Goedzo, het gaat nu over WC-brillenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen en manipuleren en emotioneel chanteren
Succesvol het topic gekaapt.

Ik ook, op precies hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef waht het volgende:
Ik heb op Voorschrift gestemd, straks krijgt FOK! mot met COC.

Dat is alleen maar positief lijkt mij.quote:

Ik zou op jou stemmen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief lijkt mij.

Je bent gewoon onzichtbaar als modquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief lijkt mij.

Waar ben jij eigenlijk mod?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Men moet even op Friek stemmen, al mist er een gehate underscore.

Ik weet niet eens op welk subforum hij mod is.quote:

Van NWS staat paddy er volgens mij ook niet in. Het was leuker geweest als de lijst compleet was geweest.quote:

Nog 1 a 2 maanden en dan oorlog. Gewoon tijdens kerst en zo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En WEER MEER Syrische granaten op Turkijke.

Ergens daar in de woestijn zit een Israëliër met duizenden mortieren. Lekker stoken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En WEER MEER Syrische granaten op Turkijke.

De lijst is inderdaad niet compleet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Van NWS staat paddy er volgens mij ook niet in. Het was leuker geweest als de lijst compleet was geweest.

Jodenstreken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ergens daar in de woestijn zit een Israëliër met duizenden mortieren. Lekker stoken.

quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef waht het volgende:
Ik heb op Voorschrift gestemd, straks krijgt FOK! mot met COC.
Mijn trouwe fanbase.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook, op precies hetzelfde tijdstip.

Ja, gij luie student, zo komen de snoeperds te pas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Nautilus. het volgende:
"Hallo (Nautilus). Je cijfer wordt als volgt berekend: 40 punten voor de tentamenvragen, vijf voor de bonus, afhankelijk van uw aanwezigheid. Voorbeeld: 32+5/4.5.
Helaas heb je de bonus niet. Veel succes met je tentamen!"

Dat lijkt me wel erg ambitieus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Moet ik verdorie een 7.5 halen voor een 7.

Alles onder een 10 is falen. Je weet het of je weet het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Nautilus. het volgende:
Moet ik verdorie een 7.5 halen voor een 7.

Rotterdam hé, altijd opbouwen.quote:

Zonde van je stem, ik kan een heel peloton aan faghags in bikini laten dansen bij de meet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |