Dat is wel jammer ja. Een brief - eens in de maand - is veel leuker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Jep
Iets in de strekking van "hoi hoe gaat het, ik wou even hoi zeggen", ik vind het dan weer onbeleefd om het meteen daar op af te kappen, maar het zet de toon wel meteen bij mij..
Hmm, waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Jep
Iets in de strekking van "hoi hoe gaat het, ik wou even hoi zeggen", ik vind het dan weer onbeleefd om het meteen daar op af te kappen, maar het zet de toon wel meteen bij mij..
Als ik met iemand wil chatten dan log ik wel in op facebook of pak mijn telefoon er bij. Je hoeft van mij echt geen epistel terug te sturen, maar een bericht van 10 woorden als reply op een brief die ik heb gestuurd en waar wel wat aandacht aan was besteedt vind ik een beetje, eh, jammer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, waarom?
Jij wilt minder contact?
Of vraag: "Hi, did you receive my letter?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Als ik met iemand wil chatten dan log ik wel in op facebook of pak mijn telefoon er bij. Je hoeft van mij echt geen epistel terug te sturen, maar een bericht van 10 woorden als reply op een brief die ik heb gestuurd en waar wel wat aandacht aan was besteedt vind ik een beetje, eh, jammer.
Maar goed, vandaag of morgen maar eens een antwoord terugsturen, kijken of het nog wat meer oplevert dan 10 woorden, anders ben ik snel klaar met deze persoon.
Ja, precies. Die gevangene wil misschien ook eerst checken of hij antwoord krijgt voordat hij een lang bericht gaat schrijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Of vraag: "Hi, did you receive my letter?"
Dat zou inderdaad kunnen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, precies. Die gevangene wil misschien ook eerst checken of hij antwoord krijgt voordat hij een lang bericht gaat schrijven.
Nouja, daar heb ik de eerste brief voor gestuurd, lijkt me duidelijk dat de intentie er is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, precies. Die gevangene wil misschien ook eerst checken of hij antwoord krijgt voordat hij een lang bericht gaat schrijven.
Maar dat is inmiddels al een maand geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Nouja, daar heb ik de eerste brief voor gestuurd, lijkt me duidelijk dat de intentie er is.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:48 schreef Wolken het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand een reactie terug? Ik heb gisteren mijn eerste brief terug gekregen
Tik eens uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:48 schreef Wolken het volgende:
Heeft er inmiddels al iemand een reactie terug? Ik heb gisteren mijn eerste brief terug gekregen
Zou gewoon zeggen dat het een penpal is van een één of andere universiteitquote:Op vrijdag 7 september 2012 07:53 schreef Wolken het volgende:
Ik heb hem nog niet gelezen. Mijn moeder vertelde dat ik een brief "uit Engeland ofzo?? " had ontvangen van een ene Brandon. Leg dat maar eens uit...
Als ik hem gelezen heb zal ik een algemene omschrijving geven. Spannend!!
Hoe reageerde ze?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:00 schreef Wolken het volgende:
Ze spreekt geen Engels, dus ik zou er dan nog een draai aan kunnen geven. Maar toch maar gewoon verteld hoe en wat. Ook dat diegene een ietsie-pietsie-per-ongeluk zijn moeder door het hoofd had geschoten..... Maar dat hij de komende 10 jaar toch nog niet vrij komt dus ze zich geen zorgen hoeven te maken
.
Alsof ze niks anders van me gewend zijnquote:
Alsjeblieft niet... Privacy, fatsoen, ethiek en zo.quote:
Dan marteling voor de rest van iemands leven? I beg to differ...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand vermoorden of verkrachten is net zo erg, zoniet erger
Inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 14:44 schreef Wolken het volgende:
Ja, ze hebben tijd zat om een mooie epistel terug te pennen
Ik had ook een leuke brief waarin hij op verschillende dingen in ging die ik in mijn brief had gezet en dingen erover vroeg. Geen copy/paste brief iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |