Jawel, daar voor is het Memory Lane, kom op, licht eens een tipje van de sluier op!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef Luxuria het volgende:
Mijn herinneringen zijn zo erg dat ik er liever niet aan terug denk
Geen last van gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef Armageddon het volgende:
En dan Alberto Stegeman gaan bellen als er wat schimmel op je nest zit.
Das iets van alle tijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef Ziba het volgende:
Ik had nooit gedacht dat die oude lullen zo gefeest en rondgeneukt zouden hebben. Verwacht ik ook niet van mijn ma ofzo. Onmogelijk. Volgens mij is dat meer iets van nu.
Wanhoop met misschien een vleugje liefde, sowieso lust en kans op een Nederlands paspoort. Maar geen rondneukerij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das iets van alle tijden.
En hoe denk je dat jij verwekt bent?
Van wie denk je dat je die genen hebt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef Ziba het volgende:
Ik had nooit gedacht dat die oude lullen zo gefeest en rondgeneukt zouden hebben. Verwacht ik ook niet van mijn ma ofzo. Onmogelijk. Volgens mij is dat meer iets van nu.
Ik doelde meer op het punt dat je ouders ook seks hebben gehad, net zoals veel mensen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanhoop met misschien een vleugje liefde, sowieso lust en kans op een Nederlands paspoort. Maar geen rondneukerij.
Ja dat geloof ik niet. Meer iets van deze tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het punt dat je ouders ook seks hebben gehad, net zoals veel mensen.
Ook je ouders zullen wellicht wel eens dronken thuisgekomen zijn toen ze nog jongeren waren.
een veertigerquote:
Denk even terug aan de jaren 70.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik niet. Meer iets van deze tijd.
Dat was zeker voor het aids-tijdperk dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Apuleius het volgende:
Weet er alles van ja. In het schemer met één of ander buitenlands mokkel op het strand liggen neuken was toen vrij normaal. Ze lagen ook wel onder kleine houten vissersbootjes te rammelen, die op hun kop op het strand lagen. Dat laatste heb ik geen ervaring mee.
Tegenwoordig loopt er bewaking rond op de meeste campings.
Ben geboren in de jaren 90, weet er echt niks van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Denk even terug aan de jaren 70.
Of als je jonger bent, aan de uitgaansgelegenheden in de jaren 80-90.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat was zeker voor het aids-tijdperk dan?
Kwamen er ook geen rubbertjes aan te pas, of dat nog net wel?
Ook in de jaren 90 kwamen mensen dronken thuis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ben geboren in de jaren 90, weet er echt niks van.
Ja maar toen was ik nog een baby en kind enzo. Ik heb dat echt niet meegekregen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ook in de jaren 90 kwamen mensen dronken thuis.
Maar je bent bekend met het fenomeen dat mensen dronken kunnen zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik nog een baby en kind enzo. Ik heb dat echt niet meegekregen.
Ja. Maar toen was het gewoon wat braver denk ik. Nu is iedereen los.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar je bent bekend met het fenomeen dat mensen dronken kunnen zijn?
Denk dat het wel meevalt. Breezah's bestonden er nog niet, maar die wijven werden van Pisang Ambon, Blue Curacao en Tia Maria net zo losbandig hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Maar toen was het gewoon wat braver denk ik. Nu is iedereen los.
Toen ook al Ziba, toen ook al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar geen wijven toen toch nog? Als ik het goed heb was www.knaapjes.nl toen nog actueel.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Djeez het volgende:
Mijn portemonnee reikte niet exotische oorden. Appelhof op Terschelling, daar ging ik heen als 18-jarige. Bepakt en bezakt op een ouwe Puch, 150 km naar Harlingen en dan met de brommer de boot op. Gouden tijden beleefd, muren bouwen van kratten bier en de tijd doden met zuipen en klaverjassen
Juist, ik was destijds te dronken om iets met zo'n chick te presteren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar geen wijven toen toch nog? Als ik het goed heb was www.knaapjes.nl toen nog actueel.....
Niet alleen Lloret maar ook Tormolinos,Ibiza om wat meer te noemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat waren dat toch ranzige vakanties, als 18 jarige. Je al kotsend, zuipend, en als je geluk had ook wippend een weekje lang begeven op een gare camping langs het overvolle strand op de Costa del S(n)ol. Of was het nou de Costa Brava?
Maar goed, zoiets moet je 1 keer gedaan hebben. Bij deze open ik dus het topic voor sappige herinneringen. Ik bijt de/het (daar wil ik vanaf zijn) spits wel af:
Ik kan me nog goed herinneren dat er maar al te veel losbandige wijven rondliepen. Je zag ze overdag topless langs het strand en in het zwembad van de camping, en zag je ze terug in de plaatselijke discotheken dan had je een goede kans dat je 's nachts aan diezelfde tepels lag te lebberen. Oh geile Monique uit Arnhem, waar ben je gebleven?
De Londoner?quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:14 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Jaar 2000, appartement Xaine Sun naast clup Tropics, heerlijke tijd gehad in Lloret, clubs als Moef Gaga, Tropics, Hollywood, Prive de Magic enz enz... Dj Jean optreden in Tropics gekkenhuis. Lekker met z'n alle gepropt in reisbus en gaan.
Vroeger was het altijd Lloret, Salou kwam pas toen men strenger in Lloret werden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:34 schreef b4kl4p het volgende:
Was Salou 50 jaar geleden ook al de precursor van Lloret?
Inderdaad, hele dag afsterven in de zon en dan na het avondeten weer aan de zuip om weer wat energie te krijgen. Na de vakantie moest je eigenlijk echt op vakantie om wat uit te rusten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd Lloret, Salou kwam pas toen men strenger in Lloret werden.
Ben zelf 30 btw.
En ja, dat was toen best ranzig, hele dagen zuipen en dan bij komen overdag.
Tegen de tijd dat het donker werd was je net weer een beetje bijgekomen en dan begon het zuipen alweer.
Vooral de engelse dames waren flinke sletten, ook altijd een boel spaanse mannen op jacht op jong vrouwelijk vlees.
Toen kwam ik dronken thuis...quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ben geboren in de jaren 90, weet er echt niks van.
Cicero preekte al over "de jeugd van tegenwoordig."quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik troll niet en ik ben ook niet dom. Ik geloof gewoon niet dat het toen zo losgeslagen was, het was volgens mij wat rustiger. Is toch niet zo'n rare gedachte?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cicero preekte al over "de jeugd van tegenwoordig."
Gelul met "pas iets van deze tijd".
Je trollt toch? zo dom kan je toch niet zijn?
Ik heb me een keer zo van de wereld gezopen dat de dj van een club me naar huis heeft gedragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De verhalen mogen wel wat sappiger hoor. Is er niemand met een onwijze druiper vandaan gekomen?
Gezoend, dat valt toch nog mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb me een keer zo van de wereld gezopen dat de dj van een club me naar huis heeft gedragen![]()
Ohja en we hielden een lijstje bij met hoeveel jongens we allemaal gezoend hadden
Ja dat op zich wel, maar het bijhouden op een lijstje is toch eigenlijk best triestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Gezoend, dat valt toch nog mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |