Slap of stijf ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.. Voor mij is 1.85 gewoon gewoon. Lang is bij mij als je 2.00 mtr bent.
Ja, maar jij bent zelf natuurlijk ook niet gewoon, als we naar de gemiddelde Turkse dame kijken. Dan moet je ook niet te veeleisend zijn wat mannen betreft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.. Voor mij is 1.85 gewoon gewoon. Lang is bij mij als je 2.00 mtr bent.
Echt wel! net zoals er geen Turkse superhelden zouden bestaan... nou hier heb je er eentje!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij is een kloon. Lange Turkse mannen bestaan nieee!
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen van 1,85 m....
Jij boert, drinkt mannen onder tafel, plast staand en ruft om je territorium te markeren hè?
Omdat je het niet wil of omdat je het niet kan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.
Ik ben niet veeleisend, hoor. Itt velen, kijk ik graag naar het innerlijk ipv zijn auto, schoenen, haar of merk kleding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zelf natuurlijk ook niet gewoon, als we naar de gemiddelde Turkse dame kijken. Dan moet je ook niet te veeleisend zijn wat mannen betreft.
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je het niet wil of omdat je het niet kan?
Zoenen? zG en Magnificent tillen mij wel op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..
Om een vrouw nou een dat te noemen, conservatieve fokkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk zijn. Ik ben geen vrouw dat paradeert op haar hakjes.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet veeleisend, hoor. Itt velen, kijk ik graag naar het innerlijk ipv zijn auto, schoenen, haar of merk kleding.
Mwah, zolang je er sensueel op kan lopen kan het. Maar ja, veel vrouwen lopen er spastisch op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I tried man.. het ziet er gewoon niet uit.. Een vrouw van 1,85 op hakken van 10cm.. Ben ik gewoon 1,95..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoenen? zG en Magnificent tillen mij wel op.
Oh.. Yuh. Dat jij zo begint....quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opstandige instelling, hebben we hier wel nodig zo zonder Borte anders kakt het inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
de vrouw = die...Jaja..
Ik haat het om verbeterd te worden. Niet doen.
* zarGon bukt en wordt een trap voor Trigger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ze wil niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon bukt en wordt een trap voor Trigger.
Iemand zei seytan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben nog de lesser devil vergeleken met anderen hiero.
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen mij gezegd kunnen worden, hoor..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opstandige instelling, hebben we hier wel nodig zo zonder Borte anders kakt het in
Ako hoces da gledas film samnom, onda trebas da budes specijalna djevoka.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt wel! net zoals er geen Turkse superhelden zouden bestaan... nou hier heb je er eentje!
[ afbeelding ]
Challenge acceptedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen gezegd kunnen worden, hoor..
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik probeer aardig te doen.... IRL hadden deze dingen niet tegen mij gezegd kunnen worden, hoor..
Dat je al bereid was dunyalara bedelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, had geen zin om te helpen bij het aanduwen..
.
Jij wilt niet anders ? Ik wil meeten,jij nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grote praatjes achter je beeldscherm.
Disko disko Partizani. Ćevapčići.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ako hoces da gledas film samnom, onda trebas da budes specijalna djevoka.
[..]
Waarom zou ik met jou meeten? Begin eerst maar eens met de volgende keer gewoon Hallo te zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij wilt niet anders ? Ik wil meeten,jij niet
siktirquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zou ik met jou meeten? Begin eerst maar eens met de volgende keer gewoon Hallo te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |