die is snel moe hequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb nu Sanchez maar die is echt kut
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik zit te twijfelen, dit team speelt heerlijk maar Serie A heeft zoveel goede spelers ook! Zou ik met mn overige 130k een bazen Serie A kunnen maken of zou ik dan dit team moeten verkopen?
[ afbeelding ]
Ik ben spits, eerste wedstrijd in de voorbereiding voor Feyenoord 2 goalsquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
Het kost dus 2k van die FCC om je offline pro aan te passen. Kan je dan ook de positie aanpassen?
Wat jonge, Serie A en BPL. Niets mis mee, speelt heerlijkquote:
Speel je alleen als je prof of het hele team? Ik met mijn hele team en dat gaat ronduit slecht op wereldklasse. Zit nu bij Aldershot Town, maar heb gisteravond pas mijn eerste punt gepakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben spits, eerste wedstrijd in de voorbereiding voor Feyenoord 2 goalstoen 2x bank en verhuurd aan Exeter
4 goals in 6 wedstrijden, maar tering wat zijn die slechtik speel wereldklasse maar al die passes die ik diep vraag kopen zowat in de handen van de keeper
Ik vind het lame dat je geen club kan kiezen, heb nu dat lelijke 'vrije spelers' tenuequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fuszy het volgende:
Het kost dus 2k van die FCC om je offline pro aan te passen. Kan je dan ook de positie aanpassen?
Waarom niet gewoon Chamberlain LMquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Ik zit te twijfelen, dit team speelt heerlijk maar Serie A heeft zoveel goede spelers ook! Zou ik met mn overige 130k een bazen Serie A kunnen maken of zou ik dan dit team moeten verkopen?
[ afbeelding ]
ben je ontslagen ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het lame dat je geen club kan kiezen, heb nu dat lelijke 'vrije spelers' tenue
Heb nergens carriere, maar ik heb het over m'n online pro ook denk ikquote:
Ik wil topspelers!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat jonge, Serie A en BPL. Niets mis mee, speelt heerlijk
Ik speel met alleen de prof, dat vind ik een stuk leukerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Speel je alleen als je prof of het hele team? Ik met mijn hele team en dat gaat ronduit slecht op wereldklasse. Zit nu bij Aldershot Town, maar heb gisteravond pas mijn eerste punt gepakt.
mijn prof is trouwens een RW
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nergens carriere, maar ik heb het over m'n online pro ook denk ik
Ben je ook snel klaar mee, na 10 potjes is het retesaaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja heb het over mijn offline pro. Ga mijn online pro later maken. Wil ook gaan keepen. Rijst is mijn grote voorbeeld
Mijne zijn topspelers hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |