quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Cardozo het volgende:
Dit kan toch GODVERDOMME niet waar wezen. Boer Henk is mentaal ziek, hij moet opgenomen worden.
held.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Mozy het volgende:
Ik heb trouwens 2 verklaring gevonden voor Awkward Aad's gedrag.
Of hij is een psychopaat, of een robot.
Toen ze in de bus zat, dacht ik echt dat ze het zou worden. Sharon verruilen voor Yoniquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Och wat zou het heerlijke tv opleveren als Martin uiteindelijk Wilma kiest.
swaentje de voorstequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Pff wat irritant dat haantje de voorste gedrag.
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toen ze in de bus zat, dacht ik echt dat ze het zou worden. Sharon verruilen voor Yonidan heb je ook een steekje los.
Helmpje op en ze kan de wachttoren inquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef Adelante het volgende:
Swaen in een groene overall kan zo meedoen bij boer Willem
Maar in de bus was ze ook heel leuk qua persoonlijkheid. Fijn dat je denkt dat ik alleen maar naar uiterlijk kijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?
Maar dan ben je er wel 2 keer overheen geweest, dan zou mijn leven al redelijk geslaagd zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en als je er twee keer overheen bent geweest en het karakter zuigt aan alle kanten, dan heb je er ook niet zoveel meer aan hè?
Bek dicht en zittenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Wat had Swaen nou tegen die dochter gezegd?
nouquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat alle vrouwen nu wel soppen bij het aanzien van Bert zijn torso !
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallenquote:
Jij baart geen kalf he?!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallen![]()
Lekker barenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef vuvuzela het volgende:
Weet Henrieke wat ze kan verachten om Bert te plezieren
Nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Chai het volgende:
Bij een vrouw kan je ook niet gelijk je arm in haar vagina steken.
denk ik ook. Want Aad gaat een fout begaan, aldus de andere vrouwen :quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh man Linda naar huis, pleeeeeeeeeeeeease
welnee. Allemaal aanstelleritusquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i know... lijkt mij ook verschrikkelijk om zwanger te zijn / te bevallen![]()
ik weet niet wat voor gedrocht ik ga barenquote:
heus wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Chai het volgende:
Bij een vrouw kan je ook niet gelijk je arm in haar vagina steken.
Wellicht heeft Aad zijn broek laten zakkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Mozy het volgende:
WAAROM ZOU JE IN GODSNAAM VOOR AAD GAAN.
JE GAAT TOCH OOK NIET VOOR POTGROND.
Ik prefereer liever Linda eerstquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Je ziet die vrouwen en mannen bij die andere boeren nog enigszins glunderen, maar die ogen van de Aad-vrouwen zijn echt donkere holle gaten.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Je ziet die vrouwen en mannen bij die andere boeren nog enigszins glunderen, maar die ogen van de Aad-vrouwen zijn echt donkere holle gaten.
dat laatste durf ik te betwijfelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:03 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Ina raus gaat ook, Aad is niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |