PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Tim86 het volgende:
"Zeefuik last van zijn oog. Dat is behoorlijk dik geworden."
Was ik de enige die moest lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef leoon. het volgende:
Dit was dus de link voor psv.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel reclame, maar helaas.
SopCast misschien een van de DSC (DutchSoccerChannel) kanalen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DankjewelWel veel reclame, maar helaas.
Feyenoord feyenoord feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
SopCast misschien een van de DSC (DutchSoccerChannel) kanalen.
Niks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met die maintenance van gisteravond ?
Ze moesten de nieuwe bugs ff uitrollen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk gedaan met die maintenance van gisteravond ?
quote:
Kan je nu wel blessures krijgen dan ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze moesten de nieuwe bugs ff uitrollen.
Ja er is gewoon geen enkele sopcast. Maar die reclame is gewoon weg klikken en voilaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DankjewelWel veel reclame, maar helaas.
Wat zeg je? Sorry ik versta je niet, kun je - iets - harder praten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef Longcat. het volgende:
HAZARD VAN 7,5 PAKJE HAZARD HAZARDD!111
Als het naar verse appeltaart ruikt, RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb morgen een bezichtiging van een huis, iemand enig idee waar ik op letten?
schimmelquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb morgen een bezichtiging van een huis, iemand enig idee waar ik op letten?
Of ze niet in de hoeken van de huiskamer hebben lopen pissen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Lijken in de kelder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Vertonghen weer LB?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
Lloris basis, voor het eerst volgens mij
Of je moet zelf naar een huis gaan kijken. Het zou mijn post onzinnig makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.
yupquote:
Je snapt dat hij bij iemand anders een bezichtiging gaat doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.
Zijn een paar van die tips die ik een keer gezien heb op TV, werkt echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ja, ga zelf naar een huis kijken, maar toch bedanktquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of je moet zelf naar een huis gaan kijken. Het zou mijn post onzinnig maken
Ja, hersteld in een post laterquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:03 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je snapt dat hij bij iemand anders een bezichtiging gaat doen?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat geval even bij mensen in de buurt vragen of het een leuke buurt is er leuke buurvrouwen wonen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hersteld in een post later![]()
In dat geval even bij mensen in de buurt vragen of het een leuke buurt is er leuke buurvrouwen wonen uitgewoond worden.
Wacht... heb me vergist. 150 c, geen BIN. Lekker kut dit, gaat mn methodequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de 150c BIN methode doet ie het nog uitstekend
Die trage edit ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef GuRBuH het volgende:
Kutnoeps hier kunnen niet gewoon ff meetrollen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
BMIBMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
BMI
Deze twitteraar heeft gesprokenquote:
Na lekker genaaid te zijn voelt het wel lekker ja zo in de 89e minuut.quote:
puntje meer gepakt dna ajax dit weekend. Dadelijk gaat twente hard over AZ heenquote:
wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
puntje meer gepakt dna ajax dit weekend. Dadelijk gaat twente hard over AZ heen
Ik vond de gele kaarten overigens terecht, maar voor de rest floot hij heel zwak. Het is alleen kut dat het buitenspel was bij die tweede kaart, maar de overtredingen waren zo dom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na lekker genaaid te zijn voelt het wel lekker ja zo in de 89e minuut.
Ajax had ook een punt gr grquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
puntje meer dan Ajax ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt 2 punten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En 20 meer dan het seizoen daarvoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Al 5 punten meer dan vorig seizoen. Gr gr
Nu ben je net GTAboy, maar dan met een Feyenoord UIquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Al 5 punten meer dan vorig seizoen. Gr gr
Die rb van groningen had rood moeten krijgen, met gestrekt been op Immer zijn enkel. Jammer dat Immers ook bleef staan, draak van een wedstrijd en om over Verhoek nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Greenpeas het volgende:
Moet zeggen dat de scheids in de 2e helft wel meer de kant van Feyenoord op floot.
Evert ten Napel
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu ben je net GTAboy, maar dan met een Feyenoord UI
Wie had je er dan in willen zetten? Fernandez? Die gast kan al helemaal niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die rb van groningen had rood moeten krijgen, met gestrekt been op Immer zijn enkel. Jammer dat Immers ook bleef staan, draak van een wedstrijd en om over Verhoek nog maar te zwijgen.
Had liever gezien dat ze wat geld voor Cabral hadden ontvangen inderdaad. En in de winterstop Manu terughalenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Verhoek mogen ze inderdaad wel weer terug naar Twente sturen idd.
OG na OG die manquote:
Doet het inderdaad nog gewoon..quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
CE doet het gewoon nog hoorheb er net nog wat op gezet.
Welke browser?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Gewoon ook niks aanvoelen he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Die zat niet op de bank, dus we gingen er sowieso op vooruitquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie had je er dan in willen zetten? Fernandez? Die gast kan al helemaal niks
Ze gaan Klose gewoon een IF gevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Goal en drie assists voor Lens.
Kom op EA, geef hem een IF.
Jezus, ik ben wel in vorm vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die zat niet op de bank, dus we gingen er sowieso op vooruit
Bony krijgt deze week gewoon een IF.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruiktquote:
Mag hopen van niet, smerige schwalbequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bony krijgt deze week gewoon een IF.
Liever Bony, die speelt tenminste bij een wat leukere club dan ajax of psvquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Ben er aan gewend, heb al diverse keren geprobeert om over te stappen naar een andere.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruikt
Wat een baas ben jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
Als ik later groot ben, dan wil ik net zo zijn als jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
discarden die troepquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
Beter discard je hem gewoon, kom je ook weer minder in die graftombe te spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
na 50 euro aan packs uitgevenquote:
Die is te mooi voor fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even de Kuip halen als stadion
oh wacht
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Elleboog van de week bij FC Twente - AZ. UIteraard mag het.
Moet je ff naar de samenvatting van Standard-Anderlecht kijken. Moet je zien wat daar allemaal gebeurdequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Elleboog van de week bij FC Twente - AZ. UIteraard mag het.
Oh, okquote:
Die eigen goal was wel mooi vond ikquote:
Die kakkerlakken dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.Groningen wat een pauper club.
Deed mij denken aan die goal van Vermaelen waardoor ze 0-2 pakkie kregen van Kopenhagen en geen CL gingen spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel mooi vond ik. Zag hem toevallig in de rust bij Feyenoord.
Je bedoelt Zeefuik die na een botsing met BMI zijn arm (hoe durft Zeefuik) met een theatraal dik oog (lol, haha) van het veld moest?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.Groningen wat een pauper club.
Nee, ander moment.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bedoelt Zeefuik die na een botsing met BMI zijn arm (hoe durft Zeefuik) met een theatraal dik oog (lol, haha) van het veld moest?
Ik had hem er voor veel minder op gezet en hij verkoopt nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels die dit kopen
PS3 zeker? Ik zit Xboxquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem er voor veel minder op gezet en hij verkoopt niet
[ afbeelding ]
derde keer nu
Toefjes koopt die dingen zodat zijn +10 kaartjes +15 wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels die dit kopen
Dit jaar werkt het niet meer, dus ik laat de kaartjes aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes koopt die dingen zodat zijn +10 kaartjes +15 worden
........rot nou eens opquote:
Laag inkopen, duur verkopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet maar weer eens wat coins ga maken, ff geen idee hoe, iemand die mij even een voorzetje kan geven
Tip. Uit. De. OP.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet maar weer eens wat coins ga maken, ff geen idee hoe, iemand die mij even een voorzetje kan geven
Messi inkopen en duurder verkopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef Maver24 het volgende:
ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde meer van, een idee wat ik zou kunnen doen op welke speler of wat dan ookquote:
koevermansquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde meer van, een idee wat ik zou kunnen doen op welke speler of wat dan ook
blessure kaarten kopen voor 150c. die gouden shineyquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Tshalabalaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel, maar ik bedoelde meer van, een idee wat ik zou kunnen doen op welke speler of wat dan ook
Je doet toch al een tijdje FUT?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
onder rundll32exe oidquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Welk proces moet ik nu eigenlijk hebben voor CE op chrome? Vorig jaar toen wist ik het wel, maar nu heb ik geen idee. De enige chrome processen die ik nu zie zijn:
[ afbeelding ]
1804quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Welk proces moet ik nu eigenlijk hebben voor CE op chrome? Vorig jaar toen wist ik het wel, maar nu heb ik geen idee. De enige chrome processen die ik nu zie zijn:
[ afbeelding ]
komt dat omdat ik iets van flash uitgezet heb, voor dat scrollen?
Ja tuurlijk wel, maar ben even door me ideeën heen, normaal heb ik alijd wel iets of wat dan ook om te dealen maar ik weet het even nietquote:
800.000 nu, haha,quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan een miljoen coins volgens mij
jupquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
Xbox? Ik krijg ze op de ps3 soms weg voor 600 maar meer ook niet..
Taiwo pricefixquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
800.000 nu, haha,
Maar ik wil altijd meer en meer, maar ben gewoon door me ideeën heen
Gek dat je dan zo'n noob vraag steltquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ben even door me ideeën heen, normaal heb ik alijd wel iets of wat dan ook om te dealen maar ik weet het even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel waar jij in het verleden in het gehandeld dan? Ik wil ook wel 800k coinsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
800.000 nu, haha,
Maar ik wil altijd meer en meer, maar ben gewoon door me ideeën heen. Even wat frisse wind in het dealen kan geen kwaad zeg maar
Wat ik nu ook al weer veel heb gedaan is bij het uur gaan zoeken, helaas moet het deze keer wel erg gespecificeerd zijn anders dan zit je tegen pagina 910 aan. Ook veel mazzel gehad in pakjes dus dat helpt ook mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Vertel waar jij in het verleden in het gehandeld dan? Ik wil ook wel 800k coins
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha, die moeten we meteen discarden
Aanvallende opstellingquote:
RVPquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Aanvallende opstellingKagawa, Rooney, RVP, Welbeck
Bij mij is het nooit weg geweestquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef stoereboii het volgende:
FUCK OFF EA FIX DIE SHIT. het is dus weer terug...
[ afbeelding ]
Ajacieden en arrogantie weer bevestigdquote:
komt omdat je een belg bentquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:02 schreef stoereboii het volgende:
FUCK OFF EA FIX DIE SHIT. het is dus weer terug...
[ afbeelding ]
Ja maar ik doe dat ook bij 59th minute, ligt mij gewoon niet met spelers. Enige waar ik dat mee kan is formations maar dat is nu ook zo goed als uitgebloed..quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ik nu ook al weer veel heb gedaan is bij het uur gaan zoeken, helaas moet het deze keer wel erg gespecificeerd zijn anders dan zit je tegen pagina 910 aan. Ook veel mazzel gehad in pakjes dus dat helpt ook mee.
Ben nu eigenlijk wel een beetje klaar met dat uurtje doen. Op den duur wordt je knetter van al die kaartjes en prijzen
Celticquote:
tl;drquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef stoereboii het volgende:
Anderlecht vind ik heel sterk (serieus gene zever)
Het zit diep héquote:
laat me raden, Hazard ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef Longcat. het volgende:
Grappig dat je met een pakje van 7,5k gewoon 116k winst kan maken.
Di Maria.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef TheFastOne het volgende:
Sanchez, Di Maria of Navas in 4-3-2-1?
Denk het niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef ertdop het volgende:
Wordt die catalogus ook upgedate? Met nieuwe schoenen ofzo?
In deze Fifa denk ik Di Maria (maar in 12 vond ik die slecht).quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef TheFastOne het volgende:
Sanchez, Di Maria of Navas in 4-3-2-1?
400c -> 178Kquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef Longcat. het volgende:
Grappig dat je met een pakje van 7,5k gewoon 116k winst kan maken.
oh echt waar. ik heb dat dus serieus niet gelezen. Heel de middag al tv gekekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik schreeuwde het 1 topic geleden nog uit
Heb nu Sanchez maar die is echt kutquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In deze Fifa denk ik Di Maria (maar in 12 vond ik die slecht).
die is snel moe hequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb nu Sanchez maar die is echt kut
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik zit te twijfelen, dit team speelt heerlijk maar Serie A heeft zoveel goede spelers ook! Zou ik met mn overige 130k een bazen Serie A kunnen maken of zou ik dan dit team moeten verkopen?
[ afbeelding ]
Ik ben spits, eerste wedstrijd in de voorbereiding voor Feyenoord 2 goalsquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
Het kost dus 2k van die FCC om je offline pro aan te passen. Kan je dan ook de positie aanpassen?
Wat jonge, Serie A en BPL. Niets mis mee, speelt heerlijkquote:
Speel je alleen als je prof of het hele team? Ik met mijn hele team en dat gaat ronduit slecht op wereldklasse. Zit nu bij Aldershot Town, maar heb gisteravond pas mijn eerste punt gepakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben spits, eerste wedstrijd in de voorbereiding voor Feyenoord 2 goalstoen 2x bank en verhuurd aan Exeter
4 goals in 6 wedstrijden, maar tering wat zijn die slechtik speel wereldklasse maar al die passes die ik diep vraag kopen zowat in de handen van de keeper
Ik vind het lame dat je geen club kan kiezen, heb nu dat lelijke 'vrije spelers' tenuequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
Het kost dus 2k van die FCC om je offline pro aan te passen. Kan je dan ook de positie aanpassen?
Waarom niet gewoon Chamberlain LMquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik zit te twijfelen, dit team speelt heerlijk maar Serie A heeft zoveel goede spelers ook! Zou ik met mn overige 130k een bazen Serie A kunnen maken of zou ik dan dit team moeten verkopen?
[ afbeelding ]
ben je ontslagen ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het lame dat je geen club kan kiezen, heb nu dat lelijke 'vrije spelers' tenue
Heb nergens carriere, maar ik heb het over m'n online pro ook denk ikquote:
Ik wil topspelers!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat jonge, Serie A en BPL. Niets mis mee, speelt heerlijk
Ik speel met alleen de prof, dat vind ik een stuk leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speel je alleen als je prof of het hele team? Ik met mijn hele team en dat gaat ronduit slecht op wereldklasse. Zit nu bij Aldershot Town, maar heb gisteravond pas mijn eerste punt gepakt.
mijn prof is trouwens een RW
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nergens carriere, maar ik heb het over m'n online pro ook denk ik
Ben je ook snel klaar mee, na 10 potjes is het retesaaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeld
Mijne zijn topspelers hoorquote:
Rijst op goal is echt geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeld
Positief of negatief?quote:
Positief, hij haalt alles eruit, sweaty goals, allesquote:
Ik wil ook nog esquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Da's een voordeel aan een VP keeper ja, die hapt niet op elke sweaty
Jij ging springen op niks afquote:
En zometeen missen wij punten voor promotiequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat was de ervaring die ik miste!
hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef byah het volgende:
Hoppa, mn controller doet het nu echt niet meer. Wat een fucking tyfus kutspel is dit zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En zometeen missen wij punten voor promotie
We hadden gister de beker trouwens. Van de week kan je wel weer keepen met clubs als we genoeg man hebben
Spel is donderdag 2 weken uit. Dan 200 topics. Na 52 weken dus 5200 topicsquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Topics gaan wel teringsnel, mijlpaal is 2000 topics nu oid?
Godverquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spel is donderdag 2 weken uit. Dan 200 topics. Na 52 weken dus 5200 topics
Komt omdat het nu nieuw is denk ik, alhoewel het weinig over fifa gaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spel is donderdag 2 weken uit. Dan 200 topics. Na 52 weken dus 5200 topics
Ga alleen met je pro spelen, de AI is wel vrij goed en daardoor verlies je niet veel.quote:
Op wereldklasse is het ook kut joh als je alleen met pro speelt. LEkker professional doen.quote:
Ik speel met het hele teamquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op wereldklasse is het ook kut joh als je alleen met pro speelt. LEkker professional doen.
nep johquote:
Rosales is ook een vies ventjequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
Die rode kaartslaat nergens op
Rosales naait AZ een rode kaart aan
Rosales stelt zich aan, Maher doet voet iets omhoog en Rosales valt. Makelie geeft direcht rood en Altidore pakt 2x geel door klagen binnen een minuutquote:
In de herhaling is het goed te zien idd. Maar karma is een bitch. Hij wordt voor zn 50e vast erg ziek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
Die rode kaartslaat nergens op
Rosales naait AZ een rode kaart aan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie al eens cijfertjes in puush linkjes veranderd? Doe het ff en zit nu hierop, wat mensen allemaal puushen![]()
[ afbeelding ]
Je hebt een facebook bericht jongequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie al eens cijfertjes in puush linkjes veranderd? Doe het ff en zit nu hierop, wat mensen allemaal puushen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |