SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Waar moet je het dan over hebben?
Nou dit bedoelde ik dus, saaie stille trien
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bodywarmer Bert heeft hetzelfde shirt aan als Rick-Jan, maar net iets bredere strepen. Net als dat hijzelf 'net iets breder' is.![]()
die herpes nog niet weg?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Heb hem maar even geopend wat de user die het vorige topic sloot opende geen nieuwe.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
Ik krijg flashbacks naar het speeddaten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Waar moet je het dan over hebben?
Nou dit bedoelde ik dus, saaie stille trien![]()
![]()
Maar wel 1 x in de week spinnen en zweten als een nageboortequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Cardozo het volgende:
Bodywarmer Bert heeft hetzelfde shirt aan als Rick-Jan, maar net iets bredere strepen. Net als dat hijzelf 'net iets breder' is.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Wat een suf wijf is dit. Hij moet voor Fiona gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lisa mag van mij gaan
Het duurde inderdaad lang..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Poeke het volgende:
Heb hem maar even geopend wat de user die het vorige topic sloot opende geen nieuwe.
Die had het zeker niet door.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Hoe kan Martin José nou laten gaan? Dat wordt dus overduidelijk Swaen. Ik heb al bijna medelijden met de kinderen van Martin.![]()
![]()
Staat achter een paaltje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
Toch jammer dat we Sharon niet meer zien
Waar is Yoni trouwensNog niet gezien tot op heden
![]()
bodywarmerbertquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Cardozo het volgende:
Bodywarmer Bert heeft hetzelfde shirt aan als Rick-Jan, maar net iets bredere strepen. Net als dat hijzelf 'net iets breder' is.
Rickjan![]()
![]()
Ik zat al te wachten dank je wel...quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:50 schreef Poeke het volgende:
Heb hem maar even geopend wat de user die het vorige topic sloot opende geen nieuwe.![]()
Deze met sjaal is het leukste voor Henk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Oh shit dat had ik nog niet bedacht, dat het dan misschien idd Swaen gaat worden. Oh lordquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef bluejean het volgende:
Hoe kan Martin José nou laten gaan? Dat wordt dus overduidelijk Swaen. Ik heb al bijna medelijden met de kinderen van Martin.
Is nog wat blijven zitten van Henk z'n yoghurt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Dat witte stukje op der tand is afleidend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad, die vonden José denk ik ook het leukst en Swaen het stomst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef bluejean het volgende:
Hoe kan Martin José nou laten gaan? Dat wordt dus overduidelijk Swaen. Ik heb al bijna medelijden met de kinderen van Martin.![]()
![]()
Lelijk hoor die Yoni, zou ik niet doenLife lies a slow suicide
Daar heb je der.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
Toch jammer dat we Sharon niet meer zien
Waar is Yoni trouwensNog niet gezien tot op heden
![]()
Krijgen we nog een keuzemomenttttt?
En je weet wat er dan gebeurt hè. Dan gaan ze op reis. En dan wordt het Jos en Dyke 2.0. Oh lord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik nog niet bedacht, dat het dan misschien idd Swaen gaat worden. Oh lord![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Cardozo het volgende:
Bah, Yoni is vies. Yakkie Yoni, zo noem ik haar.![]()
![]()
Martin is gelukkig geen Jos (quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En je weet wat er dan gebeurt hè. Dan gaan ze op reis. En dan wordt het Jos en Dyke 2.0. Oh lord.) maar jee
Swaen vind ik meer een feministische potLife lies a slow suicide
tsssssssss! Niet zo he, over Yoniquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Cardozo het volgende:
Bah, Yoni is vies. Yakkie Yoni, zo noem ik haar.![]()
![]()
Lisa gaat denk ik
Vind ik ook raar.. Wel weten dat de ware er is, maar niet kunnen kiezen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef snellejelle het volgende:
De ware zit er bij, maar hij weet nog niet welke?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ja dat heb ik ook al eens gezegdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef bluejean het volgende:
Yoni doet me een beetje aan Rumer Willis denken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Tis een undercover boerquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
Henk heeft eigenlijk helemaal niet zulke gespierde armen voor een boer.![]()
![]()
Swaen kleeft 'm er wel aan hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef Bayswater het volgende:
Swaen vind ik meer een feministische potAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:
![]()
Lisa
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
huhw what!!! wat doe je nou Henkie!!!![]()
ECHT ALWEER de lekkerste eruit.
Schei toch uit, hier klopt niks van. Omgekocht dit. Waar zitten de belchinezen?!Gourmetten of steengrillen?![]()
Heel erg leuk en heel erg aardig, maar toch weg![]()
Weer de leukste weg
Life lies a slow suicide
Jose was idd ook een lekker hapjequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Silenus het volgende:
ECHT ALWEER de lekkerste eruit.
Schei toch uit, hier klopt niks van. Omgekocht dit. Waar zitten de belchinezen?!
Ik vind Fiona de leukste van deze 3, dus het kan nog goed komen voor Henk...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ja 3 woorden per dag, daar doe je het voor!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Mozy het volgende:
Jammer. Lisa was honderd miljoen keer lekkerder dan Yakkie YoniOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Aad zoekt nog een jong blaadje - Go Lisa
het is er niet aan af te zien, maar als.zij het zegt....quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef EdVe het volgende:
Henrieke sportief...
Per week:
1x voetbal
1xvolleybal
1x zwemmen
2x mountainbikenknow'm sayin?
word? word.![]()
Volgens mij hebben de boeren met elkaar een weddenschap afgesloten wie de lelijkste over houdt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ORLY?quote:
Ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Injetta het volgende:
Ik vind Fiona de leukste van deze 3, dus het kan nog goed komen voor Henk...![]()
![]()
Yoni moet echt een zak over alstie kinderen wil
Life lies a slow suicide
Er staat nergens dat ze niet op de tribune zit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
het is er niet aan af te zien, maar als.zij het zegt....![]()
![]()
OMG Henk is echt een 2e Frank! Maar goed hij kan nog voor Fiona gaan en ik denk dat zij wel bij hem past!!![]()
Ik vind Fiona ook wel leuk eigenlijkquote:
Zielig, ik vond het al sneu voor haar aan tafel, en nu toch nog meer huilen
Zelfs haar laarsjes mee
Heb je twee van die dooie geiten over
Nou, ze is nog jong.. Ze vindt heus wel een leuke knul.
Voor de wanhopige vrouwen bij Aad en Martin is het denk ik een drama.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:54 schreef Adelante het volgende:
Aad zoekt nog een jong blaadje - Go Lisa![]()
![]()
Er zijn vast genoeg Fok!kers die Lisa willen troosten gok ik zo.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nu ineens allemaal keuzemomenten?
Ik heb trouwens 2 verklaring gevonden voor Awkward Aad's gedrag.
Of hij is een psychopaat, of een robot.![]()
zit wat inquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Cardozo het volgende:
Dit kan toch GODVERDOMME niet waar wezen. Boer Henk is mentaal ziek, hij moet opgenomen worden.
Life lies a slow suicide
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Cardozo het volgende:
Dit kan toch GODVERDOMME niet waar wezen. Boer Henk is mentaal ziek, hij moet opgenomen worden.![]()
![]()
Pff wat irritant dat haantje de voorste gedrag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor die kinderen hoop ik dat de brillerd gekozen wordt. Swaen
held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Mozy het volgende:
Ik heb trouwens 2 verklaring gevonden voor Awkward Aad's gedrag.
Of hij is een psychopaat, of een robot.![]()
Toen ze in de bus zat, dacht ik echt dat ze het zou worden. Sharon verruilen voor Yoniquote:dan heb je ook een steekje los.
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Och wat zou het heerlijke tv opleveren als Martin uiteindelijk Wilma kiest.
swaentje de voorstequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Pff wat irritant dat haantje de voorste gedrag.![]()
![]()
![]()
![]()
Swaen in een groene overall kan zo meedoen bij boer Willem
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen ze in de bus zat, dacht ik echt dat ze het zou worden. Sharon verruilen voor Yonidan heb je ook een steekje los.
Die Swaen is net zo'n type als die Astrid van vorig jaar. Pfffff, als hij die maar niet gaat kiezen.
Met Wilma heeft hij wel een moedertype en volgens mij gaat het daar alleen maar om bij Martin. Hij wekt niet de indruk echt op zoek te zijn naar een leuke vrouw voor zichzelf...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Swaen die dat zoontje gewoon negeert
Helmpje op en ze kan de wachttoren inquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Adelante het volgende:
Swaen in een groene overall kan zo meedoen bij boer Willem![]()
Maar in de bus was ze ook heel leuk qua persoonlijkheid. Fijn dat je denkt dat ik alleen maar naar uiterlijk kijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?![]()
SPOILERS KRO.... gadver
Maar dan ben je er wel 2 keer overheen geweest, dan zou mijn leven al redelijk geslaagd zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Halfnaakte Bert zonder bodywarmer, noooooo...Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
NEE. Ik wil kijken. NEE TOCH NIET. Ik kijk. NEE STOP. Oké ik kan niet stoppen met kijken. MIJN ETEN KOMT NAAR BOVEN.
BERT, DE KOE, SNEL, STOP JE ARM ERIN, DOE ER WAT AAN.![]()
Bek dicht en zittenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Wat had Swaen nou tegen die dochter gezegd?Life lies a slow suicide
Denk dat alle vrouwen nu wel soppen bij het aanzien van Bert zijn torso !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nouquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat alle vrouwen nu wel soppen bij het aanzien van Bert zijn torso !
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ah gos
Ondertiteling hier weggevallenLife lies a slow suicide
Hij straalt meteen die Bert
Bert is enthousiast, leuk!Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallenquote:![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Oh man Linda naar huis, pleeeeeeeeeeeeease
Ga beter maar alvast in je kist liggen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Linda is ook een tut.....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Jij baart geen kalf he?!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallen
Lekker barenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef vuvuzela het volgende:
Weet Henrieke wat ze kan verachten om Bert te plezieren
Nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Chai het volgende:
Bij een vrouw kan je ook niet gelijk je arm in haar vagina steken.![]()
![]()
"hou ik wel vanja
"
denk ik ook. Want Aad gaat een fout begaan, aldus de andere vrouwen :quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh man Linda naar huis, pleeeeeeeeeeeeeasejust give a second thought
welnee. Allemaal aanstelleritusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallen![]()
![]()
![]()
Ze ziet haar vader in Aad.... Leuk... Aad die 'pas' 48 is.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
ik weet niet wat voor gedrocht ik ga barenquote:![]()
just give a second thought
heus wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Chai het volgende:
Bij een vrouw kan je ook niet gelijk je arm in haar vagina steken.![]()
Wellicht heeft Aad zijn broek laten zakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Mozy het volgende:
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM VOOR AAD GAAN.
JE GAAT TOCH OOK NIET VOOR POTGROND.Life lies a slow suicide
Ik prefereer liever Linda eerstquote:
Aad moet echt Ina kiezen anders is dit een kut jaar bij uitstek
Ina en Aad, the perfect match
Je ziet die vrouwen en mannen bij die andere boeren nog enigszins glunderen, maar die ogen van de Aad-vrouwen zijn echt donkere holle gaten.![]()
![]()
dâcht het wûl
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Je ziet die vrouwen en mannen bij die andere boeren nog enigszins glunderen, maar die ogen van de Aad-vrouwen zijn echt donkere holle gaten.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Je ziet die vrouwen en mannen bij die andere boeren nog enigszins glunderen, maar die ogen van de Aad-vrouwen zijn echt donkere holle gaten.![]()
![]()
"het zijn vrouwen van middelbare leeftijd"
Eh Aad, jij bent ook van middelbare leeftijd, jij grijze dakduif!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
'vrouwen van middelbare leeftijd'. Hoor wie het zegt Aad.![]()
Aad draagt al vanaf dag 1 dat rose shirt. Hangen ook strontvliegen om hem heen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aad met zijn vrouwen van middelbare leeftijd.
Ohh, Aad wordt weer Emo.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Wat een gigantische randebiel die Aad
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
dat laatste durf ik te betwijfelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Ina raus gaat ook, Aad is niet gek.![]()
ik vind die vrouwen niet eerlijk ovekromen van aad. Ze hebben er duidelijk de pest in en toch zeggen ze dat ze gevoelens hebbenjust give a second thought
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
Inderdaad![]()
![]()
Die heeft hij in bulk ingekocht waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Pedroso het volgende:
Aad draagt al vanaf dag 1 dat rose shirt. Hangen ook strontvliegen om hem heen.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Aad
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
klopt wel natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Die bril is ook wat ook hoor
Life lies a slow suicide
Hahaa, alle keuzes zijn poep dit jaar!Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Daar zat ik me ook al over te verbazen, dat shirt! a) dat het roze is (ik heb een natuurlijk wantrouwen tegenover mannen in het roze) en b) dat-ie het al-tijd aan heeft. Of zou z'n hele kast volhangen met dezelfde roze polo's?![]()
![]()
Het zou echt een stunt zijn als Aad zegt dat geen van de drie leuk genoeg is. Die ene die een paar jaar geleden de keuken uitliep, die nu met die 'biggetjes zijn rollades' dame is, Henk? Jan? Jan ja
Hop Ina geeft ff backfire.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Oh, dit doet Ina dan weer niet zo netjes
Daar gaat de volgende leuke vrouw. Blijft hij met die twee zuurpruimen van middelbare leeftijd over......
Is hij blind of zo????Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Nou jammer van Linda en Jeannet hoeven we sowieso geen vuurwerk te verwachten...know'm sayin?
word? word.![]()
hij heb een poephekel aan d'rquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
"Ik heb hier verder niet zoveel aan toe te voegen"![]()
![]()
Ina kan niet tegen haar verlies
Life lies a slow suicide
WTF? INA? Die gelovige doos laat ie blijven?
Aad blijft staan op afstand, veeg me op![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Aad blijft staan op afstand, veeg me op![]()
![]()
![]()
Dat was broer Jan volgens mij en die is daarna verder gegaan met Pauline oid die dat jaar bij boer Gerard in huis zat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het zou echt een stunt zijn als Aad zegt dat geen van de drie leuk genoeg is. Die ene die een paar jaar geleden de keuken uitliep, die nu met die 'biggetjes zijn rollades' dame is, Henk? Jan? Jan ja"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Aadriaantje, teringlijer
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Plaatsvervangende schaamte krijg ik hiervan.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oei, dit wordt hét moment van dit seizoen![]()
![]()
Ina, hou die eer nou aan jezelf domme koe...Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Die hond wtf
Dat zeg ik; Jan met die met de rolladequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was broer Jan volgens mij en die is daarna verder gegaan met Pauline oid die dat jaar bij boer Gerard in huis zat.
Inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Silenus het volgende:
hahahah oke BESTE scene uit het seizoen dit!
geniaal![]()
![]()
"Ik denk dat onze karakters erg zouden gaan botsen" is Aaderiaans voor "Ik denk dat je te weinig naar mij gaat luisteren."![]()
WTF die hond
Ina hoort in het gesticht.Life lies a slow suicide
Ina houdt niet echt de eer aan zichzelf
Zeg het met een bosje distelsquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef alors het volgende:
Het spijt me, vergeef me... anders kan ik het niet zeggen...
Eerst krijgt ze geen warm welkom, nu geen warm gedag
Zoals die Aad van meters afstand zo'n dom praatje houdt.
Ina heeft wel slechte zelfkennis. Ze botst nu met hem toch?
Slechte verliezer.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik denk dus dat deze twee perfect bij elkaar passen. Soort van passie dit
Daar ging het al misquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Eerst krijgt ze geen warm welkom, nu geen warm gedagMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Mwah keukenserviesjequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik denk dus dat deze twee perfect bij elkaar passen. Soort van passie dit
Hahaha, mijn kat schrok van mijn harde lach om deze opmerkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
"Ik denk dat onze karakters erg zouden gaan botsen" is Aaderiaans voor "Ik denk dat je te weinig naar mij gaat luisteren."!
know'm sayin?
word? word.![]()
Je twijfelde tussen twee namen Henk en Jan. Dat jaar had je ook een boer Henk, dacht ik, die zat meer in de bloemen in het westland..quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Jan met die met de rollade"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Krijgen ze van Yvon wel weer een nieuwequote:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: