Waar ben jij eigenlijk mod?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Men moet even op Friek stemmen, al mist er een gehate underscore.
Ik weet niet eens op welk subforum hij mod is.quote:
Van NWS staat paddy er volgens mij ook niet in. Het was leuker geweest als de lijst compleet was geweest.quote:
Nog 1 a 2 maanden en dan oorlog. Gewoon tijdens kerst en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En WEER MEER Syrische granaten op Turkijke.
Ergens daar in de woestijn zit een Israëliër met duizenden mortieren. Lekker stoken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En WEER MEER Syrische granaten op Turkijke.
De lijst is inderdaad niet compleet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Van NWS staat paddy er volgens mij ook niet in. Het was leuker geweest als de lijst compleet was geweest.
Jodenstreken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ergens daar in de woestijn zit een Israëliër met duizenden mortieren. Lekker stoken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef waht het volgende:
Ik heb op Voorschrift gestemd, straks krijgt FOK! mot met COC.
Mijn trouwe fanbase.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook, op precies hetzelfde tijdstip.
Ja, gij luie student, zo komen de snoeperds te pas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Nautilus. het volgende:
"Hallo (Nautilus). Je cijfer wordt als volgt berekend: 40 punten voor de tentamenvragen, vijf voor de bonus, afhankelijk van uw aanwezigheid. Voorbeeld: 32+5/4.5.
Helaas heb je de bonus niet. Veel succes met je tentamen!"
Dat lijkt me wel erg ambitieus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Moet ik verdorie een 7.5 halen voor een 7.
Alles onder een 10 is falen. Je weet het of je weet het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Moet ik verdorie een 7.5 halen voor een 7.
Rotterdam hé, altijd opbouwen.quote:
Zonde van je stem, ik kan een heel peloton aan faghags in bikini laten dansen bij de meet.quote:
Aha.quote:Fag hag is a gay slang phrase referring to a woman who either associates mostly or exclusively with gay and bisexual men, or has gay and bisexual men as close friends.
Niet voor niets ben ik afwezig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonde van je stem, ik kan een heel peloton aan faghags in bikini laten dansen bij de meet.
Vrouwelijk bloot doet onze koos weinig meer sinds hij aan de drank was, zo weerklonk het op zijn begrafenis.quote:
Ik moet tentamen voor dat vak in Maastricht doen, maar ik heb de werkgroepen twee keer gemist omdat het zo'n eind weg is.quote:
Deze zag ik mijlenver aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een mooie tijd met lieve dames.
Moet je zien
Ik doe m'n best.quote:
Vieze Putin (hihi) die je bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Moet je zien
Wat nou wees blij? Ik voel me in mijn aars gepikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Wees blij dat 't geen naakte mannen zijn.
Ben ik goed in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat nou wees blij? Ik voel me in mijn aars gepikt.
Wees blij dat 't uitzicht nog leuk is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Euribob het volgende:
Moet ik rugby afzeggen i.v.m. drie proefwerken. Zit ik zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer op de bank, verdomme.
Vlegel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ze rollen binnen de resultaten.
Danku, slaafs volk en lurkers.
Hoop lurkers hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ze rollen binnen de resultaten.
Danku, slaafs volk en lurkers.
De NWS FC werkt ook altijd als een parel.quote:
Waar stemmen we op?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Moet je zien
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Euribob het volgende:
Dat kunnen moderators toch zien trouwens? De hoeveelheid lurkers in een topicreeks?
De beste mod van 't jaar.quote:
Geloof het wel maar zou niet weten hoequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Euribob het volgende:
Dat kunnen moderators toch zien trouwens? De hoeveelheid lurkers in een topicreeks?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen die niet fraudeert is een dief van zijn eigen portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |