Ik denk eerder dat het een mod van een of ander forumpje betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen werken allemaal bij de Media.
ERIK!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een mod van een of ander forumpje betreft.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Er is echter iets eigenaardigs aan de hand. De zo vriendelijk ogende Guido is stiekem een mini-genocide aan het voorbereiden op de boot.
Omdat de SC-leden denken dat het hier slechts om een grap gaat, kan hij open en bloot de voorbereidende handelingen plegen.
De enige die dit door lijkt te hebben is een tokkie Hagenees, maar die wordt al tijden totaal niet serieus genomen door de groep.
Ik heb al 1 stemquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Onze mods zijn niet zo populair.
2 stemmen, valt me al weer reuze meequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Onze mods zijn niet zo populair.
En je staat twee keer in de lijstquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
2 stemmen, valt me al weer reuze mee
Goedzo, het gaat nu over WC-brillenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Friek_ het volgende:
Vrouwen en manipuleren en emotioneel chanteren
Succesvol het topic gekaapt.
Ik ook, op precies hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef waht het volgende:
Ik heb op Voorschrift gestemd, straks krijgt FOK! mot met COC.
Dat is alleen maar positief lijkt mij.quote:
Ik zou op jou stemmen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief lijkt mij.
Je bent gewoon onzichtbaar als modquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is alleen maar positief lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |