Snap jij het?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:58 schreef TJV het volgende:
Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', ("This is my message to you-ou-ou:")
Singin': "Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
Dit dus! Al betwijfel ik of daarna je ooit nog buiten je inrichting komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:10 schreef Mirjam het volgende:
Ga eens langs bij je huisarts, voor de gezelligheid.
Don't think, just sing. Leef de melodie en laat de gedachten terugkeren naar de stilte waar ze vandaan komen.quote:
dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Don't think, just sing. Leef de melodie en laat de gedachten terugkeren naar de stilte waar ze vandaan komen.
Tsja, vrede ga je nooit buiten jezelf vinden als het niet eerst van binnen leeft.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef insideispeace het volgende:
mijnenveld hier alle demonen en wannabe demonen komen natuurlijk ff kijken...
ik weet nog niet wat ik ga doen...
voor de oprechte zielen... weet dat ze hier komen aanvallen hoor... het is een mijnenveld...
Mooie post van je voor TS.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Spellmeista het volgende:
Wat een verantwoordelijkheid hebben jullie toch als moderators
Ik wil wel even reageren: nmm lijkt het erop dat de TS in een psychose zit..zonder hem daarbij aan te vallen. Ik weet zelf ook dat het een hele mooie, maar ook heel verdrietige staat van zijn kan zijn.
Aan de TS wil ik zeggen en misschien dat je dit nu niet uitmaakt dat je 1 van de vele gevoelsmensen bent op de wereld. Dit is geen makkelijke klus die voor je staat. Nu nog twijfel ik over wat ik vroeger heb gezien, maar dat doet er niet langer meer toe. Wellicht dat je over een paar jaar nog eens naar dit topic kijkt en er dan veel anders tegenaan kijkt. Mijn advies aan jou is: probeer weer met 2 voeten op de grond te staan. Dit is geen makkelijke wereld en het is wellicht is wat ze zeggen hier het beste voor je: praten met een dokter. Daar zal je ook niet vrolijk van worden. De vogeltjes, je droomwereld worden van je afgenomen op een gegeven moment, maar als het goed is ga je hier uiteindelijk sterker uitkomen!
Kan je het ook in normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef insideispeace het volgende:
Hoi, ik weet niet of deze eerder in tru hoort of in bnw of ergens anders...
Als er mensen weten van gangstalking/harrie potters en demonen en vooral wie je erbij kunnen helpen...
Het liefst iemand die me ermee kan helpen... lotgenoten is ook al fijn denk ik... beter dan helemaal alleen met deze mensen/wezens dealen...
Ik hoop dat er hier iemand toevallig op klikt die er meer vanaf weet...
tot nu toe helpen de vogels me een beetje... ik zou graag met levende mensen praten die niet in dromenland zijn...
ik ben er wel erg aan toe... maar de vogels kunnen me ook nog bereiken dus...
Als iemand meer wilt weten hoor ik het graag, niet serieuze reacties (van de mensen zelf of van robotten of iets) reageer ik niet op oke...
In TRU kan dit best serieus zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef Exorbitantes het volgende:
ts en de mensen die hier serieus op ingaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
In TRU kan dit best serieus zijn.
Mocht het een flauwe grap zijn, tja, liever een keer in de maling genomen dan iemand die op dit moment in de knoei zit lullig behandelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Flauw, als dit geen grap is, dan is het wellicht een post van iemand die het niet erg gemakkelijk heeft.
[..]
Robots klinkt zo negatief, zie je de mensen om je heen echt zo? Want ieder mens heeft dat levendige, tenzij je het niet zo wil zien natuurlijk. Sommige mensen kunnen het aan je zien dat je ze maar minder vind en daar maak je geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...
De maatschappij van tegenwoordig is niet iets waar je vrolijk.van wordt. Alleen om andere mensen te betitelen als 'robots' en er daarom op neer te kijken kan een denkfout zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
hmm misschien niet waarschuwen dan... ik weet niet...
als ze mij hadden gewaarschuwd was ik nooit op internet gegaan...
je weet niet wat voor lijntjes je allemaal legt hier...
anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...
soms lijkt huilen beter... beter dan slaan... of wat... vogels huilen niet trouwens...
bij gesprek aan een boeddha luister ik naar de vogels...
Weet niet... heb je het goed met me voor of ben je een van hen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
TS hoe gaat het nu? En misschien een dieper toelichting van je verhaal? Wat bedoel je pcies met Harry Potters en de vogels ect.ect.
hoe bedoel jequote:
Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:quote:
oke dank jequote:Op zondag 7 oktober 2012 03:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |