SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, moet dat. Zit dat nummer in mn kop.
quote:
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.quote:
Had het niet eens tegen jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.
Mijn kinderen heten Willem, Tyrone en Shanéné.
Zie laatste post vorig topic. Wist niet eens dat jij een atheist was. Eet zelf ook niet eens halal. Damn, jij hebt echt een minderwaardigheidsprobleem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je was in gesprek met mij!
Bevestig mijn vooroordeel eens niet man.
Nee, ik probeer een gezellig gesprekje met je te voeren, maar met jou is een dolletje maken ook niet mogelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef xminator het volgende:
Neyse, jij ziet alles als een aanval op jou. Dus ben er vandoor.
Ja, it's just the internetquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
Maar haal mijn issues er niet bij als je wilt..
Zie mijn titel onderaan. Ben gewoon altijd weird.
Hebben we ons dan nu verzoend?
Tof! Ik speel alleen gitaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
verzoeknummertje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
Kan je een stukje opnemen en plaatsen?
o, die...quote:
Je speelt baglama?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
Al maanden op zoek naar dit nummer. Je maakt me zeer blij nu.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
o, die...om eerlijk te zijn heb ik bijna een hekel gekregen van dit stuk want iedereen vraagt het aan mij en na 1000 keer spelen is die niet echt leuk meer
Ik heb 0 vrienden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
Weet je wat ik mij soms afvraag...
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet bestedenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet besteden.
Ik wil mijn mobiel eens de sloot inflikkeren..... Heb dat ding continu in mijn hand.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.
Ik denk dat ik jou wel een beetje interesseerquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
nou hier heb je in iedergeval een vijand (kidding)
Ja ik ken hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet besteden.
Het punt is ik moet achter de PC een verslag typen, zou het gister doen eigenlijk... heb gister tot circa 00.00 niks gedaan vervolgens tot 03.00 eraan gezetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja ik ken het![]()
Geef jezelf een tijdstip wanneer je afsluit; misschien werkt het?
Zo sluit ik straks om 9 uur fok af(en keer ik weer later op de avond/nacht weer terug
)
oke okequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.
Yep. Ik wil meer weten over niet-soennitische moslims.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel een beetje interesseer
Ik heb nu even een periode (denk dat dat nog 5 dagen duurt) dat ik aan huis gekluisterd zit en niemand wil zien. Daarom dat ik hier nu de hele dag ben (via gsm/lap). Straks als ik in mijn ik-ga-niet-thuis-zitten fase zit, zie je mij hier niet meer.
Het wordt herfst, vroeg donker moet ik weer even aan wennen
Nou je hebt toch nog 3 uur gewerkt. Zie dat als een motivatie om zometeen ook weer hard aan de slag te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Het punt is ik moet achter de PC een verslag typen, zou het gister doen eigenlijk... heb gister tot circa 00.00 niks gedaan vervolgens tot 03.00 eraan gezeten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:25 schreef Ambipur het volgende:
Godsamme, moet ik weer herinnert worden aan mijn huiswerk.
I love spoorloos. Bedankt voor de herinnering.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Vanavond op Ned1 bij Spoorloos: Turken, Turken en nog een keer Turken
Ik denk niet dat een persoon veel vrienden kan hebben. Dacht ik 4 jaar geleden nog wel. Heb er nu op 1 hand te tellen, rest is kennis en doe ik wat leuks mee, ga ik langs etc. Maar die bel ik niet als ik in de shit zit.. Daar heb ik mn matties voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef pureheart het volgende:
[..]
oke oke
ik kan mijn vriendinnen op een hand tellen; teveel mensen kennen heeft zn nadelen, ze slurpen je tijd en energie weg. Ook vind ik dat er maar weinig betrouwbare betrokken lieve mensen zijn. Om die reden ga ik graag met praktiserende moslima's om die de manieren van een moslim hebben zoals het hoort.
Mensen die ik graag vermijd:
- De type die graag naar haar eigen verhaaltjes luistert en jou zelden aan het woord laat komen.![]()
- De stalkerige type die helemaal gaat flippen wanneer je afzegt en contact met je blijft zoeken ongeacht dat je haar weken/maanden de ''silence treatment'' hebt gegeven.![]()
- De hoogmoedige type; die alleen maar met je afspreekt om te laten zien hoe geweldig haar leven is en het er ook dik inwrijft dat je minder succesvol/slim/mooi etc. bent,![]()
- De bemoei achtige type die je altijd moet vertellen hoe je dit of dat moet doen. Met andere woorden zij wilt bepalen hoe jij je leven leidt.![]()
- De jaloerse types; die wanneer ze je met een andere vriendin ziet of wanneer ze via via heeft vernomen dat je met een ander hebt afgesproken helemaal zuur wordt; alsof je haar bezit bent.![]()
Nou ja.. ik laat het even hierbij.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een persoon veel vrienden kan hebben. Dacht ik 4 jaar geleden nog wel. Heb er nu op 1 hand te tellen, rest is kennis en doe ik wat leuks mee, ga ik langs etc. Maar die bel ik niet als ik in de shit zit.. Daar heb ik mn matties voor.
Al die bovengeschreven types heb ik verbannen. Optyfen, liever vaker thuis, dan zulke om me heen.
Graag gedaan, ik ga NU kijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I love spoorloos. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef zarGon het volgende:
Gezamenlijke vijand verbroedert, blijkt maar weer.
Ik ook!!quote:
Blijf. fok it. Morgen een nieuwe dag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:16 schreef pureheart het volgende:
Eigenlijk.. zou ik nu moeten gaan.. maar... ik wil nog blijven...
Nog even dan.. als ik voor het slapen gaan niks doe ga ik echt mijn leven hatenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blijf. fok it. Morgen een nieuwe dag.
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zegquote:
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.
Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa
Dat dit kon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat een sentiment ben ik. Heb gejankt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:Ik sta met een open mond...... Keloglan ook he..... Vay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:wat doe je manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yam...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh.
Net wat bulgur pilav + kip gemaakt
Mwah, reactie van zo een persoon zien is wel grappig. Recep is meer kufur enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind dit echt Recep I humor.
Heb er jaren geleden best hard om kunnen lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
Meh, hij wordt gewoon in elkaar geslagen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooooh ik vind dit zo zo zo zielig voor die kleine jongen..
Hier heb ik van genoten.
Awh haha.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |