abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:54:07 #1
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_117622049
Hier verder, en als je een topic vol laat lopen, open dan ook een nieuwe, vriend So-Surreal..

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef seiramu het volgende:
Op sites zoals WriteAPrisoner.com is het mogelijk om te corresponderen met gedetineerden uit de VS. Je kunt de profielen van de gevangenen bekijken en zien welke misdaden zij hebben gepleegd.

Vroeger toen ik 15-18 jaar was liep ik vaak rond met de gedachte om te schrijven met gevangenen omdat ze zich vast eenzaam voelen en omdat het gevangenis leven en wat een gedetineerde nou allemaal doormaakt mij interessant leek. Maar ik durfde er nooit aan te beginnen omdat ik mijn adresgegevens niet wil vrijgeven. Ik keek net rond op de site en zocht naar profielen van mensen die houden van tekenen. Maar wanneer ik op 'see crime' druk en lees dat hij of zij iemand heeft ontvoerd of vermoord word ik gelijk bang en denk ik 'laat maar' :@.

Ik vroeg af of er mensen op FOK! zijn die schrijven met gedetineerden of mensen kennen die dat doen. Daarnaast vroeg ik mij af wat jullie mening is hierover.
Een van de sites waar je met gedetineerden in contact kan komen (VS): http://writeaprisoner.com

Tip van /me: Let een beetje op wat het profiel van desbetreffend persoon jou kan vertellen, als ze donations aan hebben staan heb je kans dat ze eerder om geld gaan zeuren. Ga ook mensen die de site lijken te gebruiken als datingsite uit de weg, scheelt jou en hun uiteindelijk veel ellende. Begin ook niet in je allereerste brief te vragen naar hun misdaad, dat komt uiteindelijk vanzelf wel (of helemaal niet).

M'n laatste bericht:

quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:51 schreef abhinnaya het volgende:
Volgens mij is het normaal dat je postzegels meestuurt met je brief. Geld geven mag vaak niet :)
Ik bedoelde niet cash maar via GWK oid.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:24:49 #2
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_117623053
Nou sorry hoor, ik zie niet in waarom je met die mensen zou willen gaan schrijven? De mensen die dit doen zijn vaak ook een beetje labiel imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:25:43 #3
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_117623080
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou sorry hoor, ik zie niet in waarom je met die mensen zou willen gaan schrijven? De mensen die dit doen zijn vaak ook een beetje labiel imo.
Mensen maken nu eenmaal (grote) fouten, dan zijn ze niet direct gestoord/labiel.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:26:26 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117623103
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Buiten dat ze niet altijd labiel zijn, waarom zouden labiele mensen geen leuke brief mogen ontvangen?
pi_117623196
Volgens mij bedoelt hij niet dat de gedetineerden labiel zijn, maar de schrijvers :')
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:30:51 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117623257
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij bedoelt hij niet dat de gedetineerden labiel zijn, maar de schrijvers :')
Ow ja, nu ik de zin nogmaals lees lijkt ze inderdaad de schrijvers te bedoelen :D Hoewel ik nog steeds niet snap waarom die mensen labiel zouden zijn?
pi_117623310
Wie ga jij schrijven dan kwiwiwi?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:34:02 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117623335
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef drumstickNL het volgende:
Wie ga jij schrijven dan kwiwiwi?
Niemand, maar vond het wel een interessant topic :P
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:39:29 #9
189978 controlaltdelete
pi_117623482
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Tchock het volgende:
Precies. Er zijn toch tig betere goede doelen te vinden dan schrijven met een geditineerde? Wat heb je eraan? De meeste vrouwen die dit doen hebben toch vaak een laag zelfbeeld van zichzelf en denken ook nog eens dat ze zo'n geditineerde kunnen veranderen door hun briefjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:41:24 #10
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_117623538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies. Er zijn toch tig betere goede doelen te vinden dan schrijven met een geditineerde? Wat heb je eraan? De meeste vrouwen die dit doen hebben toch vaak een laag zelfbeeld van zichzelf en denken ook nog eens dat ze zo'n geditineerde kunnen veranderen door hun briefjes.
Ik ben een man.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:41:51 #11
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117623554
quote:

[..]

Je komt behoorlijk over als een zelfbenoemd psycholoog.

Waarop baseer je deze mening?
Ook hoi !
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:42:46 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117623584
quote:

[..]

O really? Bron?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:49:16 #13
189978 controlaltdelete
pi_117623775
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:41 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Je komt behoorlijk over als een zelfbenoemd psycholoog.

Waarop baseer je deze mening?
Kwestie van realistisch en logisch denken. Een beetje gezond denkende vrouw gaat niet met een bajesklant schrijven, wat heb je eraan, wat is je doel en wat schiet je ermee op? En voor de mannen: met wie wil je dan gaan schrijven? Met een kerel of met een griet die in de bak zit? Maar goed, er zijn mensen die het doen idd, die een crimineel persoon op één of andere manier aantrekkelijk vinden iets in de trant van, mmmmm lekker a bad guy/girl wie weet verander ik hem wel. Iemand als Dutroux of zelfs Charles Manson krijgen stapels post en vergeet onze eigen gesjeesde Joran niet!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:53:21 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117623891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kwestie van realistisch en logisch denken. Een beetje gezond denkende vrouw gaat niet met een bajesklant schrijven, wat heb je eraan, wat is je doel en wat schiet je ermee op? En voor de mannen: met wie wil je dan gaan schrijven? Met een kerel of met een griet die in de bak zit? Maar goed, er zijn mensen die het doen idd, die een crimineel persoon op één of andere manier aantrekkelijk vinden iets in de trant van, mmmmm lekker a bad guy/girl wie weet verander ik hem wel. Iemand als Dutroux of zelfs Charles Manson krijgen stapels post en vergeet onze eigen gesjeesde Joran niet!
Gelukkig hebben we dr. controlaltdelete in ons midden die op basis van goed wetenschappelijk onderzoek een zelfbedachte en niet geteste theorie even uitlegt hoe het zit.

Wat een verschrikkelijk slechte generalisering dit, ongelofelijk.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:56:37 #15
189978 controlaltdelete
pi_117623992
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we dr. controlaltdelete in ons midden die op basis van goed wetenschappelijk onderzoek een zelfbedachte en niet geteste theorie even uitlegt hoe het zit.

Wat een verschrikkelijk slechte generalisering dit, ongelofelijk.
Tja ga maar eens zoeken via google, daar heb ik op dit moment geen tijd voor en kijk eens wat reportages via you tube.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:58:17 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117624057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja ga maar eens zoeken via google, daar heb ik op dit moment geen tijd voor en kijk eens wat reportages via you tube.
Ah Youtube, de broedplaats van valide onderzoek _O- Kom als je tijd hebt maar met een echte bron.
pi_117624383
quote:

[..]

Ik denk dat er meerdere redenen zijn. Ten eerste is het een vorm van charity-werk. Immers, de gevangenen zijn heel erg blij met dit soort contacten. De voldoening die dat geeft is voor sommigen genoeg.

Verder zijn er mensen die het boeiend vinden om een inzichtje te krijgen in de geest van dit soort mensen. En dan bedoel ik dus niet Psy-freak, die met een wat dat betreft 'lichte' crimineel praat, maar mensen die communiceren met moordenaars en dergelijke. En hoewel ik dat niet in deze vorm zou doen, vind ik dat ook erg boeiend.

Ten derde is er een stuk nieuwsgierigheid. Zowel naar het gevangenisleven an sich als naar de mensen waarmee je schrijft. Wat deden ze fout? Wie zijn ze? Hoe zien ze er uit?

Ik denk dat je niet zo kortzichtig moet zijn en je wat open moet stellen voor de visie van anderen. Sommige mensen helpen ouderen met een pc omgaan, sommigen maken pinguïns schoon in een olievlek bij Australië, sommigen schrijven met gedetineerden. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde voorkeuren.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:10:31 #18
189978 controlaltdelete
pi_117624411
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ah Youtube, de broedplaats van valide onderzoek _O- Kom als je tijd hebt maar met een echte bron.
Hoef je niet zo kippig te doen elk mens met een gezonde beredering kan zien dat de meeste vrouwen die dit soort types schrijven vaak onzekere vrouwen zijn, het is ook nog eens spannend schrijven met een crimineel, denkende dat ze zo'n man wel weer goed krijgen, gaan vaak ook nog geloven in zijn onschuld en krijgen zo eens wat aandacht bla bla etc etc. Noem me dan eens een goede reden waarom iemand zou moeten gaan schrijven met een gedetineerde? Ik ga liever met een bejaarde wandelen als ik iets goed wil doen.

FYI: op You Tube kun je tevens tig docu's vinden niet alleen filmpjes over honden& katten of muziekvideo's, zelfs over wetenschappelijke onderzoeken. ;)
pi_117624417
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar goed, er zijn mensen die het doen idd, die een crimineel persoon op één of andere manier aantrekkelijk vinden iets in de trant van, mmmmm lekker a bad guy/girl wie weet verander ik hem wel. Iemand als Dutroux of zelfs Charles Manson krijgen stapels post en vergeet onze eigen gesjeesde Joran niet!
Oh en nog hier over; er zijn inderdaad mensen die smoorverliefd worden op dat soort types. Ik wil ook niet ontkennen dat veel er van zelf niet helemaal sporen. Maar die doen over het algemeen niet mee aan dit soort projecten en zitten zeker niet in dit topic.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:20:49 #20
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_117624723
Wat is nu het probleem?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:20:56 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117624725
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

elk mens met een gezonde beredering kan zien dat de meeste vrouwen die dit soort types schrijven vaak onzekere vrouwen zijn,
Elk mens dat gezond kan redeneren weet dat je niet zomaar kunt generaliseren uit iets dat je "eens een keer hebt gehoord/gezien".
quote:
Noem me dan eens een goede reden waarom iemand zou moeten gaan schrijven met een gedetineerde?
Ik zou niet weten waarom iemand zou moeten schrijven met een gedetineerde, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het interessant vinden. Ten eerste omdat het weer eens wat anders is als hobby, sommige mensen vinden het leuk om nieuwe en wellicht wat abnormale dingen uit te proberen en ten tweede omdat ze het interessant vinden om eens te zien wat zo iemand nou bezig houdt, en wat voor denkbeelden hij/zij heeft. Lijkt mij ook wel interessant om een kijkje te nemen in het leven van een gedetineerde, ook al is dat 'maar' per brief.
quote:
Ik ga liever met een bejaarde wandelen als ik iets goed wil doen.
Dat kan.
quote:
FYI: op You Tube kun je tevens tig docu's vinden niet alleen filmpjes over honden& katten of muziekvideo's, zelfs over wetenschappelijke onderzoeken. ;)
Leuk, maar als zo'n onderzoek op youtube wordt besproken is er ook een papieren versie van, en die wil ik zien omdat juist daar de belangrijkste informatie in staat.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:36:26 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117625278
Schrijven de FOK!kers hier allemaal met gedetineerden uit de VS?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:45:45 #23
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_117625595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik wel.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:56:47 #24
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_117634318
Ik word genegeerd door mijn gevangene
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:58:19 #25
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117634371
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik word genegeerd door mijn gevangene
_O-
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:02:43 #26
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_117634526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:58 schreef Logician78 het volgende:

[..]

_O-
Dat is een harde klap voor me.
pi_117634762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Dat is een harde klap voor me.
Misschien is 'ie neergestoken met een schroevendraaier. Of wc-papier. Die lui zijn inventief joh!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:11:29 #28
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_117634774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoef je niet zo kippig te doen elk mens met een gezonde beredering kan zien dat de meeste vrouwen die dit soort types schrijven vaak onzekere vrouwen zijn, het is ook nog eens spannend schrijven met een crimineel, denkende dat ze zo'n man wel weer goed krijgen, gaan vaak ook nog geloven in zijn onschuld en krijgen zo eens wat aandacht bla bla etc etc. Noem me dan eens een goede reden waarom iemand zou moeten gaan schrijven met een gedetineerde? Ik ga liever met een bejaarde wandelen als ik iets goed wil doen.

Vroeger, toen internet nog niet zo groot was, toen hadden mensen penvriendin over de gehele wereld. Gevonden door bijv. bericht je op teletekst of in de Penny.

Hoe zal het nu met deze mensen gaan? Ingestort, labiel?
Ook hoi !
pi_117774198
Ik wordt ook genegeerd door mijn gevangene :o
Enthousiaste brief ontvangen, een nog enthousiastere brief terug geschreven en daarna niks...

Ik ben teleurgesteld!

Nee, ik ben geen onzeker op aandacht geilend vrouwspersoon.

Edit. Wel een vrouw trouwens :D Voordat daar weer verwarring over ontstaat.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:40:51 #30
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117774352
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Daar ga ik niet aan beginnen. Vind het wel leuk om ervaringen te lezen :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119127646
Worden er nog een beetje brieven verstuurd of ontvangen?
pi_119128346
hee,

ik raakte ook geïntresseerd in het mailen met gedetineerden en heb de Bonjo contactbureau site bezocht. Ik heb gemaild en iedereen mag daar zich opgeven en het is helemaal kosteloos & anoniem. Ik heb het met mijn ouders besproken ( Ben bijna 15 jaar ) en ze vinden het ook prima, dus nu wil ik reageren op een advertentie. Maar kan iemand omschrijven wat je in de eerste mail het beste kan zeggen/vragen ? ;$
Don't act like you care if you don't give a fuck about me =$$
pi_119128386
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef floeffx het volgende:
ild en iedereen mag daar zich opgeven en het is helemaal kosteloos & anoniem. Ik heb het met mijn ouders besproken ( Ben bijna 15 jaar ) en ze vinden het ook
Vertel wat over jezelf, en de motivatie om te schrijven. Zo moeilijk is 't niet, toch? ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119128630
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef Messina het volgende:

[..]

Vertel wat over jezelf, en de motivatie om te schrijven. Zo moeilijk is 't niet, toch? ;)
En meer ? =$
Moet het een lange brief zijn ?
Ik denk inderdaad niet dat het moeilijk zal zijn, maar ik denk dat ik erg graag wil dat alles ook goed overkomt, over mijn motivatie enzo. Dus daarom even wat info erover vragen! ;)
pi_119128689
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef floeffx het volgende:

[..]

En meer ? =$
Moet het een lange brief zijn ?
Ik denk inderdaad niet dat het moeilijk zal zijn, maar ik denk dat ik erg graag wil dat alles ook goed overkomt, over mijn motivatie enzo. Dus daarom even wat info erover vragen! ;)
Joh, de meesten zijn al blij dat ze uberhaupt wat krijgen :)
Vertel over je hobbies, wat je doet in het dagelijks leven, etc. Go with the flow, je zult zien dat je zo twee kantjes vol hebt :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_119128757
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Joh, de meesten zijn al blij dat ze uberhaupt wat krijgen :)
Vertel over je hobbies, wat je doet in het dagelijks leven, etc. Go with the flow, je zult zien dat je zo twee kantjes vol hebt :P
Oke ik ga dan maar is iemand adventeren! haha,
Ik zal eens kijken of het wilt.
Bedankt !
pi_119139888
Ik ben er afgelopen maand mee begonne. Vandaag mijn eerste brief binnen gekregen. Toch heeft het wel iets. Ouderwets schrijven!
Weet iemand toevallig hoe zwaar een brief van 3 kantjes ongeveer weegt?
Geniet nooit met mate!
pi_119176007
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef gupje86 het volgende:
Ik ben er afgelopen maand mee begonne. Vandaag mijn eerste brief binnen gekregen. Toch heeft het wel iets. Ouderwets schrijven!
Weet iemand toevallig hoe zwaar een brief van 3 kantjes ongeveer weegt?
Rond de ¤0,92 cent is dat als het klopt ..
En 1 A4'tje weegt ongeveer 5 gram. ;p
pi_119205907
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:55 schreef floeffx het volgende:

[..]

Rond de ¤0,92 cent is dat als het klopt ..
En 1 A4'tje weegt ongeveer 5 gram. ;p
mooi dan heb ik het goed gedaan haha
Geniet nooit met mate!
  woensdag 14 november 2012 @ 19:54:58 #40
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119211488
Ik twijfel heel erg na het lezen van dit topic. Enerzijds wil ik heel graag zoiets doen, anderzijds ben ik bang dat ik me er nu heel enthousiast in ga storten en na twee brieven, hoe leuk en enthousiast ook het gewoon alweer gehad heb, dat de brief twee weken blijft liggen op bureau en vervolgens ergens in een hoekje verdwijnt om mij over een jaar ineens een intens schuldgevoel te bezorgen -O-
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 14 november 2012 @ 19:55:09 #41
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119211497
Mijn eerste quote in plaats van bewerk, toch weer een FOK! hoogtepuntje in mijn carrière :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_119232639
quote:
99s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef ejiraM het volgende:
Mijn eerste quote in plaats van bewerk, toch weer een FOK! hoogtepuntje in mijn carrière :')
haha voor alles is er een eerste keer!

Mijn gevangene wil mijn telefoonnummer hebben zodat ze me kan bellen.. Van de ene kant roep ik heel hard nee, van de andere kant twijfel ik een beetje.
Verstandig is het in ieder geval niet denk ik.
Geniet nooit met mate!
  donderdag 15 november 2012 @ 11:23:44 #43
206580 Luxuria
pi_119232789
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Mijn gevangene wil mijn telefoonnummer hebben zodat ze me kan bellen.. Van de ene kant roep ik heel hard nee, van de andere kant twijfel ik een beetje.
Dat lijkt me toch wel eng ja :O
Dan komt het toch weer een soort van dichterbij.
Het is maar wat je zelf wilt :)
pi_119233390
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef gupje86 het volgende:

[..]

dat vind ik best ver gaan. het zou zomaar een test kunnen zijn om te zien hoe ver je gaat. tel nummer nu en dan...
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119242271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

dat vind ik best ver gaan. het zou zomaar een test kunnen zijn om te zien hoe ver je gaat. tel nummer nu en dan...
ja dat dacht ik ook al. Ga het ook niet geven!
Geniet nooit met mate!
  donderdag 15 november 2012 @ 16:17:29 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119242409
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Heel verstandig!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_119242534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef gupje86 het volgende:

[..]

ik heb de eerste deel gelezen maar toen afgehaakt. wat voor persoon heb je geschreven en hoeveel brieven al ontvangen?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_119242569
Stel je wordt verlieft en ze vragen of je ze in 2040 of zo wil komen ophalen wat dan
Mijn nieuwe ondertitel
pi_119242642
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heel verstandig!
ja ik heb zo mijn momenten haha.
Ze komt over een half jaar toch vrij dus dan moet ze me haar nummer maar sturen als ze vrij komt :')
Geniet nooit met mate!
pi_119243975
Schrijf je met iemand uit Amerika dan? Want dan lijkt het me toch ook vrij prijzig voor zo iemand om te bellen naar Nederland.
pi_119244086
Ja uit amerika. Denk dat ze dan dmv collect call zou willen bellen hier heen, aangezien ze niet werkt. Maar daar trappen we dus niet in..
Geniet nooit met mate!
pi_119244527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef gupje86 het volgende:
Ja uit amerika. Denk dat ze dan dmv collect call zou willen bellen hier heen, aangezien ze niet werkt. Maar daar trappen we dus niet in..
Kan toch niks gebeuren eigenlijk? :P
Tenzij het echt je huisnummer is
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_119246172
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Kan toch niks gebeuren eigenlijk? :P
Tenzij het echt je huisnummer is
nee heb alleen een mobiel nummer. Kan ook weinig gebeuren denk ik maar ben bang dat ze dan ook gaat zeuren om geld. En ik heb trouwens ook weinig zin om de collect calls te betalen.
Geniet nooit met mate!
pi_119264865
Write a prisoner.. Okee.. ik zal eens ff kijken, best apart.. vind ouderwets brieven schrijven leuk, vroeger heel veel gedaan met mensen over de hele wereld. Maar een gevangene???! hahaha...

Edit: OMG ik zie een lekkerding.. die ga ik schrijven :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Ermemmertje op 16-11-2012 05:18:40 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 06:56:49 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119265079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 05:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Write a prisoner.. Okee.. ik zal eens ff kijken, best apart.. vind ouderwets brieven schrijven leuk, vroeger heel veel gedaan met mensen over de hele wereld. Maar een gevangene???! hahaha...

Ik wilde zeggen "mannen :') " maar zag toen je UI _O-
pi_119265334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:03 schreef gupje86 het volgende:

[..]

nee heb alleen een mobiel nummer. Kan ook weinig gebeuren denk ik maar ben bang dat ze dan ook gaat zeuren om geld. En ik heb trouwens ook weinig zin om de collect calls te betalen.
Collect calls zijn belletjes op jouw kosten dus?
pi_119265458
quote:

hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
pi_119266417
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Collect calls zijn belletjes op jouw kosten dus?
jup... En ik weet wel betere dingen om mijn geld aan uit te geven. Postzegels zijn al duur genoeg!
Geniet nooit met mate!
pi_119267185
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:03 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Ik laat natuurlijk weten of ik een brief terug heb ontvangen :)
pi_119269700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wordt ook genegeerd door mijn gevangene :o
Enthousiaste brief ontvangen, een nog enthousiastere brief terug geschreven en daarna niks...

Ik ben teleurgesteld!

Nee, ik ben geen onzeker op aandacht geilend vrouwspersoon.

Edit. Wel een vrouw trouwens :D Voordat daar weer verwarring over ontstaat.
ik wordt :') woooooow
#freefrederike
pi_119269885
quote:

Weer een verkrachter/pedo? Want meestal als ik dacht "oh, die ziet er niet verkeerd uit" was het een verkrachter :P.
pi_119270149
Ik zou wel eens met een gangster uit een bende willen schrijven, ja. Beetje ervaringen delen. Verkrachters/Pedo's mogen van mij meteen de gaskamer in. :)
#freefrederike
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:03:26 #63
206580 Luxuria
pi_119271155
quote:
Wie wie wie? :9
pi_119272087
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Wie wie wie? :9
Vind deze wel cute http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-ak4496 :9
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:35:22 #65
206580 Luxuria
pi_119272204
quote:
Die heeft idd wel wat :D
pi_119272241
quote:
Die zit 10+ jaar vast voor robbery?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119273183
Als iemand vroeger een man was en zich om heeft laten bouwen zouden ze zich dan verplicht als transseksueel kenbaar moeten maken? Of is dit iets wat ze zelf bepalen..
Geniet nooit met mate!
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:55:10 #68
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119274669
Zo, en weer verder zonder gebitch
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_119475331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Kun je ook ergens Nederlanders schrijven?
Goede vraag, want daar kan ik tot nu toe ook op Google vrij weinig over vinden. Hoe kun je ín Nederland met Nederlandse gedetineerden schrijven? Iemand suggesties?
  woensdag 21 november 2012 @ 19:18:45 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119475469
Hmm.. zou je dat wel willen? Vind dat op de een of andere manier toch een beetje "eng in de buurt" :+
pi_119476451
Je zou een keer naar de gevangenis kunnen bellen of mailen, misschien dat ze er daar wat meer informatie over hebben.
Persoonlijk vind ik het echter ook een beetje te dichtbij.
Geniet nooit met mate!
  woensdag 21 november 2012 @ 19:44:38 #72
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_119476837
Wat een bijzonder topic en wat een unieke kans om met zulke mensen in contact te komen. Wie in dit topic schreef er nou ook echt? Waar praten jullie over? :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_119477049
Ik schrijf echt. We praten over vanalles en nog wat.
Over wat ik meegemaakt heb en hoe ik me voel, en omgekeerd.
Best boeiend!
Geniet nooit met mate!
pi_119479166
Gupje, schrijf jij met Amerikanen?
pi_119479440
Jazeker!
Geniet nooit met mate!
pi_119480956
Hoe lang al? En met hoeveel mensen? Ik heb een hoop vragen :D Hoe ben jij ooit begonnen? Ik heb namelijk interesse om ook te gaan schrijven en ga graag goed voorbereid te werk :D Dus als je nog tips hebt, zijn ze meer dan welkom!
pi_119481201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef FannyBling het volgende:
Hoe lang al? En met hoeveel mensen? Ik heb een hoop vragen :D Hoe ben jij ooit begonnen? Ik heb namelijk interesse om ook te gaan schrijven en ga graag goed voorbereid te werk :D Dus als je nog tips hebt, zijn ze meer dan welkom!
Stap 1. Kies het lekkerste wijf dat er is oO/
  woensdag 21 november 2012 @ 21:13:56 #78
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_119481207
Voor degenen die liever iemand mailen dan schrijven heb ik deze vent gevonden. Zit vast voor access device fraud (wat volgens google inbreken is op een systeem om toegang tot kabel en tv te krijgen, maar aangezien hij in de Marine zat zal het wat erger zijn.. en anders is hij zwaar de lul :'))
pi_119485431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef FannyBling het volgende:
nog niet zo lang. 2 of 3 maandjes denk ik.
Ben nu met 3 mensen aan het schrijven.

Tips.. Uhh.. Kijk bij het uitzoeken van iemand of ze donaties accepteren. Als ze dit willen heb je dikke kans dat ze om geld gaan zitten schooien.
Verder moet je ff kijken waarvoor ze vast zitten en hoelang ze nog vast zitten.
Het heeft weinig nut om met iemand te gaan schrijven die over een half jaar al los komt.
Gewoon je gevoel volgen, als je denkt dat iets niet klopt is dat waarschijnlijk ook zo.
Geniet nooit met mate!
pi_120185691
Hallo!

Voor een artikel voor www.vice.com ben ik op zoek naar meisjes/vrouwen (leeftijd: 18-30) die schrijven met gedetineerden. Het gaat hier niet om vrienden of familie, maar gedetineerden die voordat jij/zij met hen begon te schrijven nog onbekend waren. Als je het tof vindt om mee te werken, of iemand kent die dit leuk vindt hoor ik dat heel graag.

Met vriendelijke groet,

Lisa
Dick, het zijn allemaal bijnamen
pi_120190155
Schrijft iedereen hier gevangene via WriteAPrisoner?
Ik weet nog dat ik via daar eens digitaal een brief heb geschreven, die daar dan uitgeprint wordt, maar nooit meer wat van gehoord..

Ik heb eens een adres ontvangen via een charity-organisatie, alleen ik krijg de brieven terug met politiestempel en een dik rood kruis, hij zal wel geen post mogen ontvangen. Ga het van de week nog eens proberen, misschien dat 'ie beperkingen had om één of andere reden...

Ik ben hier al lang mee bezig en toch slaag ik er niet in om contact met een gevangene te maken. Iemand nog tips/adressen/sites waar ik wat zou kunnen vinden?
Let what you love be what you do ♥
pi_120190872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die liever iemand mailen dan schrijven heb ik deze vent gevonden. Zit vast voor access device fraud (wat volgens google inbreken is op een systeem om toegang tot kabel en tv te krijgen, maar aangezien hij in de Marine zat zal het wat erger zijn.. en anders is hij zwaar de lul :'))
Waar heb jij gevonden dat het voor access device fraud is?
Ik vind alleen maar aanklachten voor verkrachting en kinderporno..

quote:
A. Character evidence of peacefulness.
The initial charges brought against Toohey included rape,
assault consummated by a battery, adultery, receiving stolen
property, and two specifications relating to child pornography.
Bron: http://www.armfor.uscourt(...)2006Term/05-0127.pdf
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:48:00 #83
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_120190996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:44 schreef Brendaa het volgende:

[..]

Waar heb jij gevonden dat het voor access device fraud is?
Ik vind alleen maar aanklachten voor verkrachting en kinderporno..

[..]

Bron: http://www.armfor.uscourt(...)2006Term/05-0127.pdf
LOL. Ik hoop dat Maraca nog niet met 'm aan het schrijven is.
Als je op writeaprisoner klikt op 'see crime' zie je alleen dat 'access device fraud' staan..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_120191049
quote:
Dat lijkt mij echt zo'n persoon die heel lief is en als er één ding niet volgens zijn plan gaat dan raped hij je zo hard als die maar kan. _O-
If not now, then when.
pi_120191106
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Dromer het volgende:

[..]

LOL. Ik hoop dat Maraca nog niet met 'm aan het schrijven is.
Als je op writeaprisoner klikt op 'see crime' zie je alleen dat 'access device fraud' staan..
Ja, ik zag het.. Vaag verhaal.
pi_120191173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat lijkt mij echt zo'n persoon die heel lief is en als er één ding niet volgens zijn plan gaat dan raped hij je zo hard als die maar kan. _O-
Hahaha ag hem schrijf ik ook niet. Heb toevallig vandaag mn eerste echte handgeschreven brief ontvangen van een gevangene (andere). Erg leuk om te ontvangen en lezen! Alleen toen ik zijn naam ging googlen had ik meteen zoiets van :') . Die schrijf ik dus niet meer :')

Katten moordenaar :') Houdt zeker niet van katten :') . Oja en heroïne verslaafd. Zijn facebook zag er ook behoorlijk gestoord uit dus die schrijf ik niet terug hahaha. Dat wordt een andere uitkiezen straks :')
pi_120191279
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Hahaha ag hem schrijf ik ook niet. Heb toevallig vandaag mn eerste echte handgeschreven brief ontvangen van een gevangene (andere). Erg leuk om te ontvangen en lezen! Alleen toen ik zijn naam ging googlen had ik meteen zoiets van :') . Die schrijf ik dus niet meer :')

Katten moordenaar :') Houdt zeker niet van katten :') . Oja en heroïne verslaafd. Zijn facebook zag er ook behoorlijk gestoord uit dus die schrijf ik niet terug hahaha. Dat wordt een andere uitkiezen straks :')
Hahaha sick. :') Ik snap niet waarom je die safety checks niet van te voren doet. Wat is jou drijfveer achter het schrijven? Wat probeer je ermee te bereiken? :)
If not now, then when.
pi_120191346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik snap waarom je die safety checks niet van te voren doet.
Same, waarom doe je dat niet van te voren? Voor de meeste gevangenen is het hoog uitzonderlijk dat ze überhaupt iets ontvangen en blijven ze hopen om wat terug te krijgen. Je zal nooit echt iemand tegenkomen met een "leuk" verleden daar, toch?
pi_120191371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha sick. :') Ik snap waarom je die safety checks niet van te voren doet. Wat is jou drijfveer achter het schrijven? Wat probeer je ermee te bereiken? :)
Gewoon voor de leuk. Interessant om zo verhalen uit te wisselen met iemand in jail. Ook heb ik vroeger in mijn tienertijd vaak geschreven met penvrienden over de hele wereld en het was altijd heel erg leuk en spannend. Elke keer je brievenbus checken :') . Doet gewoon goed ook. Gewoon als hobby en wat afleiding ook wel denk ik. :)
pi_120191404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef Brendaa het volgende:

[..]

Same, waarom doe je dat niet van te voren? Voor de meeste gevangenen is het hoog uitzonderlijk dat ze überhaupt iets ontvangen en blijven ze hopen om wat terug te krijgen. Je zal nooit echt iemand tegenkomen met een "leuk" verleden daar, toch?
Ja was toen iets te enthousiast.. Heel snel even impulsief een 'test' mailtje geschreven, daarna nooit meer naar omgekeken.. Vanaf nu ga ik wel iemand googlen voordat ik diegene een bericht stuur! hihi.
pi_120191540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:58 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Gewoon voor de leuk. Interessant om zo verhalen uit te wisselen met iemand in jail. Ook heb ik vroeger in mijn tienertijd vaak geschreven met penvrienden over de hele wereld en het was altijd heel erg leuk en spannend. Elke keer je brievenbus checken :') . Doet gewoon goed ook. Gewoon als hobby en wat afleiding ook wel denk ik. :)
Cool, cool. Je zou die brief moeten inscannen als er geen persoonlijke dingen in staan. Lijkt mij leuk om te lezen. :)
If not now, then when.
pi_120191617
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Cool, cool. Je zou die brief moeten inscannen als er geen persoonlijke dingen in staan. Lijkt mij leuk om te lezen. :)
Goed idee! Zal ik zo even doen. :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:05:17 #93
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_120191628
Als kattenmoordenaar kun je brieven van vrouwen (verder) wel vergeten denk ik. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_120191881
Hier dus de brief die ik vandaag ontvangen heb :) Alleen schrijf ik hem niet meer terug :') Cat killer :') Al vind ik z'n complimentjes en lieve woordjes wel erg lief, doet mij wel goed :@

pi_120192015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Ernemmertje het volgende:
Hier dus de brief die ik vandaag ontvangen heb :) Alleen schrijf ik hem niet meer terug :') Cat killer :') Al vind ik z'n complimentjes en lieve woordjes wel erg lief, doet mij wel goed :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw. Het valt mij op dat die aardig goed met de taal is. Ik geloof trouwens niets van die katten, hij is gewoon een mobster. :D Is toch obvious.
If not now, then when.
pi_120192091
Zal ik hem terug schrijven? Vind het ook wel een beetje zielig om hierop niet te antwoorden.. :') ;(
pi_120192241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Ernemmertje het volgende:
Zal ik hem terug schrijven? Vind het ook wel een beetje zielig om hierop niet te antwoorden.. :') ;(
Sure, waarom niet. :)
If not now, then when.
pi_120192269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik schrijf toch liever met een man die katten vermoordt heeft dan een vrouw verkracht/vermoord heeft.. :@
pi_120192340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Brendaa het volgende:

[..]

Ik schrijf toch liever met een man die katten vermoordt heeft dan een vrouw verkracht/vermoord heeft.. :$
Daar heb je helemaal gelijk in. Mja.. hij was ook nog eens heroïne verslaafd he, al zijn al die gevangenen wel drugsverslaafd geloof ik :'). Hij is ook niet zo knap ofzo. Maargoed, tis gewoon een penvriend en niets meer natuurlijk, hahaha. Al komtie wel erg over dat hij meer wilt :{ :X
pi_120192368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Mja.. hij was ook nog eens heroïne verslaafd he, al zijn al die gevangenen wel drugsverslaafd geloof ik :'). Hij is ook niet zo knap ofzo. Maargoed, tis gewoon een penvriend en niets meer natuurlijk, hahaha. Al komtie wel erg over dat hij meer wilt :{ :X
Italianen zijn nou eenmaal charmeurs. ;)
If not now, then when.
pi_120192405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:23 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen zo zullen reageren op een meid/vrouw die schrijft. Ik bedoel, dat is hier al zo, laat staan in een gevangenis waar ze amper vrouwen zien :D

Mja.. Heroine-verslaafd.. Misschien klinkt dit een beetje sensatie-achtig, maar ik zou juist graag iemand hebben die dat heeft, vooral omdat het gespreksstof kan opleveren, je kan het hebben over het wáárom, en wat het hem helpt. Ik zou het alleen maar interessant vinden, al is het wel zonde van hemzelf :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')