Deze zag ik mijlenver aankomen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een mooie tijd met lieve dames.
Moet je zien
Ik doe m'n best.quote:
Vieze Putin (hihi) die je bent.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Moet je zien
Wat nou wees blij? Ik voel me in mijn aars gepikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Wees blij dat 't geen naakte mannen zijn.
Ben ik goed in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat nou wees blij? Ik voel me in mijn aars gepikt.
Wees blij dat 't uitzicht nog leuk is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Euribob het volgende:
Moet ik rugby afzeggen i.v.m. drie proefwerken. Zit ik zaterdag hoogstwaarschijnlijk weer op de bank, verdomme.
Vlegel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ze rollen binnen de resultaten.
Danku, slaafs volk en lurkers.
Hoop lurkers hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, ze rollen binnen de resultaten.
Danku, slaafs volk en lurkers.
De NWS FC werkt ook altijd als een parel.quote:
Waar stemmen we op?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
Moet je zien
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Euribob het volgende:
Dat kunnen moderators toch zien trouwens? De hoeveelheid lurkers in een topicreeks?
De beste mod van 't jaar.quote:
Geloof het wel maar zou niet weten hoequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef Euribob het volgende:
Dat kunnen moderators toch zien trouwens? De hoeveelheid lurkers in een topicreeks?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Iedereen die niet fraudeert is een dief van zijn eigen portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |