Jawel, daar voor is het Memory Lane, kom op, licht eens een tipje van de sluier op!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef Luxuria het volgende:
Mijn herinneringen zijn zo erg dat ik er liever niet aan terug denk
Geen last van gehad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:01 schreef Armageddon het volgende:
En dan Alberto Stegeman gaan bellen als er wat schimmel op je nest zit.
Das iets van alle tijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef Ziba het volgende:
Ik had nooit gedacht dat die oude lullen zo gefeest en rondgeneukt zouden hebben. Verwacht ik ook niet van mijn ma ofzo. Onmogelijk. Volgens mij is dat meer iets van nu.
Wanhoop met misschien een vleugje liefde, sowieso lust en kans op een Nederlands paspoort. Maar geen rondneukerij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das iets van alle tijden.
En hoe denk je dat jij verwekt bent?
Van wie denk je dat je die genen hebt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:10 schreef Ziba het volgende:
Ik had nooit gedacht dat die oude lullen zo gefeest en rondgeneukt zouden hebben. Verwacht ik ook niet van mijn ma ofzo. Onmogelijk. Volgens mij is dat meer iets van nu.
Ik doelde meer op het punt dat je ouders ook seks hebben gehad, net zoals veel mensen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanhoop met misschien een vleugje liefde, sowieso lust en kans op een Nederlands paspoort. Maar geen rondneukerij.
Ja dat geloof ik niet. Meer iets van deze tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het punt dat je ouders ook seks hebben gehad, net zoals veel mensen.
Ook je ouders zullen wellicht wel eens dronken thuisgekomen zijn toen ze nog jongeren waren.
een veertigerquote:
Denk even terug aan de jaren 70.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik niet. Meer iets van deze tijd.
Dat was zeker voor het aids-tijdperk dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Apuleius het volgende:
Weet er alles van ja. In het schemer met één of ander buitenlands mokkel op het strand liggen neuken was toen vrij normaal. Ze lagen ook wel onder kleine houten vissersbootjes te rammelen, die op hun kop op het strand lagen. Dat laatste heb ik geen ervaring mee.
Tegenwoordig loopt er bewaking rond op de meeste campings.
Ben geboren in de jaren 90, weet er echt niks van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Denk even terug aan de jaren 70.
Of als je jonger bent, aan de uitgaansgelegenheden in de jaren 80-90.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat was zeker voor het aids-tijdperk dan?
Kwamen er ook geen rubbertjes aan te pas, of dat nog net wel?
Ook in de jaren 90 kwamen mensen dronken thuis.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ben geboren in de jaren 90, weet er echt niks van.
Ja maar toen was ik nog een baby en kind enzo. Ik heb dat echt niet meegekregen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ook in de jaren 90 kwamen mensen dronken thuis.
Maar je bent bekend met het fenomeen dat mensen dronken kunnen zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja maar toen was ik nog een baby en kind enzo. Ik heb dat echt niet meegekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |