Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Vind 4 dagen wel meevallen. Heb met mijn huidige vriendin ook veel op facebook gechat in den beginne en daar zat ook wel regelmatig wat tijd tussen. Nu moet ik zeggen dat we ook steeds langere berichten gingen sturen en dan moet je er toch echt ff voor gaan zitten, en die tijd had ik gewoonweg niet altijd. Zoiets raffel je ook niet graag af als je potentie ziet zeg maar
Je moet het ook niet zien als een tactisch spelletje denk ik. Dan maak het alleen maar zinloos gecompliceerd. Als er wederzijdse interesse is, dan komt er vanzelf wel wat uit. Hou het gewoon leuk en simpel en ga niet zo zitten analyseren en speculeren. Als je elkaar al gaat zitten claimen op facebook, dan wil ik niet weten hoe het gaat als je echt een relatie gaat opbouwen.
Tsja, kijk, het ligt eraan. Men heeft het hier over verliefdheid, maar als je elkaar nog nooit gezien hebt behalve op facebook, dan vind ik dat een veel te zware kwalificering. Mijn vriendin en ik hadden beide zoiets van 'we hebben leuk virtueel contact, maar totdat we echt kennis maken is het niet meer dan dat.' En meer is het ook echt niet en je moet er ook vooral niet meer van maken nog. Verliefd zijn komt naar mijn idee vooral na een eerste kennismaking irl en zelfs dan moet het nog ontkiemen en levensvatbaar worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.
Geen flame naar jou, maar ik zoek iemand waar leuk mee geconverseerd kan worden. Zo iemand schudt een A4'tje ook zo uit d'r mouw.
Touche.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef VaLkyRie het volgende:
...verhaal...
Zou TS dan ook aanraden om virtueel contact eens om te zetten naar echt contact en vanaf daar te gaan analyseren en speculeren en houd het tot die tijd vooral leuk en ongedwongen, want het is (nog) niets tussen jullie.
Ja, maar dan moet zo iemand wel toevallig 24/7 aan facebook gekluisterd zitten van jou.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als iemand in 4 dagen geen tijd kan vinden voor een mooi antwoord ben ik ook al klaar hoor. Blijkbaar is het niveau dan te hoog.
Geen flame naar jou, maar ik zoek iemand waar leuk mee geconverseerd kan worden. Zo iemand schudt een A4'tje ook zo uit d'r mouw.
Bedoelde algemene berichten, niet per se facebook. En 24/7 lijkt me weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet zo iemand wel toevallig 24/7 aan facebook gekluisterd zitten van jou.
Ik ben liever buiten aan het sporten bv dan dat ik aan de comouter zit of met een smartphone loop te klooien.
Het is bij mij zelfs mogelijk dat je me niet mobiel aan de lijn kunt krihgfen omdat hetd ing nog gewoon op de hotelkamer ligt omdat ik me niet geroepen voel om maar 24/7 voor iedereen bereikbaar te zijn. Sociale netwerken zijn leuk, maar dat moet het wel blijven en niet zo dat iemand beledigd is als een ander er niet zo actief mee is. Dat heeft verder niks met hoe leuk of niet iik die persoon vind te maken, maar met hoe belangrijk ik het vind om buiten te zijn en met hoe weinig tijd ik op Facebook zit.
Ik heb heel goede contacten, kan uren skypen, lange mails schrijven en goede gesprekken onderhouden aan de telefoon en in real life. Maar nogmaals, het kan bij mij best lang duren voordat je een reactie ergens op hebt als het via Facebook moet.
Als je mij daarom zou laten staan, prima, dan passen we ook niet bij elkaar.
Trouwens, als ik je leuk zou vinden, ging een en ander niet uitsluitend via Facebook.
Hij heeft dus geen zin in zo'n never ending story waarschijnlijk, hoe vermoeiend is het als je elke direct weer reactie krijgt en daarop moet reageren. Als het ook nog eens in gebrekkig Nederlands is zou ik langer dan een week wachten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Terwijl ik altijd direct terugstuur en wacht op zijn antwoordt.
Het is ook een bijna dagelijkse strijd met mijzelf en ik weet dat ik het niet moet doen, maar het toch weer doe. Elke dag word ik weer geconfronteerd met mijn versnelde studie havo waar ik veel moeite mee heb. Dan word ik automatisch weer naar beneden getrokken met het gevoel dat ik het niet kan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:36 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk, en je onzekerheid is ook geen verwijt of iets wat je verkeerd doet, je laat je alleen wel in beslag leggen door in het heden te willen voorkomen wat je vroeger pijn heeft gedaan en je laat je leiden/lijden door het negatieve beeld wat je van jezelf gevormd hebt. Ik denk dat dat erg belangrijk is om in te zien, want je lijkt te geloven dat je altijd bevestiging wil en altijd goed over wil komen maar is dat echt wat je wil? Is dat werkelijk waar je bezig mee wil zijn? Je leven omheen wil vormen? Of je wil dat omdat er iets anders pijnlijks achter zit en dit is de manier waarop je hebt geleerd daarmee om te gaan?
Zou je niet liever andere manieren daarvoor leren? Positieve, constructieve manieren?
Dat negatieve beeld heeft zich onbewust zo gevormd en blijft zo zolang je het zo laat bestaan, niemand anders kan dat voor je veranderen alleen jij. Dat pijnlijke kan je helen en dat doe je door jezelf met liefde en compassie te behandelen. Niemand hoeft jou te bevestigen, alleen jijzelf, doe je dat niet dan is al die externe bevestiging ook niks waard aangezien het niet kan blijven plakken, dat komt dan niet overeen moet hoe je jezelf ziet en dat is bepalend. Ga leren geloven dat jij er mag zijn zoals je bent, niet door dingen aan jezelf te willen veranderen maar jezelf accepteren en vooral ook waarderen. Daar begint het mee. Iets aan jezelf willen veranderen om jezelf dan goed te vinden zoals je bent is een tegenstrijdigheid, zo kan het niet werken want jezelf goed vinden zoals je bent heeft maar met 1 ding te maken; jezelf goed vinden zoals je bent
Dus jij vindt mensen leren kennen via facebook raar ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef superoperator het volgende:
Ik vind het werkelijk echt ongelofelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dat een meisje zomaar door een kerel op facebook gepakt wilt worden!!!!!!!!!
Oké dan is het goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:12 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen leren kennen via facebook raar ?
Ik voeg ook niet iedereen toe of reageer op die porretjes. Gewoon soms de leuke.
We hebben al geen contact meer via facebook. Nu dat ik niet meer reageer op zijn berichten wordt hij wakker. Maar we hebben elkaar ook al op de app en onze gesprekken zijn zo raar dat ik hem maar negeer. Als we appen dan antwoord hij op sommige dingen raar en is direct het gesprek dood.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |