Lolquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik twijfelde tussen Frank_Drebin en Lompehork, maar toch maar Lompehork omdat hij meer ervaring heeft.
Smegmanus is ook wel goed, maar niet altijd serieus
Nee omdat we tussen hetzelfde twijfeldequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle modjes willen mijn stem hebben, vandaar een uitgebreid uitleg.
Sorry, zal wel een klein foutje zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:13 schreef Sjeen het volgende:
Sinds wanneer ben ik een siamese tweeling met Glowmouse
GMTA?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee omdat we tussen hetzelfde twijfelde
Great minds think alike.quote:
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik twijfelde tussen Frank_Drebin en Lompehork, maar toch maar Lompehork omdat hij meer ervaring heeft.
Smegmanus is ook wel goed, maar niet altijd serieus
Ik zou het niet minder aanwezig is willen noemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?
Smegmanus is ook een goede moderator maar niet van dit jaar. Ik vind hem dit jaar wat minder maar dat kan komen omdat hij minder aanwezig is.
Geen idee, maar een mod moet een voorbeeld zijn, ik vind hem engquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je als je een ONZ moderator bent?
Smegmanus is ook een goede moderator maar niet van dit jaar. Ik vind hem dit jaar wat minder maar dat kan komen omdat hij minder aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |