Misschien heb je iets aan dit antwoord van een wijze en liefdevolle ziel, in dit geval de gechannelde Jezus, op een verwante vraag:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef insideispeace het volgende:
mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)
amen
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.
Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...
Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..
waar zijn jullie...
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef insideispeace het volgende:
[..]
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
dat neemt niet weg dat je hem best een kans kunt geven en kunt luisteren naar wat hij te zeggen geeft. Of je er vervolgens wat mee doet, is aan jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Het is wel goed advies van Mirjam hoor, probeer het eens bij je huisarts. Je zegt zelf al dat het een lieve man is , dus waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Jezus en Boeddha zijn er niet meer. Dus geef de huisarts een kans, misschien kan hij zelfs nog iets van je leren en zo weer anderen helpen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Ben je hier nog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Niks, het gaat al beter heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef insideispeace het volgende:
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..
maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...
daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...
@rawberry wat bedoel je?
Een tikje wel, vandaar de aansporing om eens langs de huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:36 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |