Misschien is 'ie neergestoken met een schroevendraaier. Of wc-papier. Die lui zijn inventief joh!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Dat is een harde klap voor me.
Vroeger, toen internet nog niet zo groot was, toen hadden mensen penvriendin over de gehele wereld. Gevonden door bijv. bericht je op teletekst of in de Penny.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoef je niet zo kippig te doen elk mens met een gezonde beredering kan zien dat de meeste vrouwen die dit soort types schrijven vaak onzekere vrouwen zijn, het is ook nog eens spannend schrijven met een crimineel, denkende dat ze zo'n man wel weer goed krijgen, gaan vaak ook nog geloven in zijn onschuld en krijgen zo eens wat aandacht bla bla etc etc. Noem me dan eens een goede reden waarom iemand zou moeten gaan schrijven met een gedetineerde? Ik ga liever met een bejaarde wandelen als ik iets goed wil doen.
FYI: op You Tube kun je tevens tig docu's vinden niet alleen filmpjes over honden& katten of muziekvideo's, zelfs over wetenschappelijke onderzoeken.
Daar ga ik niet aan beginnen. Vind het wel leuk om ervaringen te lezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef kwiwi het volgende:
Schrijven de FOK!kers hier allemaal met gedetineerden uit de VS?
Vertel wat over jezelf, en de motivatie om te schrijven. Zo moeilijk is 't niet, toch?quote:Op maandag 12 november 2012 16:03 schreef floeffx het volgende:
ild en iedereen mag daar zich opgeven en het is helemaal kosteloos & anoniem. Ik heb het met mijn ouders besproken ( Ben bijna 15 jaar ) en ze vinden het ook
En meer ? =$quote:Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef Messina het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelf, en de motivatie om te schrijven. Zo moeilijk is 't niet, toch?
Joh, de meesten zijn al blij dat ze uberhaupt wat krijgenquote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef floeffx het volgende:
[..]
En meer ? =$
Moet het een lange brief zijn ?
Ik denk inderdaad niet dat het moeilijk zal zijn, maar ik denk dat ik erg graag wil dat alles ook goed overkomt, over mijn motivatie enzo. Dus daarom even wat info erover vragen!
Oke ik ga dan maar is iemand adventeren! haha,quote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Joh, de meesten zijn al blij dat ze uberhaupt wat krijgen
Vertel over je hobbies, wat je doet in het dagelijks leven, etc. Go with the flow, je zult zien dat je zo twee kantjes vol hebt
Rond de ¤0,92 cent is dat als het klopt ..quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef gupje86 het volgende:
Ik ben er afgelopen maand mee begonne. Vandaag mijn eerste brief binnen gekregen. Toch heeft het wel iets. Ouderwets schrijven!
Weet iemand toevallig hoe zwaar een brief van 3 kantjes ongeveer weegt?
mooi dan heb ik het goed gedaan hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:55 schreef floeffx het volgende:
[..]
Rond de ¤0,92 cent is dat als het klopt ..
En 1 A4'tje weegt ongeveer 5 gram. ;p
haha voor alles is er een eerste keer!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef ejiraM het volgende:
Mijn eerste quote in plaats van bewerk, toch weer een FOK! hoogtepuntje in mijn carrière![]()
Dat lijkt me toch wel eng jaquote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haha voor alles is er een eerste keer!
Mijn gevangene wil mijn telefoonnummer hebben zodat ze me kan bellen.. Van de ene kant roep ik heel hard nee, van de andere kant twijfel ik een beetje.
Verstandig is het in ieder geval niet denk ik.
dat vind ik best ver gaan. het zou zomaar een test kunnen zijn om te zien hoe ver je gaat. tel nummer nu en dan...quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haha voor alles is er een eerste keer!
Mijn gevangene wil mijn telefoonnummer hebben zodat ze me kan bellen.. Van de ene kant roep ik heel hard nee, van de andere kant twijfel ik een beetje.
Verstandig is het in ieder geval niet denk ik.
ja dat dacht ik ook al. Ga het ook niet geven!quote:Op donderdag 15 november 2012 11:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat vind ik best ver gaan. het zou zomaar een test kunnen zijn om te zien hoe ver je gaat. tel nummer nu en dan...
Heel verstandig!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef gupje86 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al. Ga het ook niet geven!
ik heb de eerste deel gelezen maar toen afgehaakt. wat voor persoon heb je geschreven en hoeveel brieven al ontvangen?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef gupje86 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al. Ga het ook niet geven!
ja ik heb zo mijn momenten haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |