quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 00:25 schreef insideispeace het volgende:[..]
hmm...
waar ik nu ben op aarde... in een tijd waar de meeste mensen slapen en niet geloven in demonen... waar we zoet gehouden worden en tegelijkertijd gebombardeerd worden met straling, weinig natuur, slecht eten,ect...
ik wordt bijna 2 jaar lastiggevallen 24 per dag door demonen en hun menselijke gedaantes of wel aanhangers. het is een hel. die 80 procent van de mensen niet bewust waar neemt. de mensen die het wel waarnemen doen ook maar weinig om me te helpen.
Wat ik nodig heb is een boeddha of jezus, of een groep met dat bewustzijn, die me bijstaan met licht zodat de kracht die de demonen over mij hebben minder wordt...
wat het lastig maakt daar te komen. de staat van de mensheid en het gebrek aan hulp van zon groep, dus niet van een huisarts die niet weet met welke demonische aanvallen ik te maken heb.
Als je in een spirituele strijd verwikkeld bent die je die spiritueel te vechten.
4 Want de wapenen van onzen krijg zijn niet vleselijk, maar krachtig door God, tot nederwerping der sterkten;
Je wapens zijn de volgende:
11 Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels.
12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
13 Daarom neemt aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt wederstaan in den bozen dag, en alles verricht hebbende, staande blijven.
14 Staat dan, uw lenden omgord hebbende met de waarheid, en aangedaan hebbende het borstwapen der gerechtigheid;
15 En de voeten geschoeid hebbende met bereidheid van het Evangelie des vredes;
16 Bovenal aangenomen hebbende het schild des geloofs, met hetwelk gij al de vurige pijlen des bozen zult kunnen uitblussen.
17 En neemt den helm der zaligheid, en het zwaard des Geestes, hetwelk is Gods Woord.
Als je wilt overwinnen dien je ten eerste het bloed van Christus over jezelf te reclameren waardoor je voor God bedekt bent door Jezus' rechtvaardigheid. Hierdoor bevindt je je niet meer in het kamp van de vijand maar in Gods kamp en kan het licht korte metten maken met de duisternis waar je je nu in bevindt. Om dit te realiseren dien je op je knieeen te gaan en God om vergeving van je zonden te vragen in de naam van Jezus Christus. Beken zonden waar je je bewust van bent, zaken die je gedaan hebt en waarvan je weet dat ze niet eerlijk of goed zijn. Vraag God om je te vergeven voor die zaken, en alle andere zonden die je gedaan hebt in je leven, en dat je God wilt dienen, Jezus als Heer aan wilt nemen.
Indien je dit met oprechtheid doet, heb je nu autoriteit om de demonen weg te sturen. Het enige wat je hoeft te doen, is hen te zeggen om in de naam van Jezus Christus weg te gaan. Vraag God om engelen om je te beschermen en voor je te strijden. Herhaal dit wanneer je opnieuw demonische invloeden aanvoelt.
Vervolgens dien je het licht wat nu in je leven is gekomen te voeden. God wil je genezen en versterken. Hij wil je op doen groeien en vrede, plezier en liefde geven. Hij wil een relatie met je aan gaan zoals een vriend en een vader. Hij wil dat je Hem leert kennen en met Hem dit leven leidt. Dat is mogelijk door middel van gebed en het lezen van de bijbel. Indien je je daardoor versterkt, en leert om verleidingen te weerstaan en Gods weg te bewandelen, zul je uiteindelijk nauwelijks meer iets merken van demonen, maar hen overwonnen hebben. De overwinning is door geloof. Ik bid ook voor je.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-10-2012 23:19:37 ]