abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2012 @ 03:53:10 #51
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117681934
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:21 schreef insideispeace het volgende:
voor de rest iemand die spellmeista heet en planetary spells in ze naam heeft en i took the aliens for dinner waarom zou die tegen mij zeggen dat ik in een fantasiewereld leef?

zit je nog gewoon bij die club gast?
Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,
pi_117681943
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 03:53 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,
je eigen regels maar wat heeft dat met planetary spells te maken... en welke club zit je in? kom je toevallig ook uit deventer?
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
pi_117681960
zoals ik al wist reageren hier de demonen en harrie potters en nog wat mensen met dokters advies..

ik zit in een levensbedreigende situatie en als er niet snel hulp komt overleef ik het niet..

dus ik hoop dat een wijze liefdevolle ziel dit leest en me wil helpen
Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust.
Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:04:04 #54
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117681962
Nee, ik kom niet uit Deventer.

Eigen regels hebben ermee te maken dat ik vroeger "psychotisch" ben geweest(als je niet weet wat het is moet je maar even zoeken op google) en dat ik nu weer kan doen waar ik zin in heb(in een beperkte mate). Planetary Spells betekend dat ik dacht dat ik het heelal had gemaakt en de aarde(of dat zo is dat staat nu verder buiten beschouwing dus daar ga ik niet op in). Ik zit in een club van mensen die "normaal" zijn zoals we meestal zeggen en waar ik toch nog mijn eigen fantasiewereld kan hebben, Je kan zeggen dat ik een downgraded "God" ben. Overigens het doet mij allemaal niet zoveel. Je moet zelf weten wat je doet of dat je met vogels praat. Er zijn ook zat mensen die bomen knuffelen of ermee praten. Mij lijkt het alleen behoorlijk eng als je zo beïnvloedbaar bent voor allerlei zaken bent. Ik zou mezelf liever willen afschermen tegen "kwade dingen".
pi_117681970
oke, ik dacht dat je iemand van de club uit deventer was. maar waarom heb je die planetary spells er nog instaan als je daar niet (meer) mee bezig bent?

ja ik wil me afschermen, maar niet door hun zin te gaan doen. Maar door bewust te worden, zodat er minder haat in plaats van meer haat gezaaid wordt en vooral ook

MINDER PLANETARY SPELLS

die mind control is een van de grootste problemen op aarde..

en het is mij nog steeds niet duidelijk wat jou rol is..

als je wel oprecht bent sorry... en als je nog wel meedoet aan de brainwashing dan...

nou ja je zet jezelf en alle zielen hier gevangen...

hoop dat je het ooit nog leert dan...
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:13:22 #56
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117681979
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:02 schreef insideispeace het volgende:
zoals ik al wist reageren hier de demonen en harrie potters en nog wat mensen met dokters advies..

ik zit in een levensbedreigende situatie en als er niet snel hulp komt overleef ik het niet..

dus ik hoop dat een wijze liefdevolle ziel dit leest en me wil helpen
Wat bij mij in die tijd hielp was een "schild" te maken. Ik was er aardig "begaaft" in. Ik gebruikte zelf het "Piramide Schild". Deze visualiseerde ik om mijn hele lichaam heen en liet in gedachten alles wat er op af kwam afketsen op de flanken.

Uiteindelijk werd ik zo "moe" en "angstig" dat ik niet meer kon slapen. Ik heb toen van vrienden hulp gekregen en werd godzijdank opgenomen(vrijwillig) om eens even goed bij te komen van alle stress die in die tijd op mij af was gekomen.

In het ziekenhuis gaven ze me Haldol(dat is een antipsychoticum). Hoewel ik dit niet wilde bleven ze aandringen. Ik dacht in die tijd dat ze me dood wilde hebben. Die avond ben ik geestelijk gestorven, maar in de nacht werd ik wakker door een verpleegster. De volgende ochtend mocht ik lekker lang uitslapen in het ziekenhuis en het ging al een stuk beter met mij. Ik ben daar 3 maanden gebleven toen mocht ik naar huis.

Later zijn er nog trekken van Borderline vastgesteld(als je niet weet wat het is moet je maar even googlen) en nu heb ik een superleven. Het heeft mij heel wat gekost, maar ik vond het cent voor cent waard. Het heeft mij gemaakt wie ik nu ben en gelukkig sta ik nu weer met 2 voeten op de grond.

Toen ik zei dat ik "lekker" mijn eigen ding kan doen bedoelde ik hiermee dat ik soms nog wel een "uitstapje" kan maken naar de wereld waar ik toen in zat met mijn fantasie, maar over het algemeen(in het dagelijkse leven) hou ik die voor mij omdat mensen me anders voor "gek" zouden verklaren.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:17:15 #57
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117681986
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef insideispeace het volgende:
oke, ik dacht dat je iemand van de club uit deventer was. maar waarom heb je die planetary spells er nog instaan als je daar niet (meer) mee bezig bent?

ja ik wil me afschermen, maar niet door hun zin te gaan doen. Maar door bewust te worden, zodat er minder haat in plaats van meer haat gezaaid wordt en vooral ook

MINDER PLANETARY SPELLS

die mind control is een van de grootste problemen op aarde..

en het is mij nog steeds niet duidelijk wat jou rol is..

als je wel oprecht bent sorry... en als je nog wel meedoet aan de brainwashing dan...

nou ja je zet jezelf en alle zielen hier gevangen...

hoop dat je het ooit nog leert dan...
Ik heb al vaker gezegd dat "vrijheid" een illusie is. Je bent "vrij" zoals je je "vrij" voelt. Als je constant moet vechten tegen onderdrukking en een ziel die "vastzit" moet je maar eens naar Afrika gaan waar kinderen een geweer in hun hand gepropt krijgen en andere kinderen moeten doden voor 1 of andere rat die edelstenen wil of iets dergelijks.

Je mag blij zijn dat je leeft ondanks dat je "gevangen" zit. Je zal wel een bepaald doel hier op aarde hebben schat ik zo anders zat ik nu niet met je te praten.
pi_117681997
oke sorry en dank je voor je verhaal.

ik leef in een hel en ik wordt constant belaagd en weet ook niet wie ik kan vertrouwen omdat deze mensen zich altijd voordoen als anderen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:22:18 #59
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682001
Dan moet je hulp gaan zoeken en vertrouwen hebben dat het goedkomt erna. Hoe moeilijk het ook zal zijn.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:23:34 #60
305022 benx
Siktigit
pi_117682003
Wat is deze?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:23:42 #61
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682004
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:21 schreef insideispeace het volgende:
oke sorry en dank je voor je verhaal.
Graag gedaan trouwens en je hoeft echt geen excuses te maken hoor..dat is nergens voor nodig.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:26:54 #62
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682015
insideispeace heb je iemand in je omgeving(zoals ouders of een broer of zus) die je kan helpen met hulp zoeken? Misschien dat je zelf een afspraak kan maken met de dokter en het verhaal even aan hem uit kan leggen?
pi_117682019
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:22 schreef Spellmeista het volgende:
Dan moet je hulp gaan zoeken en vertrouwen hebben dat het goedkomt erna. Hoe moeilijk het ook zal zijn.
Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.

En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:30:40 #64
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682028
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:

[..]

Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.

En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:32:55 #65
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682034
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:

[..]
Ohw, mij maakt het verder niet uit dat je boos werd ofzo. Ik heb zelf een hele hoop geduld met mensen :) je mag verder alles horen over mijn leven dat is geen probleem. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik die wel..
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:34:23 #66
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682039
Over dat planetary Spells trouwens..dat heb ik al een hele tijd zo in mijn naam staan. Heb nooit echt de moeite genomen om het te veranderen. Vond het allemaal wel ok dat dat eronder stond en nu nog trouwens :)
pi_117682040
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:30 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.
Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.

Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:37:47 #68
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682044
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:

[..]

Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.

Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
Dan zou ik eens kijken hoe je precies schilden kan maken. Er staan heel veel schilden tot je beschikking. Ik denk dat je dan moet googlen op: Shields

Zelf koos ik voor het "Piramide Schild". Ik geloof dat die niet in de boekjes stond.

Wierook kan je kamer zuiveren.

Ikzelf zette alles helemaal open in huis zodat alles eruit kon waaien zullen we maar zeggen.

Er zijn ook mensen die jou misschien kunnen helpen, maar soms zijn die niet echt heel goed in wat ze doen. Deze mensen willen geld verdienen met wat ze "niet kunnen". Daartussen heb je ook weer mensen die(naar mijn mening) wel weer bepaalde dingen kunnen.

Er zijn ook bepaalde kettingen(en dat is wederom mijn mening) en ringen die je kunnen helpen en je kracht tegen kwade zaken kunnen versterken.

Demonen verdwijnen misschien niet door medicijnen, maar door de medicijnen kom je wel weer op een "normaal" niveau terecht waar demonen je niet kunnen raken en zodat je er ook niet meer over hoeft na te denken. Ze doen je dan minder "pijn" zullen we maar zeggen. Of de "pijn" die ze kunnen doen die verdwijnt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Spellmeista op 07-10-2012 04:45:25 ]
pi_117682054
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.

Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.
Het is voor mij geen optie om te doen wat deze mensen/wezens willen.

Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:54:55 #70
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682059
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:

[..]
Teneerste medicijnen tasten je hersenen niet aan(en dat is wederom mijn mening). Ze zorgen er alleen voor dat bepaalde verbindingen in de hersenen weer wat "beter" werken zullen we maar zeggen(zoals bij een "normaal" mens).

Tentweede je bent inderdaad een ziel en geen fysieke robot.

Tenderde ik denk dat medicijnen wel kunnen helpen tegen demonen. Ze verdwijnen naar de achtergrond en je hebt er geen last meer van daardoor(soms nog wel, maar dat is dan maar even).

Tenvierde we leven inderdaad in een energie wereld(dat is jouw mening, maar ook mijn mening).

Tenvijfde ik heb ook geestelijke "aanvallen" gehad, maar zo noem ik ze nu niet meer. Het was in een tijd dat ik heel erg kwetsbaar was. De medicijnen zorgden ervoor dat ik weer sterker in mijn schoenen kwam te staan.

Tenzesde ik ben blij dat ik niet meer in die "wereld" leef op de manier hoe ik er toen in leefde omdat ik me verloren voelde.
pi_117682061
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.

Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.

Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
Hee Insideispeace,

Ik geloof best dat je waarneemt wat je waarneemt, en ook dat jij voelt dat het echt is. Maar weet je wat belangrijk is, je bent op dit moment op aarde. Het is dus goed om jezelf af te sluiten van de geestelijke wereld; dat is namelijk een plek om hierna te zijn. Als je last hebt van de geestelijke wereld kan ik me best voorstellen dat je daar ongelukkig van wordt.

Maar alleen kom je op het moment sowieso niet verder, dan heb je best kans dat je er helemaal in opgaat. Natuurlijk is de geestelijke wereld ook in instellingen en bij dokters, maar sommige dokters zijn goed en kunnen helpen tegen de slechte geesten. Het is daarom misschien wel goed voor je om toch eens te kijken of er ook een aardige dokter is die je wel kan helpen, want je verkeert in levensgevaar zeg je! Toch echt een moment om eens met iemand te gaan praten.

Er zijn genoeg goede mensen en geesten in de wereld die jou echt willen helpen. Soms duurt het even om de goeden te vinden, maar geef niet op!

Echt, het lijkt me goed voor je als je gaat zoeken..
  zondag 7 oktober 2012 @ 04:59:08 #72
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682068
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:

Teneerste geen probleem. Wie ik ben doet er verder niet toe.

Tentweede iemand zoals boeddha daar zit je nu mee te praten. Ik ben een aanhanger van het Tibetaans Boeddhisme(vanwege de anarchistische stroming in deze "zienswijze")

Tenderde het is nooit een optie om te doen wat deze mensen/wezens willen, maar om jezelf te helpen kan je beter vertrouwen hebben in de hulpverlening(en dat is mijn mening)
  zondag 7 oktober 2012 @ 05:08:26 #73
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_117682086
insideispeace heel veel succes met alles(ik ga toch nog even naar bed heb ik net besloten) ik wens je veel succes met je keuzes en misschien spreken we elkaar snel nog eens. Succes!
pi_117682109
dan je wel ik raak gewoon in de war hier...

ik reageer andere keer... want begrijp het allemaal niet meer even...
pi_117686942
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef insideispeace het volgende:
dan je wel ik raak gewoon in de war hier...

ik reageer andere keer... want begrijp het allemaal niet meer even...
Wat een dialoog op de vrijdagnacht. :)
Doe het vooral rustig aan. Al die verschillende zienswijzen zullen ook wel een impact maken. Ik zou je toch willen adviseren om eens met mensen te praten die je vertrouwt, zoals goede vrienden of familieleden. En wellicht eens met je huisarts. Het is mss. niet fijn om uit je eigen wereldje gehaald te worden, maar erin blijven zitten - met al die angsten en vervreemding van je omgeving - is ook geen optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-10-2012 13:02:34 ]
pi_117710019
oke bedankt. als ik mensen had bij wie ik terecht kan, dan had ik dat allang gedaan natuurlijk.

mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)

amen
pi_117711199
iemand die er ook mee te maken heeft en dus nog geen zelfmoord heeft gepleegd... zou ik ook fijn vinden misschien dat we elkaar kunnen steunen en motiveren...
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:22:10 #78
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117713038
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-10-2012 22:52:29 ]
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 22:42:40 #79
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117714194
- weg -

[ Bericht 91% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 07-10-2012 22:53:13 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117714216
Je hebt volgens mij een nieuwe mentaliteit nodig. Vervang dat negatieve denken eens in positief denken.
Als je op deze manier doorgaat wordt je zo erg omlaag gehaald dat je bijvoorbeeld zelfmoord gaat plegen. Dit moet je vooral niet doen. Misschien kun je trouwens even wat voorbeelden geven van die demonen en wat ze doen?
pi_117720559
ehh ja daarom zoek ik ook een wijze ziel die me dat kan leren...

wat de demonen doen... alles in het werk stellen om me ellendig te laten voelen en denken 24 uur per dag...

ik zoek dus zielen die liefdevol mij kunnen ondersteunen..
pi_117720656
Heb je dit wel eens met de huisarts besproken?
Die heeft vast ook wel ideetjes om je gedachten in betere banen te leiden.
pi_117720991
als iemand niet liefdevol is en niks afweet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt kom ik geen stap verder...

soms is het fijn om even een mens te spreken die het goed met me voor heeft, in tegenstelling tot al die lui die constant met me bemoeien en me dood willen hebben ofwel letterlijk ofwel geestelijk, maar als er geen bewustwording is op een dieper niveau verandert het niks in mijn situatie...

een ridder die kan vechten tegen de draak..

ik hoop dat die nog komt...
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:04:56 #84
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_117726733
Ik weet niet of je die hier zal vinden. Misschien moet je hier eens kijken... Niburu Forum.
pi_117727353
Ik weet ook niet of je die hier zult vinden, maar dat durf ik evenmin te zeggen van enige andere site.
Ik kan je alleen meegeven dat professionele hulp helemaal niet slecht hoeft te zijn.
Van daaruit kun je wellicht een grondiger aanpak van je problemen nastreven en erachter komen hoe je psyche werkt en waarom je dit alles ondervindt.
pi_117733254
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef insideispeace het volgende:
mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)

amen
Misschien heb je iets aan dit antwoord van een wijze en liefdevolle ziel, in dit geval de gechannelde Jezus, op een verwante vraag:

Anxiety and depression

Vertalingen:

Om een Wonder bidden
(Aartsengel Michaels Rozenkrans)
pi_117741291
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.

Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...

Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..

waar zijn jullie...

Bedankt voor het meedenken...
pi_117741342
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.

Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...

Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..

waar zijn jullie...
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_117741382
quote:
9s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
pi_117741434
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef insideispeace het volgende:

[..]

De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
pi_117741500
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
pi_117741680
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..

ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
pi_117743555
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:

[..]

dat neemt niet weg dat je hem best een kans kunt geven en kunt luisteren naar wat hij te zeggen geeft. Of je er vervolgens wat mee doet, is aan jou.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 19:38:00 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_117744265
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:

[..]

Het is wel goed advies van Mirjam hoor, probeer het eens bij je huisarts. Je zegt zelf al dat het een lieve man is , dus waarom zou je niet gaan?

Dit is toch ook geen leven zo?
pi_117745047
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..

Jezus en Boeddha zijn er niet meer. Dus geef de huisarts een kans, misschien kan hij zelfs nog iets van je leren en zo weer anderen helpen.
pi_117749086
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:

Ben je hier nog?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_117760971
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..

maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...

daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...

@rawberry wat bedoel je?
pi_117761297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef insideispeace het volgende:
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..

maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...

daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...

@rawberry wat bedoel je?
Niks, het gaat al beter heb ik de indruk.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_117761435
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
pi_117761545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 01:36 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
Een tikje wel, vandaar de aansporing om eens langs de huisarts te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')