Ze stuur er een beetje op aan maar ik houd de boot af, of we moeten klikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze meer wil? Of dat ze je wil ontmoeten als ze vrij komt?
Dat had ik wel verwacht. Vind je het dan niet raar dat ze straks meer zo veel over je weet? Ik weet niet hoe lang ze nog vast zit, maar ik zou me er toch zorgen over maken. Wat meteen de reden is dat ik niet wil dat ze mijn adres weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze stuur er een beetje op aan maar ik houd de boot af, of we moeten klikken.
pics or it didn´t happenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze stuur er een beetje op aan maar ik houd de boot af, of we moeten klikken.
Wat zou er gebeuren anders?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht. Vind je het dan niet raar dat ze straks meer zo veel over je weet? Ik weet niet hoe lang ze nog vast zit, maar ik zou me er toch zorgen over maken. Wat meteen de reden is dat ik niet wil dat ze mijn adres weten.
Dat ze je op komt zoeken, bijvoorbeeld? Ten slotte is de kans dat ze op je valt enorm als jij haar weinige contact met de buitenwereld bent, en misschien denkt ze bij jou ook wel financiële zekerheid te vinden.quote:
Ze komt maar, kans lijkt me erg klein.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze je op komt zoeken, bijvoorbeeld? Ten slotte is de kans dat ze op je valt enorm als jij haar weinige contact met de buitenwereld bent, en misschien denkt ze bij jou ook wel financiële zekerheid te vinden.
Vooruitquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef drumstickNL het volgende:
post pics dan; kans is klein dat ze op fok komt
Wat?quote:
Welnee.quote:
Ok... lekker he?quote:
Vind dit soort foto's altijd te vaag om er iets over te zeggenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind dit soort foto's altijd te vaag om er iets over te zeggen
Volgens mij begeef je je op heel glad ijs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb trouwens wat geld aangeboden - ze moet 5 uur 'werken' om mij te kunnen schrijven - maar nu twijfel ik of ze het niet gaat beschouwen als eenmalig iets... hmm
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij begeef je je op heel glad ijs.
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:42 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb trouwens wat geld aangeboden - ze moet 5 uur 'werken' om mij te kunnen schrijven - maar nu twijfel ik of ze het niet gaat beschouwen als eenmalig iets... hmm
Dat bedoel ik niet, dat ze weinig heeft bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
oh boy; alsof ze 5 uur gaat werken om jou wat te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |