Meestal wel ja, maar ik spreek dat ook niet echt tegen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Druk als in: in de hete verstikkende rook zoeken naar een nooduitgang in het brandende etablissement waar je je op moment van ontvangst van het bericht bevindt.
In alle andere gevallen is 4 dagen wachten een teken dat je echt heel laag op de prioriteitenlijst staat.
Hehe, kloptquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar ik spreek dat ook niet echt tegen.
Is ook zo, ik zeg nergens dat het niet zo is. Maar er kunnen andere oorzaken zijn. In het geval van TS ben ik helaas wel bang dat het een verloren zaak is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is zo maar ik maak niet uit TS zijn berichten op dat hij echt zin heeft om te reageren en dan nog kan je het nog zo druk hebben maar heb je meestal toch wel wat vaker tijd om te reageren dan om de 4 dagen..Als een meid zo bij mij zou doen zou ik in geen enkel smoesje ervoor trappen, laat ik het zo zeggen
Ik zeg ook nergens dat jij zegt dat het niet zo is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, ik zeg nergens dat het niet zo is. Maar er kunnen andere oorzaken zijn. In het geval van TS ben ik helaas wel bang dat het een verloren zaak is.
ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niet als je verliefd bent of iemand echt leuk vindalthans niet in de situatie waarin TS zit lijkt me. 4 dagen laten wachten ofzo is wel te veel..
Oh ja, je moet drie dagen wachten toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk beiden, luiheid en desinteresse bovendien komt het ook nog eens wanhopig over als je meteen reageert.
Het is wel duidelijk dat hij haar niet leuk vindt, anders reageer je echt wel sneller op een FB berichtje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Kont het volgende:
Ach dit hele topic gaat erover dat TS wilt weten of die jongen haar leuk vindt. Waarom vraag je hem dat niet gewoon i.p.v. het proberen af te leiden aan dit soort subjectieve interpretaties. Het blijft tenslotte een kerel.
96 uur volgens de Bro code.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Oh ja, je moet drie dagen wachten toch?
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 03:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat schattig, TS is zo'n meisje dat de hele dag naar haar telefoon staart en zich niet kan concentreren!
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:13 schreef Kont het volgende:
Ach dit hele topic gaat erover dat TS wilt weten of die jongen haar leuk vindt. Waarom vraag je hem dat niet gewoon i.p.v. het proberen af te leiden aan dit soort subjectieve interpretaties. Het blijft tenslotte een kerel.
Heb je hem al ontmoet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.
[..]
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...
Dan moet je je niet druk maken over berichtjes en tijd die ertussen zit, hij kent jou nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar van facebook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:50 schreef corehype het volgende:
Check al die maagden op fok relatieadvies geven_!!!!!
Je zeurt. Hou op met zeuren en analyseren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, kan me wel concentreren, maar het is toch leuk als je een berichtje stuurt dat je wacht op een berichtje terug en van een berichtje blij kan worden.
[..]
Ik weet het, maar zulke dingen knagen.... waarom stuurt hij pas na zon lange tijd berichtjes terug en als hij dan desinteresse heeft waarom antwoordt hij dan niet met oneliners. Hij stuurt ook geen lange berichten maar ook niet van die afgekapte...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je zeurt. Hou op met zeuren en analyseren.
Ooooooohhhhhhh..... zeg dat danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar van facebook.
Ja zovaak toch dat mensen zulke essentiele informatie dagen later pas vertellen.. beetje raarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhhh..... zeg dat dan
Dat heb ik nou met bellen. Liever bel je niet. Nooit. Ever.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef Cavalinho het volgende:
Ligt heel erg aan de inhoud. Ik ben niet zo snel met reageren op dingen als "vond je het ook leuk?"
Ik vind dat als dingen dringend zijn, men maar moet bellen.
Berichtjes vind ik per definitie over het algemeen te flauw om waarde aan te hechten en laat staan meteen te reageren.
Ik snap ook niet die behoefte van bepaalde mensen om onmiddelijk antwoord te hebben om niet in de stress te raken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |