Jezus, ik ben wel in vorm vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die zat niet op de bank, dus we gingen er sowieso op vooruit
Bony krijgt deze week gewoon een IF.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Goal en drie assists voor Lens.
Kom op EA, geef hem een IF.
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruiktquote:
Mag hopen van niet, smerige schwalbequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bony krijgt deze week gewoon een IF.
Liever Bony, die speelt tenminste bij een wat leukere club dan ajax of psvquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Goal en drie assists voor Lens.
Kom op EA, geef hem een IF.
Ben er aan gewend, heb al diverse keren geprobeert om over te stappen naar een andere.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IE "gewoon".Denk dat je de enige bent hier die dat gebruikt
Wat een baas ben jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
Als ik later groot ben, dan wil ik net zo zijn als jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vandaag al 2 cups gewonnen. Ik voel mij nu facking stoer.
discarden die troepquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
Beter discard je hem gewoon, kom je ook weer minder in die graftombe te spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand op de Xbox die een Amsterdam ArenA wil hebben?
na 50 euro aan packs uitgevenquote:
Die is te mooi voor fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga even de Kuip halen als stadion
oh wacht
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Elleboog van de week bij FC Twente - AZ. UIteraard mag het.
Moet je ff naar de samenvatting van Standard-Anderlecht kijken. Moet je zien wat daar allemaal gebeurdequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
Elleboog van de week bij FC Twente - AZ. UIteraard mag het.
Oh, okquote:
Die eigen goal was wel mooi vond ikquote:
Die kakkerlakken dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.Groningen wat een pauper club.
Deed mij denken aan die goal van Vermaelen waardoor ze 0-2 pakkie kregen van Kopenhagen en geen CL gingen spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die eigen goal was wel mooi vond ik. Zag hem toevallig in de rust bij Feyenoord.
Je bedoelt Zeefuik die na een botsing met BMI zijn arm (hoe durft Zeefuik) met een theatraal dik oog (lol, haha) van het veld moest?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou bij Groningen - Feyenoord zag ik er ook een hoor. O wacht, die speler van Groningen stortte gewoon ter aarde door een windvlaagje langs zijn shirt.Groningen wat een pauper club.
Nee, ander moment.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bedoelt Zeefuik die na een botsing met BMI zijn arm (hoe durft Zeefuik) met een theatraal dik oog (lol, haha) van het veld moest?
Ik had hem er voor veel minder op gezet en hij verkoopt nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels die dit kopen
PS3 zeker? Ik zit Xboxquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem er voor veel minder op gezet en hij verkoopt niet
[ afbeelding ]
derde keer nu
Toefjes koopt die dingen zodat zijn +10 kaartjes +15 wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sukkels die dit kopen
Dit jaar werkt het niet meer, dus ik laat de kaartjes aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes koopt die dingen zodat zijn +10 kaartjes +15 worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |