Ik wil topspelers!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat jonge, Serie A en BPL. Niets mis mee, speelt heerlijk
Ik speel met alleen de prof, dat vind ik een stuk leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speel je alleen als je prof of het hele team? Ik met mijn hele team en dat gaat ronduit slecht op wereldklasse. Zit nu bij Aldershot Town, maar heb gisteravond pas mijn eerste punt gepakt.
mijn prof is trouwens een RW
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nergens carriere, maar ik heb het over m'n online pro ook denk ik
Ben je ook snel klaar mee, na 10 potjes is het retesaaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeld
Mijne zijn topspelers hoorquote:
Rijst op goal is echt geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeld
Positief of negatief?quote:
Positief, hij haalt alles eruit, sweaty goals, allesquote:
Ik wil ook nog esquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Da's een voordeel aan een VP keeper ja, die hapt niet op elke sweaty
Jij ging springen op niks afquote:
En zometeen missen wij punten voor promotiequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat was de ervaring die ik miste!
hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef byah het volgende:
Hoppa, mn controller doet het nu echt niet meer. Wat een fucking tyfus kutspel is dit zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En zometeen missen wij punten voor promotie
We hadden gister de beker trouwens. Van de week kan je wel weer keepen met clubs als we genoeg man hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |