Lolquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik twijfelde tussen Frank_Drebin en Lompehork, maar toch maar Lompehork omdat hij meer ervaring heeft.
Smegmanus is ook wel goed, maar niet altijd serieus
Nee omdat we tussen hetzelfde twijfeldequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle modjes willen mijn stem hebben, vandaar een uitgebreid uitleg.
Sorry, zal wel een klein foutje zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
Sinds wanneer ben ik een siamese tweeling met Glowmouse
GMTA?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee omdat we tussen hetzelfde twijfelde
Great minds think alike.quote:
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik twijfelde tussen Frank_Drebin en Lompehork, maar toch maar Lompehork omdat hij meer ervaring heeft.
Smegmanus is ook wel goed, maar niet altijd serieus
Ik zou het niet minder aanwezig is willen noemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?
Smegmanus is ook een goede moderator maar niet van dit jaar. Ik vind hem dit jaar wat minder maar dat kan komen omdat hij minder aanwezig is.
Geen idee, maar een mod moet een voorbeeld zijn, ik vind hem engquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?
Smegmanus is ook een goede moderator maar niet van dit jaar. Ik vind hem dit jaar wat minder maar dat kan komen omdat hij minder aanwezig is.
Okayquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mag ik de veer wel weer later terug als je hem niet meer gebruikt
Same herequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Van sommige modjes heb ik nooit wat van gehoord
Jajaja loeminadi alles, maar verandering is lastigquote:
Daar heb ik niets van gemerktquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
Sinds wanneer ben ik een siamese tweeling met Glowmouse
Wijs persoon hier aan het woord.quote:
Wie de neuk ben jij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Van sommige modjes heb ik nooit wat van gehoord
Niet eerlijk hoor, vrouwen kunnen helemaal niet fappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, even een ronde 2 houden van de fapmarathon. Kan langer duren, poeder wilt niet zo lekker.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet eerlijk hoor, vrouwen kunnen helemaal niet fappen.
Niet in het keldertje postenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Angel-Joy niet kennenjij post zeker nooit in het meest bezochte forum van FOK!?
Zit jij nu mij af te vallen hier, degene die jou je modbaantje heeft gehosseld, waardoor je überhaupt in deze poll kan staan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Angel-Joy niet kennenjij post zeker nooit in het meest bezochte forum van FOK!?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit jij nu mij af te vallen hier, degene die jou je modbaantje heeft gehosseld, waardoor je überhaupt in deze poll kan staan?
Tyf op.quote:
Maak zelf een poll, luie pauper.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef leeell het volgende:
waar kan ik stemmen dat ik bart de slechtste mod van het jaar vind.
Ik vink hem wel af.quote:
't is wat meid.quote:
Dat kan niet, mijn moeder is dood. Diep triest dat je dit soort grapjes maaktquote:
Iemand die niet moet lachen om jouw voorspelbare reactie.quote:
Maar schat, ik ben een Angel, ik ben in de hemel, dus kan best.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn moeder is dood. Diep triest dat je dit soort grapjes maakt.
Ik had ook niet de intentie om grappig te zijn, eigenlijk. Gelukkig dat je me niet verkeerd begrepen hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Iemand die niet moet lachen om jouw voorspelbare reactie.
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik twijfel tussen LompeHork Karina en BosbeetleAl is Cynix ook wel leuk en Bart en en, ik weet het niet.
Oh en BrandXdammit.
In de hemel? Dan ben je zeker niet mijn moeder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar schat, ik ben een Angel, ik ben in de hemel, dus kan best.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmen
Ik wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmen
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had ook niet de intentie om grappig te zijn, eigenlijk. Gelukkig dat je me niet verkeerd begrepen hebt.
Dit is onzin, daar staat niets anders. Kijk zelf maar eens naar je berichtgeschiedenis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?
Welkom in ONZquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?
Zijn er al stemmen op mij? Nee. Dus ik heb niet op mezelf gestemd.quote:
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit is onzin, daar staat niets anders. Kijk zelf maar eens naar je berichtgeschiedenis.
Ik ben een dark angel, bedoelde in de hel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
In de hemel? Dan ben je zeker niet mijn moeder.
Kutforumquote:
Te laat, nu geloof ik je niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben een dark angel, bedoelde in de hel?
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Hier, een reversed-emo.gif, speciaal voor jou:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kutforum. Zo nu en dan kom ik er weer eens (zoals nu, omdat een of andere kutmod me op een topic wijst), maar binnen een minuut weet ik weer waarom ik er eigenlijk nooit kom.
Mooi, dan kan ik nu écht los gaan.quote:
Je zat gewoon stemmen te ronselen, maar daar trap ik niet in. Heb lekker op iemand anders gestemd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, een reversed-emo.gif, speciaal voor jou: [ afbeelding ]
Wat is er zo kut aan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kutforum. Zo nu en dan kom ik er weer eens (zoals nu, omdat een of andere kutmod me op een topic wijst), maar binnen een minuut weet ik weer waarom ik er eigenlijk nooit kom.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.quote:
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef plopkweker het volgende:
Bart, doekje nodig om de traantjes weg te deppen?
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijvenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
nee DIG is lekker op niveauquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal gesloten topics per dag, dat zegt genoeg.
'T is me toch allemaal wat meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
En wie plaatst veel van die slotjes?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En veel daarvan hadden gewoon open kunnen blijven
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebolquote:
Een superman laat geen traan vallen, dus Bart ook niet!quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga jouw traantjes niet wegdeppen, ook niet met een doekje. Dat doe je maar lekker zelf knul.
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.quote:
iemand moet het doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij wel lekker helpt hoor krullebol.
Wi fi op laptop doet het niet: help!! enzo.
Gelukkig zijn er meer iemanden in DIG die een helpende hand bieden.quote:
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Maar jouw perceptie is schijnbaar anders.
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Onze grote sloten-sloper: Smegmanus
Oh, spuit drieëntwintig moet ook even een duit in het zakje doen hoorquote:
quote:
Dude, wat was het onderwerp? Je aandachtsspanne is niet echt geweldig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat valt wel mee? Een blaadje van de boom? Zwaartekracht is een bitch.
Zeer vaak is het Smegmanusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ligt er dan ook maar net aan wie er online is.
Ik ben geen spuit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, spuit drieëntwintig moet ook even een duit in het zakje doen hoor. Helaas komt dáár wederom modder uit.
Weet ik veel, iets met dat je niet zo moet huilen en dat je dan die vraag aan mij stelt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude, wat was het onderwerp? Je aandachtsspanne is niet echt geweldig.
Kan best. Maar mijn stem gaat nog steeds uit naar horkjen, toffe mod en niet zo serieusquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zeer vaak is het Smegmanus
Welke vraag stel ik aan jou?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets met dat je niet zo moet huilen en dat je dan die vraag aan mij stelt.
Wat een originele opmerkingquote:Maar even serieus, doekje nodig meid?
Je kan te ver gaan hequote:
Gmta.quote:
Mijn poezen heten Donder en Mimi.quote:
Hortkquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, even een ronde 2 houden van de fapmarathon. Kan langer duren, poeder wilt niet zo lekker.
extra tquote:
Even serieus, waarom huil je zo om ONZ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Welke vraag stel ik aan jou?
[..]
Wat een originele opmerking.
Eens.quote:
Eigenlijk is dat omdat ik er niet bij hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:13 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Even serieus, waarom huil je zo om ONZ?
Kijk en daarom stem ik op jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met. Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.quote:
Niet zo gemeen, Bart is gewoon onzeker en wilt er bij horen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met. Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.
Meid tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat omdat ik er niet bij hoor.
Met wie? Maak je zinnen eens af.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar een SC met je Slowchat of zo. Of ga gewoon terug naar DIG waar je thuishoort met.
Ik wilde net vragen of je mod van DIG wilde worden. Helaas.quote:Een beetje zeiken in ONZ terwijl je zelf de mod bent van een debiel forum voor nerds. Bah.
Met mij?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Met wie? Maak je zinnen eens af.
[..]
Ik wilde net vragen of je mod van DIG wilde worden. Helaas.
Eckte elite post in ONZ.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo gemeen, Bart is gewoon onzeker en wilt er bij horen.
Dan hoor ik er al bij. Voordat ie mij nam was het zelfs nog 90cm.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eckte elite post in ONZ.
Als je erbij wilt horen moet je eerst door het 60cm buffelvleesch van Oerbeer genomen worden.
Pics or didn't happenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eckte elite post in ONZ.
Als je erbij wilt horen moet je eerst door het 60cm buffelvleesch van Oerbeer genomen worden.
Stel je niet aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeilijk zo niet onmogelijk te zeggen.
Het kan zo zijn dat het een zijtak van z'n buffelpener is, hij is goed met meerdere tegelijk nemen heb ik vernomen van bronnen als ANP en Reuters.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hoor ik er al bij. Voordat ie mij nam was het zelfs nog 90cm.
Whahahahahahaa vet grappigquote:
Bardtdtquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Whahahahahahaa vet grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jij bent echt leuk man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Oh nee, toch niet.
Goede keus.quote:
Zit je fopspeen klem?quote:
quote:
Nee, Bart verneukt het.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Nestalgie het volgende:
Dit topic is echtgeworden.
Dan maakt bbb een goed topic, verneuken jullie get weer
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef Bart het volgende:
-weg, ga maar baggeren in de speeltuin die je MEN noemt -
Jij hebt het dit jaar verneukt. Kijk maar.quote:
Ow, vertel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van je hoor.
Dankzij je naam.
Maar hij kan wel mijn posts aanpassen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks, hij heeft hier niets te modden.
Maar wel te slowchatten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks, hij heeft hier niets te modden.
Het is ook BIJNA mijn echte naamquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn moeder heet zo.
Tenminste, dat is één van haar namen.
Vraag Hork maar.
Dit is berust op waarheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn moeder heet zo.
Tenminste, dat is één van haar namen.
Vraag Hork maar.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is ook bijna mijn moeder's echte naam (Henk van der Meulen).
Slijmbal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:38 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal leuk.
Nee ik vind ze niet allemaal leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij vindt ze niet allemaal leuk?Hey jongens we hebben er weer één!
Hij gaf mij een halve krentenbolquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mijn stem verkocht aan LompeHork voor een halve zak potgrond.
Ook jij verdient een kansquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:58 schreef smegmanus het volgende:
Jammer, was het de "meest racistische mod" van het jaar geweest had ik vast met stip bovenaan gestaan. Wat een gemis. Sieg hertst.
[ afbeelding ]
Hielenlikker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef zovty het volgende:
Allemaal.
Ze doen allemaal even goed werk voor ons dus ze verdienen allemaal die titel.
Ik gok dat dit het max-aantal antwoorden voor een poll was/is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Adames het volgende:
Wat is dit voor Bert van der Veer award, van te voren al een selectielijstje maken waaruit we dan vereerd zouden moeten zijn om de 'beste' er uit te mogen halen? Zet dan gewoon alle mods er in, anders is het sowieso al ongeloofwaardig.
we hebben geen prijs voor jullie, want jullie zijn allemaal een winnaaar. jaaaaaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:17 schreef zovty het volgende:
Allemaal.
Ze doen allemaal even goed werk voor ons dus ze verdienen allemaal die titel.
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok dat dit het max-aantal antwoorden voor een poll was/is.
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?
Of je stemt op mij omdat ik je anders gruwelijk hard in elkaar sla met een spaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.
En ik moet nog steeds stemmen. Ik ga wel gewoon wat namen in een pet gooien en grabbelen ofzo
Goed punt wel, je gaat me anders zeker ook folteren met een krop sla?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of je stemt op mij omdat ik je anders gruwelijk hard in elkaar sla met een spaan.
Het komt omdat TS een racist is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
en wie is deze nikszeggende TS dan om zelf maar een selectieprocedure te maken, voelt ze zich te goed om te luisteren naar het gewone volk?
Wellicht als er nog wat larven in die sla rond kruipen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed punt wel, je gaat me anders zeker ook folteren met een krop sla?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht als er nog wat larven in die sla rond kruipen.
quote:
maar ook in de index staan er namen die niet in de OP staan. Voor je het vergeet, ik stel deze vragen ook voor jou. Het zal dadelijk toch niet zo zijn dat je eventuele prijs helemaal niks waard blijkt te zijn, omdat er al van te voren sprake is geweest van corruptie en ander laakbaar gedrag dat er voor zorgde dat kansrijke personen helemaal zijn buitengesloten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.
En ik moet nog steeds stemmen. Ik ga wel gewoon wat namen in een pet gooien en grabbelen ofzo
ja maar krijg wat, ik sla der wel op der zwarte smoel met haar positieve discriminatie geneuzel. volgend jaar beslist ze zeker dat mannen niet mee mogen doen zodat ook eens een vrouw wint.quote:
Alsof een vrouw ooit iets écht wintquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar krijg wat, ik sla der wel op der zwarte smoel met haar positieve discriminatie geneuzel. volgend jaar beslist te zeker dat mannen niet mee mogen doen zodat ook eens een vrouw wint.
schandalig
zet alleen maar vrouwen er in en ze maken nog een kans.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsof een vrouw ooit iets écht wint
daar laat niemand zich over uit, corrupte baggerbende hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja.
Waarom staan deze bazen er niet in? Kut topic.
Dan is het geen verkiezing meer, maar een gastenlijst voor een tupperwareparty...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zet alleen maar vrouwen er in en ze maken nog een kans.
daar begint het nu ook al op te lijken door de échte mannen van fok er niet in op te nemen. dit is een upperware party met een aantal bestgayfriends.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is het geen verkiezing meer, maar een gastenlijst voor een tupperwareparty...
Wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op Lavender stemt?? Valt me tegen.....
Dat is wel een goede inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op Lavender stemt?? Valt me tegen.....
als dat nou de enige fout in de OP isquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef Karina het volgende:
Klein foutje in de OP, het is BrandX en niet BandX
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat dit in OnzinTen tweede Karina natuurlijk.
Die ene Patje nog iets had 2 posts in het OS-Forum in 4 maanden. Mag ook een prestatie worden genoemd.
BrandXHeatwave
Leatherface
![]()
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanusquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik sta 2de omdat ik vanaf 8 verschillende IP's gestemd heb
Eigenlijk heb ik dus maar 1 stem.
Derhalve pijpt TS paardenpiemels.
Oké Kerstman.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanus
maar vertel eens, waarom laat je mods buiten de poll?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanus
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom laat je mods buiten de poll?
quote:
Jaquote:
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan heb ik nog wel een kus van je gehad
En ik...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Waarom staan mensen zoals DonRaja,GGMM en ik er niet bij?
En Happel inderdaadquote:
+1 note voor jouquote:
Oneerlijk! met notes kan je geen mod meer worden!quote:
Ja dat dacht ik ook altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneerlijk! met notes kan je geen mod meer worden!.
Policychange: Zónder notes kan je geen mod meer worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneerlijk! met notes kan je geen mod meer worden!.
Poeh ben ik even blij dat ik er twee bijelkaar heb gesprokkeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Policychange: Zónder notes kan je geen mod meer worden.
ruig wijf ben je toch ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ben ik even blij dat ik er twee bijelkaar heb gesprokkeld
Die tellen nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ben ik even blij dat ik er twee bijelkaar heb gesprokkeld
Goed punt, heb je een mooie flat in de buurt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom niet eens op de nominatielijst voor. Wat heeft mijn leven nog voor zin?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Friek_ het volgende:
Een van de onderste namen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Friek_ het volgende:
Je kan gewoon niet tegen een grapje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Disana het volgende:
[NWS FeedBack] SC is elders (maar die is vies)
[POLCAFE #3671] Back to the... ??? (niet op klikken, dan verlies je je stem)
Kleuter Voorschrift heeft het voor sommigen verpest.
Zoiets in andermans FB posten is geen grapje. Daar verwachten mensen niet dat een mod de kleuter gaat uithangen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet tegen een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |