abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117650335
Robotten zijn cool. Behalve Marvin.
pi_117650353
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:31 schreef Nemephis het volgende:
Robotten zijn cool. Behalve Marvin.
Pssht, Marvin is awesome. Die deuren zijn de zeurpieten.
pi_117650366
mijnenveld hier alle demonen en wannabe demonen komen natuurlijk ff kijken...

ik weet nog niet wat ik ga doen...

voor de oprechte zielen... weet dat ze hier komen aanvallen hoor... het is een mijnenveld...
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
pi_117650380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:33 schreef insideispeace het volgende:
mijnenveld hier alle demonen en wannabe demonen komen natuurlijk ff kijken...

ik weet nog niet wat ik ga doen...

voor de oprechte zielen... weet dat ze hier komen aanvallen hoor... het is een mijnenveld...
Tsja, vrede ga je nooit buiten jezelf vinden als het niet eerst van binnen leeft. :)
pi_117650436
Zeg TS, niet lullig bedoeld, maar morgenochtend zou een mooi moment zijn om je huisarts eens op te bellen voor een afspraak.

“All the doors in this spaceship have a cheerful and sunny disposition. It is their pleasure to open for you, and their satisfaction to close again with the knowledge of a job well done.”
pi_117650441
hmm misschien niet waarschuwen dan... ik weet niet...

als ze mij hadden gewaarschuwd was ik nooit op internet gegaan...

je weet niet wat voor lijntjes je allemaal legt hier...

anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...

soms lijkt huilen beter... beter dan slaan... of wat... vogels huilen niet trouwens...

bij gesprek aan een boeddha luister ik naar de vogels...
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
pi_117652113
TS, wat is je probleem nou eigenlijk? Meen je slachtoffer te zijn van groepstalking? En wat heeft Harry Potter ermee te maken? Je weet toch dat dat een verzonnen kinderverhaaltje is, neem ik aan?
Ik neem aan dat dit een grap is, anders ben je flink in de war en kun je beter professionele hulp zoeken dan topics te openen op Fok!.
Vooralsnog laat ik hem even open.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:18:02 #33
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117658432
Wat een verantwoordelijkheid hebben jullie toch als moderators ;)

Ik wil wel even reageren: nmm lijkt het erop dat de TS in een psychose zit..zonder hem daarbij aan te vallen. Ik weet zelf ook dat het een hele mooie, maar ook heel verdrietige staat van zijn kan zijn.

Aan de TS wil ik zeggen en misschien dat je dit nu niet uitmaakt dat je 1 van de vele gevoelsmensen bent op de wereld. Dit is geen makkelijke klus die voor je staat. Nu nog twijfel ik over wat ik vroeger heb gezien, maar dat doet er niet langer meer toe. Wellicht dat je over een paar jaar nog eens naar dit topic kijkt en er dan veel anders tegenaan kijkt. Mijn advies aan jou is: probeer weer met 2 voeten op de grond te staan. Dit is geen makkelijke wereld en het is wellicht is wat ze zeggen hier het beste voor je: praten met een dokter. Daar zal je ook niet vrolijk van worden. De vogeltjes, je droomwereld worden van je afgenomen op een gegeven moment, maar als het goed is ga je hier uiteindelijk sterker uitkomen!
pi_117658609
Dat is een mooie post, Spellmeista. :)
pi_117658916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef Spellmeista het volgende:
Wat een verantwoordelijkheid hebben jullie toch als moderators ;)

Ik wil wel even reageren: nmm lijkt het erop dat de TS in een psychose zit..zonder hem daarbij aan te vallen. Ik weet zelf ook dat het een hele mooie, maar ook heel verdrietige staat van zijn kan zijn.

Aan de TS wil ik zeggen en misschien dat je dit nu niet uitmaakt dat je 1 van de vele gevoelsmensen bent op de wereld. Dit is geen makkelijke klus die voor je staat. Nu nog twijfel ik over wat ik vroeger heb gezien, maar dat doet er niet langer meer toe. Wellicht dat je over een paar jaar nog eens naar dit topic kijkt en er dan veel anders tegenaan kijkt. Mijn advies aan jou is: probeer weer met 2 voeten op de grond te staan. Dit is geen makkelijke wereld en het is wellicht is wat ze zeggen hier het beste voor je: praten met een dokter. Daar zal je ook niet vrolijk van worden. De vogeltjes, je droomwereld worden van je afgenomen op een gegeven moment, maar als het goed is ga je hier uiteindelijk sterker uitkomen!
Mooie post van je voor TS. ^O^
pi_117660210
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef insideispeace het volgende:
Hoi, ik weet niet of deze eerder in tru hoort of in bnw of ergens anders...

Als er mensen weten van gangstalking/harrie potters en demonen en vooral wie je erbij kunnen helpen...

Het liefst iemand die me ermee kan helpen... lotgenoten is ook al fijn denk ik... beter dan helemaal alleen met deze mensen/wezens dealen...

Ik hoop dat er hier iemand toevallig op klikt die er meer vanaf weet...

tot nu toe helpen de vogels me een beetje... ik zou graag met levende mensen praten die niet in dromenland zijn...

ik ben er wel erg aan toe... maar de vogels kunnen me ook nog bereiken dus...

Als iemand meer wilt weten hoor ik het graag, niet serieuze reacties (van de mensen zelf of van robotten of iets) reageer ik niet op oke...
Kan je het ook in normaal Nederlands typen?
Ik snap er werkelijk niks van.
pi_117660276
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:12 schreef Exorbitantes het volgende:
:') ts en de mensen die hier serieus op ingaan
In TRU kan dit best serieus zijn. :P
pi_117660745
Flauw, als dit geen grap is, dan is het wellicht een post van iemand die het niet erg gemakkelijk heeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

In TRU kan dit best serieus zijn. :P
pi_117660972
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Flauw, als dit geen grap is, dan is het wellicht een post van iemand die het niet erg gemakkelijk heeft.

[..]

Mocht het een flauwe grap zijn, tja, liever een keer in de maling genomen dan iemand die op dit moment in de knoei zit lullig behandelen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:15:30 #40
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_117663468
- weg -

[ Bericht 89% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-10-2012 17:19:08 ]
Mijn nieuwe ondertitel
pi_117663602
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
anyway die robot reacties... ik kan er verdrietig van worden of gewoon denken.. tja zo is het nu op dit moment gesteld met de wereld...
Robots klinkt zo negatief, zie je de mensen om je heen echt zo? Want ieder mens heeft dat levendige, tenzij je het niet zo wil zien natuurlijk. Sommige mensen kunnen het aan je zien dat je ze maar minder vind en daar maak je geen vrienden mee.
pi_117665721
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef insideispeace het volgende:
hmm misschien niet waarschuwen dan... ik weet niet...

als ze mij hadden gewaarschuwd was ik nooit op internet gegaan...

je weet niet wat voor lijntjes je allemaal legt hier...

soms lijkt huilen beter... beter dan slaan... of wat... vogels huilen niet trouwens...

bij gesprek aan een boeddha luister ik naar de vogels...
De maatschappij van tegenwoordig is niet iets waar je vrolijk.van wordt. Alleen om andere mensen te betitelen als 'robots' en er daarom op neer te kijken kan een denkfout zijn.
Anderen kunnen best gelukkig zijn met hun aangepaste manier van leven, ook als ze dingen anders zien dan jij.
pi_117669550
TS hoe gaat het nu? En misschien een dieper toelichting van je verhaal? Wat bedoel je pcies met Harry Potters en de vogels ect.ect.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_117681816
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
TS hoe gaat het nu? En misschien een dieper toelichting van je verhaal? Wat bedoel je pcies met Harry Potters en de vogels ect.ect.
Weet niet... heb je het goed met me voor of ben je een van hen?
pi_117681825
voor de rest iemand die spellmeista heet en planetary spells in ze naam heeft en i took the aliens for dinner waarom zou die tegen mij zeggen dat ik in een fantasiewereld leef?

zit je nog gewoon bij die club gast?
pi_117681847
dit is toch tru... dit gaat toch over diepere werkelijkheden...

waarom komen er dan alleen mensen aanzetten met dokters weer..

en nee mensen zijn geen robots... maar reacties kunnen wel robot achtig zijn...

niet vanuit je hart... maar gewoon zeggen wat in je opkomt of wat je iemand anders ooit hebt horen zeggen..
  zondag 7 oktober 2012 @ 03:30:48 #47
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_117681872
Succes.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_117681882
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:30 schreef houdjemond het volgende:
Succes.
hoe bedoel je
  zondag 7 oktober 2012 @ 03:35:49 #49
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_117681891
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:32 schreef insideispeace het volgende:

[..]

hoe bedoel je
Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_117681893
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nou, gewoon, succes met die moeilijke periode waar je doorheen gaat.. (:
oke dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')