SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:23 schreef Ambipur het volgende:
Ayca, moet dat. Zit dat nummer in mn kop.
quote:
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.quote:
Had het niet eens tegen jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ben kafir toch, dus doe het met alles en iedereen.
Mijn kinderen heten Willem, Tyrone en Shanéné.
Zie laatste post vorig topic. Wist niet eens dat jij een atheist was. Eet zelf ook niet eens halal. Damn, jij hebt echt een minderwaardigheidsprobleem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je was in gesprek met mij!
Bevestig mijn vooroordeel eens niet man.
Nee, ik probeer een gezellig gesprekje met je te voeren, maar met jou is een dolletje maken ook niet mogelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:41 schreef xminator het volgende:
Neyse, jij ziet alles als een aanval op jou. Dus ben er vandoor.
Ja, it's just the internetquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Ambipur het volgende:
Maar haal mijn issues er niet bij als je wilt..
Zie mijn titel onderaan. Ben gewoon altijd weird.
Hebben we ons dan nu verzoend?
Tof! Ik speel alleen gitaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
verzoeknummertje?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
Kan je een stukje opnemen en plaatsen?
o, die...quote:
Je speelt baglama?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef YbKg7 het volgende:
Piano, gitaar, ukulele, trompet, bağlama, accordeon, harmonica en drum en misschien nog wel iets maar dan ben ik het vergeten. Ik hou van muziek maken
Al maanden op zoek naar dit nummer. Je maakt me zeer blij nu.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
o, die...om eerlijk te zijn heb ik bijna een hekel gekregen van dit stuk want iedereen vraagt het aan mij en na 1000 keer spelen is die niet echt leuk meer
Ik heb 0 vrienden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
Weet je wat ik mij soms afvraag...
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet bestedenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
zijn fora bezoekers (de meer verslaafde dan) mensen die in het dagelijkse leven weinig vrienden hebben? zo n indruk krijg ik wanneer ik naar dit soort chatslows kijk
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef pureheart het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben hier meestal aanwezig als ik tijd aan school moet besteden.
Ik wil mijn mobiel eens de sloot inflikkeren..... Heb dat ding continu in mijn hand.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
dat geld dan niet voor mij denk ik, vrienden zat, volgens mij geld dat wel voor iedereen hier. het is net als facebook en twitter, iedereen loopt toch met zijn mobieltje de hele dag rond, ik trouwens niet want ik heb zo'n prehistorisch koelkast van nokia geval, niet kapot te krijgen dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |