Moeten we per sé kiezen uit die twee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Is dat pure luiheid of desintresse ?
Inderdaad, ik zit bijna nooit op fb. Als ik dan zo'n melding zie check ik eventjes snel op mijn mobiel bijvoorbeeld. En dan stuur ik niet direct iets korts terug want juist als ik interesse heb in een meisje wil ik wel even "iets leuks" terugsturen en denk ik. Ah ik reageer later wel even.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Moeten we per sé kiezen uit die twee?
Newsflash: niet iedereen is hetzelfde als jij. Dus sommige mensen lezen een berichtje, en geven dan een paar dagen later antwoord, zonder dat daar een reden achter steekt.
Heb je nog meer verwachtingen van deze man, die eigenlijk helemaal niet stroken met de werkelijkheid?
Waar slaat dat op? Sommige mensen zijn daar gewoon stipter in dan anderen. Ik reageer bij niemand vaak direct....Maar als je dat wel altijd doet dan moet je dus express wachten..dat is helemaal zieligquote:
ik ook niet maar je krijgt gewoon een melding op je telefoon...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef Symphonic het volgende:
Dat niet iedereen 24/7 op facebook zit bijvoorbeeld?
Eigenlijk wel... als ik een berichtje stuur dan check ik telkens of ik al antwoord heb.quote:
Het gaat vooral om het zitten wachten op een antwoord, niet om het direct een reactie sturen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Sommige mensen zijn daar gewoon stipter in dan anderen. Ik reageer bij niemand vaak direct....Maar als je dat wel altijd doet dan moet je dus express wachten..dat is helemaal zielig
Ik reageer ook altijd zo snel mogelijk terug wanneer iemand me iets stuurt en ik het zie, anders vergeet ik het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk beiden, luiheid en desinteresse bovendien komt het ook nog eens wanhopig over als je meteen reageert.
Mannenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:35 schreef Scorpie het volgende:
Het betekent dat hij een leven naast jou heeft.
Likequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Het tijdsbestek zegt niet per se wat, aangezien sommige tijd de hele dag door op Facebook zitten en anderen slecht eenmaal per week. De inhoud zegt denk ik meer. Je kunt trouwens tegenwoordig zien of en zo ja, hoe laat, een berichtje is gelezen. Het zegt wel wat als hij het meteen leest maar pas dagen later antwoordt..Je kunt best even geen tijd hebben om direct na het lezen te antwoorden maar als je iemand leuk vindt, doe je doorgaans wel je best om snel te antwoorden en het contact levendig te houden.
Hij moet steeds huilen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Terwijl ik altijd direct terugstuur en wacht op zijn antwoordt.
Waarom wanhopig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk beiden, luiheid en desinteresse bovendien komt het ook nog eens wanhopig over als je meteen reageert.
Nee echt niet. Als een jongen echt geïnteresseerde is maakt hij wel tijd. En ik kan mij niet voorstellen dat je iemand vergeet een berichtje te sturen als je haar leuk vindt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, als hij interesse had, zou hij heus wel iets sneller reageren.
Misschien heeft-ie op dat moment geen tijd, omdat hij zo druk bezig is met andere zaken, maar alsnog, even (kort) reageren is niet zo'n intensieve handeling die uren van z'n leven kost.
Misschien is-ie gewoon zo'n persoon die altijd zo reageert op alles (soort van 'het komt wel, ik reageer zo wel', maar dan vergeet-ie het of zo). Overstappen van Facebook-contact naar IRL-contact een idee?
Dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Als een jongen echt geïnteresseerde is maakt hij wel tijd. En ik kan mij niet voorstellen dat je iemand vergeet een berichtje te sturen als je haar leuk vindt.
Dat ben ik met je eens hoor. Het is dan juist leuk om elkaar te spreken, dus dan doe je er ook meer moeite voor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Als een jongen echt geïnteresseerde is maakt hij wel tijd.
Idd..nou zal het wel een verschil zijn of je elkaar net kent of dat je al een paar keer hebt afgesproken. In dat laatste geval zou ik het iig niet vergeten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Als een jongen echt geïnteresseerde is maakt hij wel tijd. En ik kan mij niet voorstellen dat je iemand vergeet een berichtje te sturen als je haar leuk vindt.
We kennen elkaar via facebook. Misschien moet ik hem maar een tijdje negeren, kijken of hij sneller of daarop reageert.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, als hij interesse had, zou hij heus wel iets sneller reageren.
Misschien heeft-ie op dat moment geen tijd, omdat hij zo druk bezig is met andere zaken, maar alsnog, even (kort) reageren is niet zo'n intensieve handeling die uren van z'n leven kost.
Misschien is-ie gewoon zo'n persoon die altijd zo reageert op alles (soort van 'het komt wel, ik reageer zo wel', maar dan vergeet-ie het of zo). Overstappen van Facebook-contact naar IRL-contact een idee?
Dus interesse is onaantrekkelijk ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:15 schreef HyperViper het volgende:
Je klinkt wanhopig. TS. Dat is onaantrekkelijk voor een man.
Nja het is een beetje zoals die internet-cd's van een aantal jaren terug. Bij de eerste denk je ah leuk. Na tien keer kun je het wel schijten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Dus interesse is onaantrekkelijk ?
Dan moet je een leuk meisje zoeken, geen "kan er mee door". Leuke meisjes zijn onderhoudend, geestig, etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja het is een beetje zoals die internet-cd's van een aantal jaren terug. Bij de eerste denk je ah leuk. Na tien keer kun je het wel schijten.
Ja, als je dat op je telefoon ook hebt aangemeld. Weet je of hij dat ook heeft gedaan of dat hij inderdaad pas je bericht na een aantal dagen weer ziet bij het inloggen op FB en meteen antwoordt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
ik ook niet maar je krijgt gewoon een melding op je telefoon...
Waarom eigenlijk? Ik vind types die opzettelijk langer wachten om iets terug te sturen nog een tikje wanhopiger.quote:
Lees even een paar reacties verderquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik vind types die opzettelijk langer wachten om iets terug te sturen nog een tikje wanhopiger.
En dat hij geen interesse heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:35 schreef Scorpie het volgende:
Het betekent dat hij een leven naast jou heeft.
Niet als je verliefd bent of iemand echt leuk vindquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:35 schreef Fera het volgende:
Ik geef antwoord wanneer ik het zie, dat kan meteen zijn of twee dagen later. Maar soms heb ik geen zin om te reageren of vergeet ik het. Is dat niet bij iedereen ongeveer zo?
Nee oké, maar als je verliefd bent heb je dus altijd zin om te reageren. Maar dan kun je het nog steeds erg druk hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet als je verliefd bent of iemand echt leuk vindalthans niet in de situatie waarin TS zit lijkt me. 4 dagen laten wachten ofzo is wel te veel..
Druk als in: in de hete verstikkende rook zoeken naar een nooduitgang in het brandende etablissement waar je je op moment van ontvangst van het bericht bevindt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar als je verliefd bent heb je dus altijd zin om te reageren. Maar dan kun je het nog steeds erg druk hebben.
Dat is zo maar ik maak niet uit TS zijn berichten op dat hij echt zin heeft om te reageren en dan nog kan je het nog zo druk hebben maar heb je meestal toch wel wat vaker tijd om te reageren dan om de 4 dagen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar als je verliefd bent heb je dus altijd zin om te reageren. Maar dan kun je het nog steeds erg druk hebben.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit bijna nooit op fb. Als ik dan zo'n melding zie check ik eventjes snel op mijn mobiel bijvoorbeeld. En dan stuur ik niet direct iets korts terug want juist als ik interesse heb in een meisje wil ik wel even "iets leuks" terugsturen en denk ik. Ah ik reageer later wel even.
dit dus. Dit is geen "hard to egt spelen" meer, maar eerder gewoon desinteresse.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is zo maar ik maak niet uit TS zijn berichten op dat hij echt zin heeft om te reageren en dan nog kan je het nog zo druk hebben maar heb je meestal toch wel wat vaker tijd om te reageren dan om de 4 dagen..Als een meid zo bij mij zou doen zou ik in geen enkel smoesje ervoor trappen, laat ik het zo zeggen
Meestal wel ja, maar ik spreek dat ook niet echt tegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Druk als in: in de hete verstikkende rook zoeken naar een nooduitgang in het brandende etablissement waar je je op moment van ontvangst van het bericht bevindt.
In alle andere gevallen is 4 dagen wachten een teken dat je echt heel laag op de prioriteitenlijst staat.
Hehe, kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar ik spreek dat ook niet echt tegen.
Is ook zo, ik zeg nergens dat het niet zo is. Maar er kunnen andere oorzaken zijn. In het geval van TS ben ik helaas wel bang dat het een verloren zaak is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is zo maar ik maak niet uit TS zijn berichten op dat hij echt zin heeft om te reageren en dan nog kan je het nog zo druk hebben maar heb je meestal toch wel wat vaker tijd om te reageren dan om de 4 dagen..Als een meid zo bij mij zou doen zou ik in geen enkel smoesje ervoor trappen, laat ik het zo zeggen
Ik zeg ook nergens dat jij zegt dat het niet zo is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, ik zeg nergens dat het niet zo is. Maar er kunnen andere oorzaken zijn. In het geval van TS ben ik helaas wel bang dat het een verloren zaak is.
ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet als je verliefd bent of iemand echt leuk vindalthans niet in de situatie waarin TS zit lijkt me. 4 dagen laten wachten ofzo is wel te veel..
Oh ja, je moet drie dagen wachten toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is wel duidelijk dat hij haar niet leuk vindt, anders reageer je echt wel sneller op een FB berichtje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Kont het volgende:
Ach dit hele topic gaat erover dat TS wilt weten of die jongen haar leuk vindt. Waarom vraag je hem dat niet gewoon i.p.v. het proberen af te leiden aan dit soort subjectieve interpretaties. Het blijft tenslotte een kerel.
96 uur volgens de Bro code.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Oh ja, je moet drie dagen wachten toch?
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 03:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat schattig, TS is zo'n meisje dat de hele dag naar haar telefoon staart en zich niet kan concentreren!
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Kont het volgende:
Ach dit hele topic gaat erover dat TS wilt weten of die jongen haar leuk vindt. Waarom vraag je hem dat niet gewoon i.p.v. het proberen af te leiden aan dit soort subjectieve interpretaties. Het blijft tenslotte een kerel.
Heb je hem al ontmoet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.
[..]
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...
Dan moet je je niet druk maken over berichtjes en tijd die ertussen zit, hij kent jou nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar van facebook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef corehype het volgende:
Check al die maagden op fok relatieadvies geven_!!!!!
Je zeurt. Hou op met zeuren en analyseren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.
[..]
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je zeurt. Hou op met zeuren en analyseren.
Ooooooohhhhhhh..... zeg dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar van facebook.
Ja zovaak toch dat mensen zulke essentiele informatie dagen later pas vertellen.. beetje raarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhh..... zeg dat dan
Dat heb ik nou met bellen. Liever bel je niet. Nooit. Ever.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef Cavalinho het volgende:
Ligt heel erg aan de inhoud. Ik ben niet zo snel met reageren op dingen als "vond je het ook leuk?"
Ik vind dat als dingen dringend zijn, men maar moet bellen.
Berichtjes vind ik per definitie over het algemeen te flauw om waarde aan te hechten en laat staan meteen te reageren.
Ik snap ook niet die behoefte van bepaalde mensen om onmiddelijk antwoord te hebben om niet in de stress te raken...
Ja, je vraagt je af of mensen zelf wel snappen waar ze over praten soms. Laat staan dat een ander er dan iets van snapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja zovaak toch dat mensen zulke essentiele informatie dagen later pas vertellen.. beetje raar
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:14 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Je hoeft er toch niet een spelletje van te maken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:46 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
We kennen elkaar via facebook. Misschien moet ik hem maar een tijdje negeren, kijken of hij sneller of daarop reageert.
[..]
Dus interesse is onaantrekkelijk ?
Wat werkelijk aan je knaagt is je eigen innerlijke onzekerheid, die zich in dit geval aan een externe situatie plakt. Je probeer een externe situatie 'goed' te krijgen om je innerlijke gevoel over jezelf goed te krijgen. Je kan dat eindeloos nastreven maar nooit zal het komen want zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ik heb nooit een lange relatie gehad. Je hebt wel gelijk. Over 4 berichtjes doen we nu al meer dan een maand....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:43 schreef CruellaDeVil het volgende:
Hij heeft:
- geen (in ieder geval niet genoeg) interesse en tsja, dan houdt het op
of
- daadwerkelijk zo weinig tijd dan hij er niet eens aan toekomt om eerder dan na 4 dagen te reageren op het bericht van het meisje dat hij leuk vindt en dan vraag ik me toch echt af hoe jij een relatie voor je ziet. (Waarbij ik hem zeer het voordeel van de twijfel geef door aan te nemen dat hij ook echt geen tijd kán maken om eerder te reageren, anders geldt wederom optie 1.) Heb je nog nooit eerder een relatie gehad of is het die grote roze bril die jou ervan weerhoudt je te realiseren dat een goede, volwaardige relatie toch echt meer tijd en moeite kost dan iemand die enkel eens in de 4 dagen tijd heeft voor een reactie kan opbrengen?
Misschien klopt dat wel. Ik ben altijd al onzeker geweest. Niet lichamelijk of over uiterlijk, maar altijd gekleineerd door mijn vader dat ik niks kan. Daarom wil ik altijd goed overkomen, dingen goed doen en een bevestiging dat ik dat doe denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wat werkelijk aan je knaagt is je eigen innerlijke onzekerheid, die zich in dit geval aan een externe situatie plakt. Je probeer een externe situatie 'goed' te krijgen om je innerlijke gevoel over jezelf goed te krijgen. Je kan dat eindeloos nastreven maar nooit zal het komen want zo werkt het niet.
Zou je je dit aantrekken als jij zeker was van wie jij bent? Als je blij was met jezelf en jezelf accepteerde?
Zou je dit soort situaties überhaupt aantrekken als jij zeker was van jezelf? Je krijgt van het externe precies wat aansluit bij je innerlijk; onzekerheid.
ouders kunnen daar soms vrij vervelend in zijn jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Misschien klopt dat wel. Ik ben altijd al onzeker geweest. Niet lichamelijk of over uiterlijk, maar altijd gekleineerd door mijn vader dat ik niks kan. Daarom wil ik altijd goed overkomen, dingen goed doen en een bevestiging dat ik dat doe denk ik.
Niet de eerste 4 berichtjes mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lange relatie gehad. Je hebt wel gelijk. Over 4 berichtjes doen we nu al meer dan een maand....
Dat is heel begrijpelijk, en je onzekerheid is ook geen verwijt of iets wat je verkeerd doet, je laat je alleen wel in beslag leggen door in het heden te willen voorkomen wat je vroeger pijn heeft gedaan en je laat je leiden/lijden door het negatieve beeld wat je van jezelf gevormd hebt. Ik denk dat dat erg belangrijk is om in te zien, want je lijkt te geloven dat je altijd bevestiging wil en altijd goed over wil komen maar is dat echt wat je wil? Is dat werkelijk waar je bezig mee wil zijn? Je leven omheen wil vormen? Of je wil dat omdat er iets anders pijnlijks achter zit en dit is de manier waarop je hebt geleerd daarmee om te gaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Misschien klopt dat wel. Ik ben altijd al onzeker geweest. Niet lichamelijk of over uiterlijk, maar altijd gekleineerd door mijn vader dat ik niks kan. Daarom wil ik altijd goed overkomen, dingen goed doen en een bevestiging dat ik dat doe denk ik.
Hou daar mee op, doe hier iets aan. Jij bent degene die jezelf kan goedkeuren. Je zult de rest van je leven proberen bevestiging te zoeken en die niet krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lange relatie gehad. Je hebt wel gelijk. Over 4 berichtjes doen we nu al meer dan een maand....
[..]
Heb toch weer een puntje gevonden waar ik even op moet reageren, niet voor een hele lange discussie weer ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef Cavalinho het volgende:
Dat makkelijker te hanteren is juist precies waarom mensen steeds minder goed zijn in sociale vaardigheden.
Ik vind bellen net zo min direct contact eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef Cavalinho het volgende:
Dat makkelijker te hanteren is juist precies waarom mensen steeds minder goed zijn in sociale vaardigheden.
En hoe vaak zie je geen topics waarin men vraagt" wat bedoelt hij/zij hier mee" en dan een berichtje.
Als je niet de intonatie hoort van de stem, mis je gewoon soms de lading of de intentie en dat kan gemakklijk voor misverstanden zorgen.
Als het dan niet gewoon face to face kan, bel dan als je iest zo odig meteen wilt weten, of als er wat is.
Je mag van mij best een bericht sturen, maar verwacht dan niet gelijk antwoord, punt. Dat is het risico van niet direct contact zoeken. Dat je dan gewoon moet wachten op antwoord of dat het uitblijft.
Als er per sms een dialoog onstaat die werkelijk ergens over gaat zal ik heus meteen antwoorden, maar voor flauw verliefd gedoe of feitelijk retorische vragen of continue bevestiging willen, sorry, daar besteed ik geen energie aan, of alleen wanneer het mij uitkomt.
Ik houd niet van needy mensen.
Dat is echt de grootste onzin ooit. In real life gaan gesprekken toch ook snel. Het is toch veel leuker als je spontaan reageert in plaats van, ik moet nu echt een minuutje wachten anders kom ik wanhopig over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Weetje wat ik zou doen met dat soort digitale contacten? Snel vergeten, geen aandacht waardquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ik heb sinds een tijdje contact met een jongen op facebook, waar we elkaar berichtjes sturen. Maar telkens als ik hem iets stuur, dan moet ik 3 of 4 dagen wachten op antwoord. Terwijl ik altijd direct terugstuur en wacht op zijn antwoordt. Is dat pure luiheid of desintresse ? En moet ik anders ook pas later iets terugsturen ...
Wat zegt het als een man pas zo laat iets terugstuurd ?
Dat het een echte man is en niets met facebook heeft?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ik heb sinds een tijdje contact met een jongen op facebook, waar we elkaar berichtjes sturen. Maar telkens als ik hem iets stuur, dan moet ik 3 of 4 dagen wachten op antwoord. Terwijl ik altijd direct terugstuur en wacht op zijn antwoordt. Is dat pure luiheid of desintresse ? En moet ik anders ook pas later iets terugsturen ...
Wat zegt het als een man pas zo laat iets terugstuurd ?
Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Vind 4 dagen wel meevallen. Heb met mijn huidige vriendin ook veel op facebook gechat in den beginne en daar zat ook wel regelmatig wat tijd tussen. Nu moet ik zeggen dat we ook steeds langere berichten gingen sturen en dan moet je er toch echt ff voor gaan zitten, en die tijd had ik gewoonweg niet altijd. Zoiets raffel je ook niet graag af als je potentie ziet zeg maar
Je moet het ook niet zien als een tactisch spelletje denk ik. Dan maak het alleen maar zinloos gecompliceerd. Als er wederzijdse interesse is, dan komt er vanzelf wel wat uit. Hou het gewoon leuk en simpel en ga niet zo zitten analyseren en speculeren. Als je elkaar al gaat zitten claimen op facebook, dan wil ik niet weten hoe het gaat als je echt een relatie gaat opbouwen.
Tsja, kijk, het ligt eraan. Men heeft het hier over verliefdheid, maar als je elkaar nog nooit gezien hebt behalve op facebook, dan vind ik dat een veel te zware kwalificering. Mijn vriendin en ik hadden beide zoiets van 'we hebben leuk virtueel contact, maar totdat we echt kennis maken is het niet meer dan dat.' En meer is het ook echt niet en je moet er ook vooral niet meer van maken nog. Verliefd zijn komt naar mijn idee vooral na een eerste kennismaking irl en zelfs dan moet het nog ontkiemen en levensvatbaar worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.
Geen flame naar jou, maar ik zoek iemand waar leuk mee geconverseerd kan worden. Zo iemand schudt een A4'tje ook zo uit d'r mouw.
Touche.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef VaLkyRie het volgende:
...verhaal...
Zou TS dan ook aanraden om virtueel contact eens om te zetten naar echt contact en vanaf daar te gaan analyseren en speculeren en houd het tot die tijd vooral leuk en ongedwongen, want het is (nog) niets tussen jullie.
Ja, maar dan moet zo iemand wel toevallig 24/7 aan facebook gekluisterd zitten van jou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.
Geen flame naar jou, maar ik zoek iemand waar leuk mee geconverseerd kan worden. Zo iemand schudt een A4'tje ook zo uit d'r mouw.
Bedoelde algemene berichten, niet per se facebook. En 24/7 lijkt me weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet zo iemand wel toevallig 24/7 aan facebook gekluisterd zitten van jou.
Ik ben liever buiten aan het sporten bv dan dat ik aan de comouter zit of met een smartphone loop te klooien.
Het is bij mij zelfs mogelijk dat je me niet mobiel aan de lijn kunt krihgfen omdat hetd ing nog gewoon op de hotelkamer ligt omdat ik me niet geroepen voel om maar 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn. Sociale netwerken zijn leuk, maar dat moet het wel blijven en niet zo dat iemand beledigd is als een ander er niet zo actief mee is. Dat heeft verder niks met hoe leuk of niet iik die persoon vind te maken, maar met hoe belangrijk ik het vind om buiten te zijn en met hoe weinig tijd ik op Facebook zit.
Ik heb heel goede contacten, kan uren skypen, lange mails schrijven en goede gesprekken onderhouden aan de telefoon en in real life. Maar nogmaals, het kan bij mij best lang duren voordat je een reactie ergens op hebt als het via Facebook moet.
Als je mij daarom zou laten staan, prima, dan passen we ook niet bij elkaar.
Trouwens, als ik je leuk zou vinden, ging een en ander niet uitsluitend via Facebook.
Hij heeft dus geen zin in zo'n never ending story waarschijnlijk, hoe vermoeiend is het als je elke direct weer reactie krijgt en daarop moet reageren. Als het ook nog eens in gebrekkig Nederlands is zou ik langer dan een week wachten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Terwijl ik altijd direct terugstuur en wacht op zijn antwoordt.
Het is ook een bijna dagelijkse strijd met mijzelf en ik weet dat ik het niet moet doen, maar het toch weer doe. Elke dag word ik weer geconfronteerd met mijn versnelde studie havo waar ik veel moeite mee heb. Dan word ik automatisch weer naar beneden getrokken met het gevoel dat ik het niet kan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:36 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk, en je onzekerheid is ook geen verwijt of iets wat je verkeerd doet, je laat je alleen wel in beslag leggen door in het heden te willen voorkomen wat je vroeger pijn heeft gedaan en je laat je leiden/lijden door het negatieve beeld wat je van jezelf gevormd hebt. Ik denk dat dat erg belangrijk is om in te zien, want je lijkt te geloven dat je altijd bevestiging wil en altijd goed over wil komen maar is dat echt wat je wil? Is dat werkelijk waar je bezig mee wil zijn? Je leven omheen wil vormen? Of je wil dat omdat er iets anders pijnlijks achter zit en dit is de manier waarop je hebt geleerd daarmee om te gaan?
Zou je niet liever andere manieren daarvoor leren? Positieve, constructieve manieren?
Dat negatieve beeld heeft zich onbewust zo gevormd en blijft zo zolang je het zo laat bestaan, niemand anders kan dat voor je veranderen alleen jij. Dat pijnlijke kan je helen en dat doe je door jezelf met liefde en compassie te behandelen. Niemand hoeft jou te bevestigen, alleen jijzelf, doe je dat niet dan is al die externe bevestiging ook niks waard aangezien het niet kan blijven plakken, dat komt dan niet overeen moet hoe je jezelf ziet en dat is bepalend. Ga leren geloven dat jij er mag zijn zoals je bent, niet door dingen aan jezelf te willen veranderen maar jezelf accepteren en vooral ook waarderen. Daar begint het mee. Iets aan jezelf willen veranderen om jezelf dan goed te vinden zoals je bent is een tegenstrijdigheid, zo kan het niet werken want jezelf goed vinden zoals je bent heeft maar met 1 ding te maken; jezelf goed vinden zoals je bent
Dus jij vindt mensen leren kennen via facebook raar ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef superoperator het volgende:
Ik vind het werkelijk echt ongelofelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dat een meisje zomaar door een kerel op facebook gepakt wilt worden!!!!!!!!!
Oké dan is het goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen leren kennen via facebook raar ?
Ik voeg ook niet iedereen toe of reageer op die porretjes. Gewoon soms de leuke.
We hebben al geen contact meer via facebook. Nu dat ik niet meer reageer op zijn berichten wordt hij wakker. Maar we hebben elkaar ook al op de app en onze gesprekken zijn zo raar dat ik hem maar negeer. Als we appen dan antwoord hij op sommige dingen raar en is direct het gesprek dood.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |