Picje van je team?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Met 7-0 finale bronze toernooi gewonnen![]()
Is wel te makkelijk trouwens, in de finale tegen een team met 33 chem
Echte supportersquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:03 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf kreeg een feyenoord kit uit een packje, gooi 'm er maar op voor 150c open bid krijg ik dit
Bronze finale is zo raar... kom meestal erg slechte teams tegenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Met 7-0 finale bronze toernooi gewonnen![]()
Is wel te makkelijk trouwens, in de finale tegen een team met 33 chem
Die usernamequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:32 schreef wieisboos het volgende:
GG weer.. was dit keer wel verdiend. Ik miste die penalty expres trouwensgeen idee wat daar nou aan de hand was
Dit was wel drama http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/138145663
Hoorde je je naam op TV?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:39 schreef stoereboii het volgende:
Mijn post op de FB pagina van Sporting Telenet is vermeld door de commentator
Wat raar, ik heb er ineens 70k bijquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Wel eens gehad dat je een speler kocht in FUT en dat én je geld weg was (70.000) én de speler niet in volglijst is (en nergens in club te vinden)?
Allemaal die season ticketquote:
Link?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Die tweets van Steefie trouwensgenieten.
Nee nooit last van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:40 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Wel eens gehad dat je een speler kocht in FUT en dat én je geld weg was (70.000) én de speler niet in volglijst is (en nergens in club te vinden)?
Hey simpel figuur, ben je er weer? Lekker voor je hahaha.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Dan maar EA-helpdesk eens contacten. Blijft kut, al die bugs.
quote:
Inb4 "wat is de ea helpdesk email?".quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Dan maar EA-helpdesk eens contacten. Blijft kut, al die bugs.
Ja behalve in de PL daar krijg je een IF voor 1 goalquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
Lens trouwens goal + 2 assists.. EA kennende zullen ze wel alleen naar goals kijken.
Wat een gast zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |