En waren het ook van die mooie zinnen?quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Wolken het volgende:
Ja, ze hebben tijd zat om een mooie epistel terug te pennen
Ik had ook een leuke brief waarin hij op verschillende dingen in ging die ik in mijn brief had gezet en dingen erover vroeg. Geen copy/paste brief iig.
Waarom? Ik krijg alleen brieven en foto's hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Tchock het volgende:
Tof initiatief. En als het via e-mail was had ik iets geschreven, maar zo spijtig dat je je eigen adres op moet geven
Mail is heel soms ook een optiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:28 schreef Tchock het volgende:
Tof initiatief. En als het via e-mail was had ik iets geschreven, maar zo spijtig dat je je eigen adres op moet geven
Ik wil niet dat een willekeurige Amerikaan mijn adres heeft, en al helemaal geen gedetineerde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Waarom? Ik krijg alleen brieven en foto's hoor.
Oh, eens kijken danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mail is heel soms ook een optieStaat wel eens in hun profiel. Maar dan moet je dat echt toevallig zien, want je kunt er niet op filteren
Als je terug leest in dit topic zie je ook wel dat iemand via de mail contact heeft met een gedetineerde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een willekeurige Amerikaan mijn adres heeft, en al helemaal geen gedetineerde.
[..]
Oh, eens kijken dan
Mijn excuses, ik heb niet álles gelezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je terug leest in dit topic zie je ook wel dat iemand via de mail contact heeft met een gedetineerde.
Oh nee, was meer ter infoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik heb niet álles gelezenObviously
Ze is mooi en lief, ze mag best langskomenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een willekeurige Amerikaan mijn adres heeft, en al helemaal geen gedetineerde.
Waar zit ze voor vast?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze is mooi en lief, ze mag best langskomen
*kijkt naar TT* Eeehquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze is mooi en lief, ze mag best langskomen
Inbraak.quote:
Toch is ze lief.quote:
Oh, dat valt nog mee. Waar praat je zoal over? (Gewoon nieuwsgierig, ik snap dat je geen letterlijke inhoud wil verspreiden en heb daar alle begrip voor - dat zou ik ook niet willen)quote:
Och, hobby's, priveleven, verleden en toekomst etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee. Waar praat je zoal over? (Gewoon nieuwsgierig, ik snap dat je geen letterlijke inhoud wil verspreiden en heb daar alle begrip voor - dat zou ik ook niet willen)
Goeie foto's?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Och, hobby's, priveleven, verleden en toekomst etc.
Of 26 en de rest van je leven... Tsja, het is hard. De straffen in Amerika vind ik ook te hoog, vaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
Zit ik dus op die site te kijken, ben je een vrouw van 19 moet je gewoon tot 2050 in de bak zitten.
Lekker ding jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |