Bij Torrent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar raakte je precies de weg kwijt dan?
Even kijken heur...
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik heb een bosnisch huisgenootje, weet je iets leuks wat ik tegen haar kan zeggen?
Goed zo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Voordeel is ook nog dat ik nog lekker jong wordt ingeschat. Voordelen voordelen.
Boem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je moeder is een kurwa. En doe haar nog de groetjes he!
Ik ken een aardige vent, hij is de mooiste van de wereld! Er is niemand die is mooier dan hem! Hij is een echte man! Hij is lief als suiker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.
[..]
Goed zo.
Zelfs mijn oma kan het..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried men.. Torrent en weet ik veel wat. Raakte de weg kwijt.
[..]
Teach me..Snap er de ballen van.
Nope. En Saw vind ik ook kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kun jij een recente horrorfilm benoemen die echt eng is.. Nee he?
Hoewel, heb Saw ofzo wel eens alleen gekeken, net voor 't slapen gaan. Geen beste aanrader.
Oooeeehhh dingetje... Hoe heet die film, waarvan de halve cast dood is gegaan???quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. En Saw vind ik ook kut.
Horrorfilms die zichzelf te serieus nemen sowieso.Moet gewoon een beetje animatronics in enzo, beetje cheesy oneliners.
![]()
Wat natuurlijk ook bijdraagt is dat je de oude films hebt gezien toen je nog jong was. Ik heb Freddy wel eens herkeken recent, is natuurlijk totaal niet eng. Als kind geloof je dat hij echt in je dromen komt en dat is fucked up als je naar bed moet.
Een oude horrorfilm die me recent nog wel iets deed, is The Fly. Niet zozeer eng, wel triest/disturbing op de één of andere manier. Juiste sfeer enzo.
Recente horrorfilms kijk ik sowieso bij voorbaat niet.
Klinkt als een marketingtruucje. Dat de halve cast zogenaamd dood gaat. Maar welke bedoel je?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooeeehhh dingetje... Hoe heet die film, waarvan de halve cast dood is gegaan???
Tko je taj čovjek?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg: Ja znam jedan lijepi momak, on je najljepsi na svijetu! Nema nikog ko je ljepsi od njega! On je pravi frajer! Sladak je ko secer.
[..]
Goed zo.
Damn, die durfde ik nooit te kijken vroeger. Nooit helemaal gezien dus.quote:
Hmmm... Krijg 't idee dat ik stoerder ben dan jij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Damn, die durfde ik nooit te kijken vroeger. Nooit helemaal gezien dus.
Doet mij denken aan dit:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
Dit is opzicht wel een leuke horror:
Had hem toen ik klein was bekeken, had wel een 'leuke' indruk achtergelaten destijds.
Daarmee te vergelijken ja, alleen vond ik de blair witch project niets aan.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je tv met yutub hebt kijk hem dan via tv.
Mn tv is van 2009.. Zegt dat watquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja? Tegenwoordig heeft elke nieuwe tv dat erop zitten toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |