Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:21 schreef insideispeace het volgende:
voor de rest iemand die spellmeista heet en planetary spells in ze naam heeft en i took the aliens for dinner waarom zou die tegen mij zeggen dat ik in een fantasiewereld leef?
zit je nog gewoon bij die club gast?
je eigen regels maar wat heeft dat met planetary spells te maken... en welke club zit je in? kom je toevallig ook uit deventer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:53 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om te reageren: ik heb mijn eigen wereld gecreëerd en daar voel ik me nu prettig in. En godzijdank zit ik nu weer bij de club van "normale mensen" en kan ik zeggen dat de biefstuk prima smaakt aan deze kant van de tafel. Ik hoef al dat gekut niet meer. Ik laat me niet meer leiden door wat andere mensen doen of vinden ik trek mijn eigen regels in dit spel en in de "club" waarin ik zit,
Wat bij mij in die tijd hielp was een "schild" te maken. Ik was er aardig "begaaft" in. Ik gebruikte zelf het "Piramide Schild". Deze visualiseerde ik om mijn hele lichaam heen en liet in gedachten alles wat er op af kwam afketsen op de flanken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:02 schreef insideispeace het volgende:
zoals ik al wist reageren hier de demonen en harrie potters en nog wat mensen met dokters advies..
ik zit in een levensbedreigende situatie en als er niet snel hulp komt overleef ik het niet..
dus ik hoop dat een wijze liefdevolle ziel dit leest en me wil helpen
Ik heb al vaker gezegd dat "vrijheid" een illusie is. Je bent "vrij" zoals je je "vrij" voelt. Als je constant moet vechten tegen onderdrukking en een ziel die "vastzit" moet je maar eens naar Afrika gaan waar kinderen een geweer in hun hand gepropt krijgen en andere kinderen moeten doden voor 1 of andere rat die edelstenen wil of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:09 schreef insideispeace het volgende:
oke, ik dacht dat je iemand van de club uit deventer was. maar waarom heb je die planetary spells er nog instaan als je daar niet (meer) mee bezig bent?
ja ik wil me afschermen, maar niet door hun zin te gaan doen. Maar door bewust te worden, zodat er minder haat in plaats van meer haat gezaaid wordt en vooral ook
MINDER PLANETARY SPELLS
die mind control is een van de grootste problemen op aarde..
en het is mij nog steeds niet duidelijk wat jou rol is..
als je wel oprecht bent sorry... en als je nog wel meedoet aan de brainwashing dan...
nou ja je zet jezelf en alle zielen hier gevangen...
hoop dat je het ooit nog leert dan...
Graag gedaan trouwens en je hoeft echt geen excuses te maken hoor..dat is nergens voor nodig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:21 schreef insideispeace het volgende:
oke sorry en dank je voor je verhaal.
Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:22 schreef Spellmeista het volgende:
Dan moet je hulp gaan zoeken en vertrouwen hebben dat het goedkomt erna. Hoe moeilijk het ook zal zijn.
Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ja als ik wist wie me kan helpen. Dokters niet. In de instellingen zitten de demonen ook. Ik zoek een liefdevolle ziel met wijsheid. Ik hoop dat hij dit toevallig leest.
En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
Ohw, mij maakt het verder niet uit dat je boos werd ofzo. Ik heb zelf een hele hoop geduld met mensenquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:27 schreef insideispeace het volgende:
[..]
En wel sorry, want ik werd boos op je en jij doet ook je best om iets van je leven te maken en mij dat te vertellen.
Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:30 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf in zo'n instelling ben geweest en dat ik je opmerking wel begrijp, maar als ik zeg dat het is wat je ervaart? Ik "zag" vroeger ook demonen, die zie ik nu niet meer. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door de medicijnen die ik krijg. Ik ben heel gevoelig(zullen we maar zeggen). Medicijnen helpen en hielpen mij en daarmee zijn de demonen ook verdwenen.
Dan zou ik eens kijken hoe je precies schilden kan maken. Er staan heel veel schilden tot je beschikking. Ik denk dat je dan moet googlen op: Shieldsquote:Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Oke. Demonen verdwijnen niet door medicijnen. En ze zitten in de instellingen, dus daar ben je slechter af. Omdat ze daar ook nog macht over je hebben. Ze kunnen je in de isoleer stoppen of zeggen dat je een week niet naar buiten mag enzovoort.
Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
Teneerste medicijnen tasten je hersenen niet aan(en dat is wederom mijn mening). Ze zorgen er alleen voor dat bepaalde verbindingen in de hersenen weer wat "beter" werken zullen we maar zeggen(zoals bij een "normaal" mens).quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:34 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Ik ben een ziel en geen fysieke robot waar medicijnen (die gewoon je hersens aantasten) gaan helpen. We leven in een energie wereld. De aanvallen zijn geestelijk en hebben met mn aura te maken niet met mn hersenen.
Hee Insideispeace,quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.
Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.
Het is voor mij geen optie om te doen wat deze mensen/wezens willen.
Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
Teneerste geen probleem. Wie ik ben doet er verder niet toe.quote:Op zondag 7 oktober 2012 04:51 schreef insideispeace het volgende:
Dank je voor je verhaal. Ik snap het allemaal niet goed eigenlijk. Wie je precies bent en dat verwart me.
Vanuit mezelf weet ik dat alleen liefde/verlichting ect. gaat helpen. Dus ik zoek iemand zoals boeddha.
Het is voor mij geen optie om te doen wat deze mensen/wezens willen.
Het enige wat helpt is verandering qua energie en gedachtes. En dat op een diep zielsniveau.
Wat een dialoog op de vrijdagnacht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 05:15 schreef insideispeace het volgende:
dan je wel ik raak gewoon in de war hier...
ik reageer andere keer... want begrijp het allemaal niet meer even...
Misschien heb je iets aan dit antwoord van een wijze en liefdevolle ziel, in dit geval de gechannelde Jezus, op een verwante vraag:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef insideispeace het volgende:
mijn vraag is dus of er een wijze liefdevolle ziel die leest die me kan helpen of een plek weet waar je opgevangen kan worden. (dus geen psychiatrische instellingen, daar zitten demonen, een plek zonder demonen waar liefdevolle zielen zijn die ook weten wat er zich afspeelt op aarde)
amen
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef insideispeace het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bij niburu zou ik eens kunnen kijken; ik ken t daar niet.
Als Jezus (of Christus) zelf op aarde is zou ik em graag spreken. Jezus begreep de geestelijke strijd die er gevoerd wordt denk ik...
Het kan toch niet zo zijn dat er geen wijze zielen in Nederland zijn..
waar zijn jullie...
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vooral niet de tips hier ter harte nemen wat de huisarts betreft hoor.
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef insideispeace het volgende:
[..]
De huisarts is best lief, maar hij weet niet van de geestelijke strijd die er gevoerd wordt, dus wat kan hij me vertellen...
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
praat hem dan eens bij over de geestelijke strijd die gevoerd wordt.
Hij kan je prettige tips en adviezen geven.
dat neemt niet weg dat je hem best een kans kunt geven en kunt luisteren naar wat hij te zeggen geeft. Of je er vervolgens wat mee doet, is aan jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Het is wel goed advies van Mirjam hoor, probeer het eens bij je huisarts. Je zegt zelf al dat het een lieve man is , dus waarom zou je niet gaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef insideispeace het volgende:
[..]
Nee hij weet er niks van... hij is geen jezus of boeddha.. hij is wel lief...
Jezus en Boeddha zijn er niet meer. Dus geef de huisarts een kans, misschien kan hij zelfs nog iets van je leren en zo weer anderen helpen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Ben je hier nog?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef insideispeace het volgende:
Er zijn toch vast nog wel mensen die dit ook meemaken? Missschien lezen die nooit op fok..
ik heb wel een gezien van 2009 misschien reageert die nog
Niks, het gaat al beter heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:10 schreef insideispeace het volgende:
ja, misschien toch naar de huisarts dan.. ik kan altijd vragen of hij een opvang of iets weet en misschien kan hij ook me lichamelijk bekijken... misschien is er wat te zien..
maar ben bang ook wat hij gaat zeggen en hoe erg ze hem gaan aanvallen...
daarom is een boeddha het beste die kunnen ze niet aanvallen...
@rawberry wat bedoel je?
Een tikje wel, vandaar de aansporing om eens langs de huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:36 schreef Smack10 het volgende:
Ligt het aan my of klinkt dit niet gevaarlyk?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |