Kan toch niks gebeuren eigenlijk?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:04 schreef gupje86 het volgende:
Ja uit amerika. Denk dat ze dan dmv collect call zou willen bellen hier heen, aangezien ze niet werkt. Maar daar trappen we dus niet in..
nee heb alleen een mobiel nummer. Kan ook weinig gebeuren denk ik maar ben bang dat ze dan ook gaat zeuren om geld. En ik heb trouwens ook weinig zin om de collect calls te betalen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan toch niks gebeuren eigenlijk?
Tenzij het echt je huisnummer is
Ik wilde zeggen "mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 05:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Write a prisoner.. Okee.. ik zal eens ff kijken, best apart.. vind ouderwets brieven schrijven leuk, vroeger heel veel gedaan met mensen over de hele wereld. Maar een gevangene???! hahaha...
Edit: OMG ik zie een lekkerding.. die ga ik schrijven
Collect calls zijn belletjes op jouw kosten dus?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:03 schreef gupje86 het volgende:
[..]
nee heb alleen een mobiel nummer. Kan ook weinig gebeuren denk ik maar ben bang dat ze dan ook gaat zeuren om geld. En ik heb trouwens ook weinig zin om de collect calls te betalen.
hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 05:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Write a prisoner.. Okee.. ik zal eens ff kijken, best apart.. vind ouderwets brieven schrijven leuk, vroeger heel veel gedaan met mensen over de hele wereld. Maar een gevangene???! hahaha...
jup... En ik weet wel betere dingen om mijn geld aan uit te geven. Postzegels zijn al duur genoeg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Collect calls zijn belletjes op jouw kosten dus?
Ik laat natuurlijk weten of ik een brief terug heb ontvangenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
ik wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:36 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wordt ook genegeerd door mijn gevangene![]()
Enthousiaste brief ontvangen, een nog enthousiastere brief terug geschreven en daarna niks...
Ik ben teleurgesteld!
Nee, ik ben geen onzeker op aandacht geilend vrouwspersoon.
Edit. Wel een vrouw trouwensVoordat daar weer verwarring over ontstaat.
Weer een verkrachter/pedo? Want meestal als ik dacht "oh, die ziet er niet verkeerd uit" was het een verkrachterquote:Op vrijdag 16 november 2012 05:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Wie wie wie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 05:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Die heeft idd wel watquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Vind deze wel cute http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-ak4496
Die zit 10+ jaar vast voor robbery?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Vind deze wel cute http://writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-ak4496
Goede vraag, want daar kan ik tot nu toe ook op Google vrij weinig over vinden. Hoe kun je ín Nederland met Nederlandse gedetineerden schrijven? Iemand suggesties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
Kun je ook ergens Nederlanders schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |