Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zegquote:
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Afgezakt.... Turkse films waren altijd al een soort van afgezakt... Doel ik niet op Hababam, das is prachtig jeugdsentiment.
Dat ik dit soort films met mijn ouders keek was kicken. Zodra ze begonnen met zoenen en vies doen ging de afstandbediening zijn moves maken of moesten wij onze oogjes dichtdoen van mama & papa
Dat dit kon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat een sentiment ben ik. Heb gejankt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Vanaf 1970 namen steeds meer mensen een televisie in huis, wat ten koste ging van bioscopen. Die probeerden met erotische films alsnog kijkers te trekken ( hihi ); tv's mochten zulke beelden niet uitzenden. De jaren 1970-1980 staan in de Turkse filmwereld te boek als ‘seks furyasi’. Deze seksualisering eindigde abrupt in 1980, met de staatsgreep van Kenan Evren. Daarvoor heb je ook periodes gehad van meer en minder censuur. Ik heb geen zin om het helemaal uit te zoeken, maar ik vermoed dat rechtse regeringen meer op fatsoensnormen hamerden, terwijl linkse regeringen de individuele autonomie centraal stelden.
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:Ik sta met een open mond...... Keloglan ook he..... Vay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een beetje student op kot eet toch gewoon een pizza? Doe niet zo gezond zeg
Ah de Turkse is nu op de buis
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat mij trouwens teleurstelde is dat zelfs Rüstü Asyali (Keloglan) meedeed in 1975:wat doe je manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yam...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh.
Net wat bulgur pilav + kip gemaakt
Mwah, reactie van zo een persoon zien is wel grappig. Recep is meer kufur enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind dit echt Recep I humor.
Heb er jaren geleden best hard om kunnen lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
Meh, hij wordt gewoon in elkaar geslagen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
Ooooh ik vind dit zo zo zo zielig voor die kleine jongen..
Hier heb ik van genoten.
Awh haha.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
Recept 1 + 2 was leuk. Daarna niet meer...
Hoe vind je dit?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik op de gore tour gaan, of willen jullie dat niet?
NEE. ik moet nog slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik op de gore tour gaan, of willen jullie dat niet?
wow, deze is zwaar gaaf gozer, sowieso dat ik die ga coveren morgen op de pianoquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Bilge het volgende:
Belangstelling van toeristen voor snor-transplantaties groeit sterk
Het aantal toeristen dat een snor-transplantatie ondergaat in Turkije blijft maar groeien. Het land dat bekend staat vanwege zijn vele haartransplantatie centra, krijgt o.a. door de invloed van een succesvolle Turkse serie, steeds meer aanvragen voor een snor-transplantatie uit vooral het Midden-Oosten.
Volgens een chirurg van een van de haartransplantatie centra, neemt de interesse voor snor-transplantaties sterk toe. Vooral toeristen komen aanzetten met foto’s van beroemde artiesten met snor, zoals als Kadir İnanır en Ibrahim Tatlises. “We hebben inmiddels een contactpunt in Europa opgezet en arbeidsovereenkomsten gesloten met organisaties in Dubai en Irak. De meeste van onze klanten, komen voor vakantie naar Turkije en ondergaan tijdens hun verblijf gelijk een snor- en/of haartransplantatie”.
De meeste snor-fanaten komen uit Iran, Irak, de Verenigde Arabische Emiraten, Egypte, Duitsland, Frankrijk en Ierland. Het meeste wordt er gebruik gemaakt van een methode die is ontwikkeld in Europa, genaamd Follicular Unit Extraction (FUE).
De vele toeristen die in Turkije een dergelijke behandeling ondergaan dragen een leuk bedrag bij aan de jaarlijkse nationale inkomsten uit het toerisme.
http://www.nederlandersin(...)taties-groeit-sterk/
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Hoop dat je je eten op hebt
http://www.dumpert.nl/med(...)klassieker_.html.com
Tis wel via dumpert..... Weet niet waar het originele filmpje is.
Als je het niet opneemt en hier komt posten eet ik je opquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:19 schreef YbKg7 het volgende:
[..]
wow, deze is zwaar gaaf gozer, sowieso dat ik die ga coveren morgen op de piano
Viel mee toch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef YbKg7 het volgende:
tijd om te slapen voor mij, morgen vroeg eruit, school moet worden afschaft (neuh)
[..]
NEE. ik moet nog slapen.
Ik verwachtte bloed, ledematen en slechte jaren 80 slasher gore.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Hoop dat je je eten op hebt
http://www.dumpert.nl/med(...)klassieker_.html.com
Tis wel via dumpert..... Weet niet waar het originele filmpje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |