abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117710019
oke bedankt. als ik mensen had bij wie ik terecht kan, dan had ik dat allang gedaan natuurlijk.

mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)

amen
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
pi_117711199
iemand die er ook mee te maken heeft en dus nog geen zelfmoord heeft gepleegd... zou ik ook fijn vinden misschien dat we elkaar kunnen steunen en motiveren...
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:22:10 #78
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117713038
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-10-2012 22:52:29 ]
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 22:42:40 #79
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117714194
- weg -

[ Bericht 91% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-10-2012 22:53:13 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117714216
Je hebt volgens mij een nieuwe mentaliteit nodig. Vervang dat negatieve denken eens in positief denken.
Als je op deze manier doorgaat wordt je zo erg omlaag gehaald dat je bijvoorbeeld zelfmoord gaat plegen. Dit moet je vooral niet doen. Misschien kun je trouwens even wat voorbeelden geven van die demonen en wat ze doen?
pi_117720559
ehh ja daarom zoek ik ook een wijze ziel die me dat kan leren...

wat de demonen doen... alles in het werk stellen om me ellendig te laten voelen en denken 24 uur per dag...

ik zoek dus zielen die liefdevol mij kunnen ondersteunen..
pi_117720656
Heb je dit wel eens met de huisarts besproken?
Die heeft vast ook wel ideetjes om je gedachten in betere banen te leiden.
pi_117720991
als iemand niet liefdevol is en niks afweet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt kom ik geen stap verder...

soms is het fijn om even een mens te spreken die het goed met me voor heeft, in tegenstelling tot al die lui die constant met me bemoeien en me dood willen hebben ofwel letterlijk ofwel geestelijk, maar als er geen bewustwording is op een dieper niveau verandert het niks in mijn situatie...

een ridder die kan vechten tegen de draak..

ik hoop dat die nog komt...
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:04:56 #84
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_117726733
Ik weet niet of je die hier zal vinden. Misschien moet je hier eens kijken... Niburu Forum.
pi_117727353
Ik weet ook niet of je die hier zult vinden, maar dat durf ik evenmin te zeggen van enige andere site.
Ik kan je alleen meegeven dat professionele hulp helemaal niet slecht hoeft te zijn.
Van daaruit kun je wellicht een grondiger aanpak van je problemen nastreven en erachter komen hoe je psyche werkt en waarom je dit alles ondervindt.
pi_117733254
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef insideispeace het volgende:
mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)

amen
Misschien heb je iets aan dit antwoord van een wijze en liefdevolle ziel, in dit geval de gechannelde Jezus, op een verwante vraag:

Anxiety and depression

Vertalingen:

Om een Wonder bidden
(Aartsengel Michaels Rozenkrans)
pi_117741291
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.

Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...

Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..

waar zijn jullie...

Bedankt voor het meedenken...
pi_117741342
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.

Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...

Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..

waar zijn jullie...
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117741382
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
pi_117741434
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef insideispeace het volgende:

[..]

De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
pi_117741500
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
pi_117741680
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..

ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
pi_117743555
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:

[..]

dat neemt niet weg dat je hem best een kans kunt geven en kunt luisteren naar wat hij te zeggen geeft. Of je er vervolgens wat mee doet, is aan jou.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 19:38:00 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_117744265
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:

[..]

Het is wel goed advies van Mirjam hoor, probeer het eens bij je huisarts. Je zegt zelf al dat het een lieve man is , dus waarom zou je niet gaan?

Dit is toch ook geen leven zo?
pi_117745047
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..

Jezus en Boeddha zijn er niet meer. Dus geef de huisarts een kans, misschien kan hij zelfs nog iets van je leren en zo weer anderen helpen.
pi_117749086
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:

Ben je hier nog?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_117760971
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..

maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...

daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...

@rawberry wat bedoel je?
pi_117761297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef insideispeace het volgende:
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..

maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...

daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...

@rawberry wat bedoel je?
Niks, het gaat al beter heb ik de indruk.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_117761435
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
pi_117761545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:36 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
Een tikje wel, vandaar de aansporing om eens langs de huisarts te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')