Snap jij het?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef TJV het volgende:
Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', ("This is my message to you-ou-ou:")
Singin': "Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
Dit dus! Al betwijfel ik of daarna je ooit nog buiten je inrichting komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:10 schreef Mirjam het volgende:
Ga eens langs bij je huisarts, voor de gezelligheid.
Don't think, just sing. Leef de melodie en laat de gedachten terugkeren naar de stilte waar ze vandaan komen.quote:
dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Don't think, just sing. Leef de melodie en laat de gedachten terugkeren naar de stilte waar ze vandaan komen.
Tsja, vrede ga je nooit buiten jezelf vinden als het niet eerst van binnen leeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef insideispeace het volgende:
mijnenveld hier alle demonen en wannabe demonen komen natuurlijk ff kijken...
ik weet nog niet wat ik ga doen...
voor de oprechte zielen... weet dat ze hier komen aanvallen hoor... het is een mijnenveld...
Mooie post van je voor TS.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Spellmeista het volgende:
Wat een verantwoordelijkheid hebben jullie toch als moderators
Ik wil wel even reageren: nmm lijkt het erop dat de TS in een psychose zit..zonder hem daarbij aan te vallen. Ik weet zelf ook dat het een hele mooie, maar ook heel verdrietige staat van zijn kan zijn.
Aan de TS wil ik zeggen en misschien dat je dit nu niet uitmaakt dat je 1 van de vele gevoelsmensen bent op de wereld. Dit is geen makkelijke klus die voor je staat. Nu nog twijfel ik over wat ik vroeger heb gezien, maar dat doet er niet langer meer toe. Wellicht dat je over een paar jaar nog eens naar dit topic kijkt en er dan veel anders tegenaan kijkt. Mijn advies aan jou is: probeer weer met 2 voeten op de grond te staan. Dit is geen makkelijke wereld en het is wellicht is wat ze zeggen hier het beste voor je: praten met een dokter. Daar zal je ook niet vrolijk van worden. De vogeltjes, je droomwereld worden van je afgenomen op een gegeven moment, maar als het goed is ga je hier uiteindelijk sterker uitkomen!
Kan je het ook in normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef insideispeace het volgende:
Hoi, ik weet niet of deze eerder in tru hoort of in bnw of ergens anders...
Als er mensen weten van gangstalking/harrie potters en demonen en vooral wie je erbij kunnen helpen...
Het liefst iemand die me ermee kan helpen... lotgenoten is ook al fijn denk ik... beter dan helemaal alleen met deze mensen/wezens dealen...
Ik hoop dat er hier iemand toevallig op klikt die er meer vanaf weet...
tot nu toe helpen de vogels me een beetje... ik zou graag met levende mensen praten die niet in dromenland zijn...
ik ben er wel erg aan toe... maar de vogels kunnen me ook nog bereiken dus...
Als iemand meer wilt weten hoor ik het graag, niet serieuze reacties (van de mensen zelf of van robotten of iets) reageer ik niet op oke...
In TRU kan dit best serieus zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef Exorbitantes het volgende:
ts en de mensen die hier serieus op ingaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
In TRU kan dit best serieus zijn.
Mocht het een flauwe grap zijn, tja, liever een keer in de maling genomen dan iemand die op dit moment in de knoei zit lullig behandelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Flauw, als dit geen grap is, dan is het wellicht een post van iemand die het niet erg gemakkelijk heeft.
[..]
Robots klinkt zo negatief, zie je de mensen om je heen echt zo? Want ieder mens heeft dat levendige, tenzij je het niet zo wil zien natuurlijk. Sommige mensen kunnen het aan je zien dat je ze maar minder vind en daar maak je geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...
De maatschappij van tegenwoordig is niet iets waar je vrolijk.van wordt. Alleen om andere mensen te betitelen als 'robots' en er daarom op neer te kijken kan een denkfout zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
hmm misschien niet waarschuwen dan... ik weet niet...
als ze mij hadden gewaarschuwd was ik nooit op internet gegaan...
je weet niet wat voor lijntjes je allemaal legt hier...
anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...
soms lijkt huilen beter... beter dan slaan... of wat... vogels huilen niet trouwens...
bij gesprek aan een boeddha luister ik naar de vogels...
Weet niet... heb je het goed met me voor of ben je een van hen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
TS hoe gaat het nu? En misschien een dieper toelichting van je verhaal? Wat bedoel je pcies met Harry Potters en de vogels ect.ect.
hoe bedoel jequote:
Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:quote:
oke dank jequote:Op zondag 7 oktober 2012 03:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:
Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:21 schreef insideispeace het volgende:
voor de rest iemand die spellmeista heet en planetary spells in ze naam heeft en i took the aliens for dinner waarom zou die tegen mij zeggen dat ik in een fantasiewereld leef?
zit je nog gewoon bij die club gast?
je eigen regels maar wat heeft dat met planetary spells te maken... en welke club zit je in? kom je toevallig ook uit deventer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:53 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,
Wat bij mij in die tijd hielp was een "schild" te maken. Ik was er aardig "begaaft" in. Ik gebruikte zelf het "Piramide Schild". Deze visualiseerde ik om mijn hele lichaam heen en liet in gedachten alles wat er op af kwam afketsen op de flanken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:02 schreef insideispeace het volgende:
zoals ik al wist reageren hier de demonen en harrie potters en nog wat mensen met dokters advies..
ik zit in een levensbedreigende situatie en als er niet snel hulp komt overleef ik het niet..
dus ik hoop dat een wijze liefdevolle ziel dit leest en me wil helpen
Ik heb al vaker gezegd dat "vrijheid" een illusie is. Je bent "vrij" zoals je je "vrij" voelt. Als je constant moet vechten tegen onderdrukking en een ziel die "vastzit" moet je maar eens naar Afrika gaan waar kinderen een geweer in hun hand gepropt krijgen en andere kinderen moeten doden voor 1 of andere rat die edelstenen wil of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef insideispeace het volgende:
oke, ik dacht dat je iemand van de club uit deventer was. maar waarom heb je die planetary spells er nog instaan als je daar niet (meer) mee bezig bent?
ja ik wil me afschermen, maar niet door hun zin te gaan doen. Maar door bewust te worden, zodat er minder haat in plaats van meer haat gezaaid wordt en vooral ook
MINDER PLANETARY SPELLS
die mind control is een van de grootste problemen op aarde..
en het is mij nog steeds niet duidelijk wat jou rol is..
als je wel oprecht bent sorry... en als je nog wel meedoet aan de brainwashing dan...
nou ja je zet jezelf en alle zielen hier gevangen...
hoop dat je het ooit nog leert dan...
Graag gedaan trouwens en je hoeft echt geen excuses te maken hoor..dat is nergens voor nodig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:21 schreef insideispeace het volgende:
oke sorry en dank je voor je verhaal.
Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:22 schreef Spellmeista het volgende:
Dan moet je hulp gaan zoeken en vertrouwen hebben dat het goedkomt erna. Hoe moeilijk het ook zal zijn.
Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.
En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
Ohw, mij maakt het verder niet uit dat je boos werd ofzo. Ik heb zelf een hele hoop geduld met mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:
[..]
En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:30 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.
Dan zou ik eens kijken hoe je precies schilden kan maken. Er staan heel veel schilden tot je beschikking. Ik denk dat je dan moet googlen op: Shieldsquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.
Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
Teneerste medicijnen tasten je hersenen niet aan(en dat is wederom mijn mening). Ze zorgen er alleen voor dat bepaalde verbindingen in de hersenen weer wat "beter" werken zullen we maar zeggen(zoals bij een "normaal" mens).quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
Hee Insideispeace,quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.
Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.
Het is voor mij geen optie om te doen wat deze mensen/wezens willen.
Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
Teneerste geen probleem. Wie ik ben doet er verder niet toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.
Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.
Het is voor mij geen optie om te doen wat deze mensen/wezens willen.
Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
Wat een dialoog op de vrijdagnacht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef insideispeace het volgende:
dan je wel ik raak gewoon in de war hier...
ik reageer andere keer... want begrijp het allemaal niet meer even...
Misschien heb je iets aan dit antwoord van een wijze en liefdevolle ziel, in dit geval de gechannelde Jezus, op een verwante vraag:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef insideispeace het volgende:
mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)
amen
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.
Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...
Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..
waar zijn jullie...
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef insideispeace het volgende:
[..]
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
dat neemt niet weg dat je hem best een kans kunt geven en kunt luisteren naar wat hij te zeggen geeft. Of je er vervolgens wat mee doet, is aan jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Het is wel goed advies van Mirjam hoor, probeer het eens bij je huisarts. Je zegt zelf al dat het een lieve man is , dus waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Jezus en Boeddha zijn er niet meer. Dus geef de huisarts een kans, misschien kan hij zelfs nog iets van je leren en zo weer anderen helpen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Ben je hier nog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Niks, het gaat al beter heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef insideispeace het volgende:
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..
maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...
daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...
@rawberry wat bedoel je?
Een tikje wel, vandaar de aansporing om eens langs de huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:36 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:02 schreef Rawberry het volgende:
tja, de wereld is geen veilige plek meer te noemen, onbewusten (mensen die het licht niet zien) regeren
iemand die het ongeveer eens is met jouw wereldbeeldquote:
Oke. Dit was tien jaar geleden wel anders toch? Of was ik toen gewoon omringd met andere mensen/zielen ofzo...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:05 schreef Rawberry het volgende:
[..]
iemand die het ongeveer eens is met jouw wereldbeeld
Ik denk dat het de laatste jaren verergerd is met de opkomst van internet enzo, verslaving aan tv, opkomst van bepaalde literatuur die wereldwijd gelezen wordt ook ja. Allemaal afleiding van hetgeen de mens mee bezig zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:07 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Oke. Dit was tien jaar geleden wel anders toch? Of was ik toen gewoon omringd met andere mensen/zielen ofzo...
Ja, ooit wel...ik hoop eigenlijk heel snel... er hoeft maar een jezus of boeddha op te staan en die gaat een heel groot effect hebben op iedereen die in zn omgeving komt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:14 schreef Rawberry het volgende:
hebzucht, materialisme,...
Maar ik blijf wel hoop hebben dat ooit het tij zal keren
De mens kan zelf kiezen wat die voor afleiding kiest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:12 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik denk dat het de laatste jaren verergerd is met de opkomst van internet enzo, verslaving aan tv, opkomst van bepaalde literatuur die wereldwijd gelezen wordt ook ja. Allemaal afleiding van hetgeen de mens mee bezig zou moeten zijn.
Hoe is het nou? Je klinkt zeer religieus iig.. Vanwaar deze visie opeens in een topic openen"?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 02:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ja, ooit wel...ik hoop eigenlijk heel snel... er hoeft maar een jezus of boeddha op te staan en die gaat een heel groot effect hebben op iedereen die in zn omgeving komt...
licht verdrijft de duisternisduisternis kan niks met of tegen licht doen... alleen andere meesleuren de duisternis in... das hoopvol..
en dat de meeste mensen op aarde toch het goede willen... de meeste mensen willen gelukkig zijn...
Ja en nee. We zijn maar al te vaak de slaaf van onze impulsen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De mens kan zelf kiezen wat die voor afleiding kiest.
Harrie potters, zijn mensen die (volgens mij van satan) bepaalde krachten hebben, waardoor ze telepathisch kunnen communiceren, energie waarnemen en manipuleren....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:07 schreef HyperViper het volgende:
Zijn Harrie Potters kamperige kwaadaardige familieleden van Harry Potter?
quote:Elk ding is vergankelijk en niets is blijvend.
De onsterfelijkheid is verborgen in het vergankelijke.
Alles wat samengevoegd is, zal weer ontbonden worden, maar de natuurwetten der waarheid, die alle samenvoeging en ontbinding bepalen, blijven tot in eeuwigheid.
De waarheid is het onsterfelijke deel van de geest.
De waarheid is het beeld van het eeuwige.
Boeddha is waarheid, laat waarheid wonen in uw hart.
Datgene in uw ziel, dat zich niet kan of niet wil ontwikkelen tot Boeddha, moet vergaan, want het is slechts waan en onwezenlijk; het is de bron van uw dwaling; het is de oorzaak van uw ellende.
Het zelf is de oorzaak van zelfzucht en de bron van zonde.
De waarheid behoort niet tot de ik-heid; zij is algemeen en leidt tot recht en gerechtigheid.
Zoek niet uw zelf, maar zoek de waarheid.
De uitdoving van het zelf is de verlossing, het is de voorwaarde tot verlichting, is nirvana.
Zoek uw toevlucht in dat, wat onveranderlijk is in de wisselingen van het bestaan.
De waarheid is het blijvende in het veranderlijke.
De waarheid verlangt aan het licht te komen, de waarheid verlangt bewust te worden, de waarheid tracht zichzelf te kennen.
Het zelfbewustzijn verduistert de ogen van de geest en verbergt de waarheid. Het is de kiem der zonde.
Het zelf brengt zelfzucht voort. Er is geen kwaad buiten dat, wat gedaan wordt door vast te houden aan het zelf.
Het zelf is Mara, de verzoeker, de boze, de schepper van het kwaad. Het zelf lokt met genot, het is de sluier van Maya, de verleidelijke.
Wie tot belichaming der waarheid is geworden, heeft zijn doel vervuld en is zelf één geworden met de waarheid.
De zelfzucht verblindt de schepselen en zij blijven gehecht.
De onwetendheid is de wortel van alle kwaad. De oorzaak van smart is de begeerte. Het zelf is een vluchtige dwaling, het is persoonlijke afgezonderdheid en de zelfzucht die haat en nijd verwekt.
Het bestaan van het zelf is een waan … alle kwaad vloeit voort uit het vasthouden aan het zelf.
De universele geest en Nirvana zijn één.
Als het hart bevrijd is van hartstocht, als het hoofd bevrijd is van vooroordeel, als alle ervaringen hun ik-karakter verloren hebben … wordt het gelaat van de universele geest zichtbaar. (Jes. 59:2, 58:8)
De Boeddha’s brengen het Nirvana niet langer met zichzelf in verband.
De Boeddha leeft niet langer zichzelf, maar het universeel geworden leven van de nieuwe mens. (Gal. 2:20)
Het Nirvana van de nieuwe mens is daar, waar het ik-besef doorzien is; daar worden niet langer de dualismen van de onderscheiding gekoesterd; daar is geen gehechtheid meer aan uiterlijke dingen.
Nirvana is daar, waar het denken met al zijn onderscheidingen, gehechtheden, afkeur en egoïsme voorgoed verdwenen is.
Nirvana is daar , waar de deernis voor anderen alle zelfzuchtige gedachten te buiten gaat.
Dat dacht ik ook van Harryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:33 schreef senesta het volgende:
En ik dacht dat Harry de goeie was
Ik hoop wel echt dat je ook hulp gaat zoeken, de huisarts zou misschien toch een beetje kunnen helpen.
Sterkte in ieder geval!
Laat je adviseren door je huisarts, die weet waar je je toe kunt wenden met je problemen. Je kunt het toch proberen? Gewoon een gesprek met hem voeren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de adviezen. Ik zoek een boeddha, of iemand die een boeddha wil zijn, geen huisarts eigenlijk...
[ afbeelding ]
Wat een mooie uitspraak, TS!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:30 schreef insideispeace het volgende:
[ http://img407.imageshack.us/img407/6021/pic61vs3.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja, het is een beetje zoals in dit nummer:quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat een mooie uitspraak, TS!
Hoe gaat het met je?
Zwaaaare tekst, jongenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje zoals in dit nummer:
Wat jij zegt ja, je teksten zijn een beetje vaag insideaspacequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk dat de eerste stap naar verbetering het concreet formuleren waar je nu bent, waar je heen wilt en wat volgens jezelf je dwars zit om daar te komen is.
hmm...quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk dat de eerste stap naar verbetering het concreet formuleren waar je nu bent, waar je heen wilt en wat volgens jezelf je dwars zit om daar te komen is.
Er zijn idd. dingen aan de gang die niet bepaald mensvriendelijk zijn.. Volksverlakkerij, economische belangen die zwaarder wegen dan de rechten van de burger/arbeider en de volksgezondheid, er wordt slecht met onze omgeving omgegaan, terwijl dat toch uiteindelijk onze levensbron is, de samenleving verhuftert en elders worden er mensenrechten geschonden.. Zo is er vast wel veel meer te bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:25 schreef insideispeace het volgende:
[..]
hmm...
waar ik nu ben op aarde... in een tijd waar de meeste mensen slapen en niet geloven in demonen... waar we zoet gehouden worden en tegelijkertijd gebombardeerd worden met straling, weinig natuur, slecht eten,ect...
ik wordt bijna 2 jaar lastiggevallen 24 per dag door demonen en hun menselijke gedaantes of wel aanhangers. het is een hel. die 80 procent van de mensen niet bewust waar neemt. de mensen die het wel waarnemen doen ook maar weinig om me te helpen.
Wat ik nodig heb is een boeddha of jezus, of een groep met dat bewustzijn, die me bijstaan met licht zodat de kracht die de demonen over mij hebben minder wordt...
wat het lastig maakt daar te komen. de staat van de mensheid en het gebrek aan hulp van zon groep, dus niet van een huisarts die niet weet met welke demonische aanvallen ik te maken heb.
Ze zijn zich allen onbewust van dat feit. Dat kan je hen imo niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:01 schreef insideispeace het volgende:
aangezien een groot gedeelte van de fokkers van deze demonen in mensengedaante ofwel aanhangers zijn...
oke alleen de aanhangers... waarom dringt het niet tot jullie door dat jullie jezelf hier ook gevangen zetten? en dat je gewoon een slaaf bent van de duivel en in je volgende leven gewoon de gemartelde kan zijn?
Als je in een spirituele strijd verwikkeld bent die je die spiritueel te vechten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:25 schreef insideispeace het volgende:
[..]
hmm...
waar ik nu ben op aarde... in een tijd waar de meeste mensen slapen en niet geloven in demonen... waar we zoet gehouden worden en tegelijkertijd gebombardeerd worden met straling, weinig natuur, slecht eten,ect...
ik wordt bijna 2 jaar lastiggevallen 24 per dag door demonen en hun menselijke gedaantes of wel aanhangers. het is een hel. die 80 procent van de mensen niet bewust waar neemt. de mensen die het wel waarnemen doen ook maar weinig om me te helpen.
Wat ik nodig heb is een boeddha of jezus, of een groep met dat bewustzijn, die me bijstaan met licht zodat de kracht die de demonen over mij hebben minder wordt...
wat het lastig maakt daar te komen. de staat van de mensheid en het gebrek aan hulp van zon groep, dus niet van een huisarts die niet weet met welke demonische aanvallen ik te maken heb.
Ja heel leuk, stop je moeite, net als ik, in een post.. Blijkt TS toch een troll te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je in een spirituele strijd verwikkeld bent die je die spiritueel te vechten.
4 Want de wapenen van onzen krijg zijn niet vleselijk, maar krachtig door God, tot nederwerping der sterkten;
Je wapens zijn de volgende:
11 Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.
12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
13 Daarom neemt aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt wederstaan in den bozen dag, en alles verricht hebbende, staande blijven.
14 Staat dan, uw lenden omgord hebbende met de waarheid, en aangedaan hebbende het borstwapen der gerechtigheid;
15 En de voeten geschoeid hebbende met bereidheid van het Evangelie des vredes;
16 Bovenal aangenomen hebbende het schild des geloofs, met hetwelk gij al de vurige pijlen des bozen zult kunnen uitblussen.
17 En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.
Als je wilt overwinnen dien je ten eerste het bloed van Christus over jezelf te reclameren waardoor je voor God bedekt bent door Jezus' rechtvaardigheid. Hierdoor bevindt je je niet meer in het kamp van de vijand maar in Gods kamp en kan het licht korte metten maken met de duisternis waar je je nu in bevindt. Om dit te realiseren dien je op je knieeen te gaan en God om vergeving van je zonden te vragen in de naam van Jezus Christus. Beken zonden waar je je bewust van bent, zaken die je gedaan hebt en waarvan je weet dat ze niet eerlijk of goed zijn. Vraag God om je te vergeven voor die zaken, en alle andere zonden die je gedaan hebt in je leven, en dat je God wilt dienen, Jezus als Heer aan wilt nemen.
Indien je dit met oprechtheid doet, heb je nu autoriteit om de demonen weg te sturen. Het enige wat je hoeft te doen, is hen te zeggen om in de naam van Jezus Christus weg te gaan. Vraag God om engelen om je te beschermen en voor je te strijden. Herhaal dit wanneer je opnieuw demonische invloeden aanvoelt.
Vervolgens dien je het licht wat nu in je leven is gekomen te voeden. God wil je genezen en versterken. Hij wil je op doen groeien en vrede, plezier en liefde geven. Hij wil een relatie met je aan gaan zoals een vriend en een vader. Hij wil dat je Hem leert kennen en met Hem dit leven leidt. Dat is mogelijk door middel van gebed en het lezen van de bijbel. Indien je je daardoor versterkt, en leert om verleidingen te weerstaan en Gods weg te bewandelen, zul je uiteindelijk nauwelijks meer iets merken van demonen, maar hen overwonnen hebben. De overwinning is door geloof. Ik bid ook voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |