Vertonghen weer LB?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
Lloris basis, voor het eerst volgens mij
Of je moet zelf naar een huis gaan kijken. Het zou mijn post onzinnig makenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.
yupquote:
Je snapt dat hij bij iemand anders een bezichtiging gaat doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alle troep weg. Zorg dat er geen frutsels op tafel liggen. Alles in de kasten, zodat je echt alleen je woonkamer en de meubels hebt. Badkamer idem. Shampoo flessen, scheermesjes, etc etc weg. Zo leeg mogelijk, dan oogt het ruimer.
Zijn een paar van die tips die ik een keer gezien heb op TV, werkt echtquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb morgen een bezichtiging van een huis, iemand enig idee waar ik op letten?
Ja, ga zelf naar een huis kijken, maar toch bedanktquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of je moet zelf naar een huis gaan kijken. Het zou mijn post onzinnig maken
Ja, hersteld in een post laterquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:03 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je snapt dat hij bij iemand anders een bezichtiging gaat doen?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat geval even bij mensen in de buurt vragen of het een leuke buurt is er leuke buurvrouwen wonen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hersteld in een post later![]()
In dat geval even bij mensen in de buurt vragen of het een leuke buurt is er leuke buurvrouwen wonen uitgewoond worden.
Wacht... heb me vergist. 150 c, geen BIN. Lekker kut dit, gaat mn methodequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor de 150c BIN methode doet ie het nog uitstekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |