Doet het inderdaad nog gewoon..quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
CE doet het gewoon nog hoorheb er net nog wat op gezet.
Welke browser?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Gewoon ook niks aanvoelen he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef KrAlex het volgende:
Die zat niet op de bank, dus we gingen er sowieso op vooruitquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie had je er dan in willen zetten? Fernandez? Die gast kan al helemaal niks
Ze gaan Klose gewoon een IF gevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Goal en drie assists voor Lens.
Kom op EA, geef hem een IF.
Jezus, ik ben wel in vorm vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die zat niet op de bank, dus we gingen er sowieso op vooruit
Bony krijgt deze week gewoon een IF.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruiktquote:
Mag hopen van niet, smerige schwalbequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bony krijgt deze week gewoon een IF.
Liever Bony, die speelt tenminste bij een wat leukere club dan ajax of psvquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Ben er aan gewend, heb al diverse keren geprobeert om over te stappen naar een andere.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruikt
Wat een baas ben jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
Als ik later groot ben, dan wil ik net zo zijn als jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
discarden die troepquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
Beter discard je hem gewoon, kom je ook weer minder in die graftombe te spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
na 50 euro aan packs uitgevenquote:
Die is te mooi voor fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even de Kuip halen als stadion
oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |