jij niet
siktirquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou meeten? Begin eerst maar eens met de volgende keer gewoon Hallo te zeggen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Disko disko Partizani. Ćevapčići.
Aaah Didim aaah...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Disko disko Partizani. Ćevapčići.
Ne olursan ol, yine gel... enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij en ik gaan elkaar zo haten. Da's duidelijk.
Kiro.
daarna kunnen we er over praten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou eerst even je plaatje vervangen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die linkse, dem hips.![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die linkse, dem hips.![]()
[ afbeelding ]
Doe jij dan Kurbanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, met jouw subtiele versiertrucs moet dat zo lukken. We wachten nog eventjes.
Stiekem welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:24 schreef Ambipur het volgende:
Kan ie nog lang wachten. Ik vind hem niet aardig.
Kurban'a daha 2-3 hafta var.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe jij dan Kurban
Jij bent de casanova hier
Check hem mij playen dan,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kurban'a daha 2-3 hafta var.
Mijn hart is al door iemand anders gestolen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Check hem mij playen dan,
ambi moet je playen!!!
Nu je het zegt, waar is zij eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn hart is al door iemand anders gestolen.
Borte ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn hart is al door iemand anders gestolen.
Mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, geen Borte, o beni istemiyo.
Meisjes hebben naz.. Moet je niets vanaan trekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, geen Borte, o beni istemiyo.
Borte is van mij man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meisjes hebben naz.. Moet je niets vanaan trekken
yapmaaaaaaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij liegt bradaaaa.
Afleidingsmanouvre.
Soyulmus??quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, ik heb 6 soyulmus sosisseeeeeeeen. Wat zal ik ermee maken?
Hotdogs tussen een broodje (met mosterd).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
Even serieuze vraag, ik heb 6 soyulmus sosisseeeeeeeen. Wat zal ik ermee maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |