Haha dat wisselt inderdaad best wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde pak een lakenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Diploma is dit! Ik geloof dat ik zelfs fleece zie, maar ik kan het niet heel goed onderscheiden
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha dat wisselt inderdaad best wel.
Échte IT'ers hebben een wolvenshirt aan.
Weet ik. Ik zie vrijwel dagelijks veel van dat soort luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En m'n buurman is één van die lui op de foto.
I reject reality and substitute my own
informatica....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
Pino, mocht je er nog iets aan hebben... Ik zie net een foto van de diplomering van de informatica-opleidingen van Windesheim. De kleding is wisselend (pakken, overhemden, gewone kloffie) en ik spot zelfs een wolvenshirt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha dat wisselt inderdaad best wel.
Échte IT'ers hebben een wolvenshirt aan.
Dat is de duoterminologie van 'systeembeheerder' immers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wehehequote:
Short skirt and a looooooooooooooong jacket?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Beter een goed shirt dan een slecht zittend pak.
Wat dat betreft ben ik een nep-iT'er, maar dat heb ik dan maar voor lief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zie vrijwel dagelijks veel van dat soort luiEn m'n buurman is één van die lui op de foto.
Je zit zeker ook niet bij Gumbo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een nep-iT'er, maar dat heb ik dan maar voor lief.
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Short skirt and a looooooooooooooong jacket?
Verkleeddag? Waarom?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...
overigens is het morgen verkleedddag op mn werk. een groot aantal collega's komt verkleed.....ik niet. of ik moet mijn groene legerjas opzoeken en door de gangen gaan marcheren...
ik loop standaard op legerkisten, ook naar mijn werk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik denk niet dat dat Henkie gaat staan...
overigens is het morgen verkleedddag op mn werk. een groot aantal collega's komt verkleed.....ik niet. of ik moet mijn groene legerjas opzoeken en door de gangen gaan marcheren...
Ik heb ooit eens met een deel van het bestuur gegeten. Ze zitten je alleen maar wat aan te gapen alsof je daadwerkelijk van Venus komtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee
Sowieso studie-/studentenverenigingen
wat is er nou leuker dan met je jaargenoten lekker zuipen, kotsen, brallen en schelden op het plebs?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha nee
Sowieso studie-/studentenverenigingen
het is callcenteragentweek....en na een loterij, een poffertjeskraam, een suikerspinkraam en een limonadepissende kabouter is het morgen tijd voor verkleden....quote:
Je weet het nooitquote:
Ohja, daarom hebben wij al die dagenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is callcenteragentweek....en na een loterij, een poffertjeskraam, een suikerspinkraam en een limonadepissende kabouter is het morgen tijd voor verkleden....
misschien komen er wel strippers!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, daarom hebben wij al die dagenGeen idee wat wij morgen hebben. Als er maar iets lekkers is
werk je wel in een callcenter? zo nee...dan is dat normaalquote:
Ik gok weer een landenthema. Even kijken welke mogelijk zou zijn.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werk je wel in een callcenter? zo nee...dan is dat normaal
een ruslandthema! allemaal een bontmuts op en wodka zuipenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok weer een landenthema. Even kijken welke mogelijk zou zijn.
studeren sluit niet uit dat je ook in een callcenter kunt werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.Ik studeer. Maar toch, als er een frietkraam bij ons komt klaag ik niet.
Hm, ons callcenter zit in wel heel veel landen, daar valt ook geen peil op te trekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een ruslandthema! allemaal een bontmuts op en wodka zuipen
australie? allemaal een kangoeroepak aan!
iets afrikaans: geen voedsel in de kantine!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets afrikaans: geen voedsel in de kantine!
veel slechter dan de onze kan ie niet zijn......2 of 3 automaten met snoep, broodjes en dranken in een ruimte zonder daglicht. we mogen het officieel niet eens kantine noemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ons callcenter zit in wel heel veel landen, daar valt ook geen peil op te trekkenIk doe een gokje op Turkijke. En we hebben heul geen fatsoenlijke kantine
Het is slechter. Eén automaat met zowel drinken als snoep/broodjes. En dat is het dan welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel slechter dan de onze kan ie niet zijn......2 of 3 automaten met snoep, broodjes en dranken in een ruimte zonder daglicht. we mogen het officieel niet eens kantine noemen. maar ach, de appie is 3min lopen
vroeger in Grunn hadden we wel een echte kantine met vette zooi en verse broodjes enzo. totdat de bezuinigingen kwamen en dat ook steeds minder werd
godsamme, dat is idd wel heel dramatisch. ach, motiveert je om zelf bammetjes te smeren en mee te nemen. goedkoper en gezonderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is slechter. Eén automaat met zowel drinken als snoep/broodjes. En dat is het dan wel
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlatenquote:
Zo lang hou ik het ook niet vol, vandaag van 12 tot 22:30 gewerktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlaten
slaap lekker allemaal
Ik ga zo twee series kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is idd wel heel dramatisch. ach, motiveert je om zelf bammetjes te smeren en mee te nemen. goedkoper en gezonder
[..]
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlaten
slaap lekker allemaal
Jaja, doe maar luxe, terwijl wij allemaal onze bammetjes en appeltjes van huis meenemenquote:
Mc Donaldsquote:
Helaas wel alles voor eigen rekeningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, doe maar luxe, terwijl wij allemaal onze bammetjes en appeltjes van huis meenemen
dan moeten ze zichzelf maar vermaken hoor. komt vast goed. gooi er wat pedigree pal in en alles komt op zijn pootjes terecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang hou ik het ook niet vol, vandaag van 12 tot 22:30 gewerkt![]()
En morgen van 12 tot 23u en dan moet ik er nog blijven slapen ook
En slaap lekker![]()
2 hele series? wordt een lange nachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo twee series kijken.
Slaap lekker.
Ik vergeet m'n andere baan. Wie telt er even hoeveel grand café's, restaurants, koffiecorners en snack- en drinkautomaten er in Windesheim zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Helaas wel alles voor eigen rekening![]()
Als zuunige student dus weinig gebruik van gemaakt
Incl die automaten heel wat jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vergeet m'n andere baan. Wie telt er even hoeveel grand café's, restaurants, koffiecorners en snack- en drinkautomaten er in Windesheim zijn?
Van 2 series elk 1 ep danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moeten ze zichzelf maar vermaken hoor. komt vast goed. gooi er wat pedigree pal in en alles komt op zijn pootjes terecht.
[..]
2 hele series? wordt een lange nacht![]()
heb net btw 1e afl Homeland S2 gezien. goed te doen
nu echt slapen. trsten
Ahja, trefbal spelen en dan mikken op de mensen met een bril. Heel gemeen eigenlijkquote:
Aangevraagd door ondergetekendquote:
Held.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Aangevraagd door ondergetekendAlleen het uitspreken van de titel ging een beetje moeilijk
Zenuwachtig jonge in die auto.
Volgens mij vanaf 23uquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat was dat concert van Muse gisteren te horen trouwens? Wil het graag van het weekend terugluisteren. Al is het maar voor mememememememadmadmad.
En de encore? Die was na twaalven hoorde ik, maar vanaf welke minuut (ongeveer?)quote:
Ik hou (muzikaal) vooral van IJsland. Ben een enorme fan van The Sugarcubes. en Sigur Rós, Björk, Amiina en alle anderen.quote:
Oeh, geen idee... Heb maar met een half oor geluisterd, was het na een half uur al zatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de encore? Die was na twaalven hoorde ik, maar vanaf welke minuut (ongeveer?)
Ik vind sommige nummers van Muse helemaal het einde, maar van sommige bloeden m'n oren. Gister hadden ze toch wel veel nummers in die setlist die ik persoonlijk erg cool vind.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, geen idee... Heb maar met een half oor geluisterd, was het na een half uur al zat
Het oudere werk kan me meer bekoren. Wat ze de laatste tijd doen, daar kan ik persoonlijk met m'n kop vol boerenverstand niet bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers van Muse helemaal het einde, maar van sommige bloeden m'n oren. Gister hadden ze toch wel veel nummers in die setlist die ik persoonlijk erg cool vind.
Is ook walgelijk aanstekelijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
Oohlalalala!
Ik word echt mutserig huppelkutterig blij van dit soort liedjes
Ik vind The 2nd Law persoonlijk vreselijk. Het is ook ongeveer dat alle nummers op iets anders lijken. Zo hebben we songfestival, softe Tool, Queen, Franz Ferdinand, De Muppets en James Bondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het oudere werk kan me meer bekoren. Wat ze de laatste tijd doen, daar kan ik persoonlijk met m'n kop vol boerenverstand niet bij
Potver, zijn we het nu alweer met elkaar eens?! Haalt de lol er wel af zo...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The 2nd Law persoonlijk vreselijk. Het is ook ongeveer dat alle nummers op iets anders lijken. Zo hebben we songfestival, softe Tool, Queen, Franz Ferdinand, De Muppets en James Bond
Ik heb eigenlijk alleen nog maar de Queen-vergelijking gehoordquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The 2nd Law persoonlijk vreselijk. Het is ook ongeveer dat alle nummers op iets anders lijken. Zo hebben we songfestival, softe Tool, Queen, Franz Ferdinand, De Muppets en James Bond
James Bond heb ik ook al van meerdere mensen gehoord, en songfestival (dat gaat voor Follow Me) ook. De rest is inderdaad wat vergezocht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen nog maar de Queen-vergelijking gehoordDe anderen heb ik nog niet goed genoeg beluisterd om ze te kunnen koppelen aan wat jij hier zegt. Follow me vind ik overigens wel erg tof.
Zal ik dit dan maar een slecht liedje vinden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Potver, zijn we het nu alweer met elkaar eens?! Haalt de lol er wel af zo...
Jamaar, jamaar... Songfestival is wel erg breed natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
James Bond heb ik ook al van meerdere mensen gehoord, en songfestival (dat gaat voor Follow Me) ook. De rest is inderdaad wat vergezocht.
Maar Muse heeft nooit eerder nummers gemaakt die er in de buurt van kwamen, zodoende. Als ik 'het songfestivalnummer' zeg weten mensen ook welke ik bedoel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... Songfestival is wel erg breed natuurlijk
Doen! Niet omdat je het meent, maar gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik dit dan maar een slecht liedje vinden?
Nee, ik weet niet welk nummer je bedoelt met 'het songfestivalnummer'. Ik volg die prut nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Muse heeft nooit eerder nummers gemaakt die er in de buurt van kwamen, zodoende. Als ik 'het songfestivalnummer' zeg weten mensen ook welke ik bedoel.
overigens is Euphoria een prima nummer, evenals Satelite. Alleen Muse heeft het níet.
Er zijn mensen die alles opnemen, al heb ik die al een poosje niet meer gespot hier... Denk dat je morgen wel kans hebt dat ze het online gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:50 schreef Greenpeas het volgende:
Vanaf hoe laat kan ik de uitzending terug luisteren? Gelijk na afloop of pas later vandaag? Ik ben wel benieuwd hoe ik nou klonk op de radio.
Ja. Daarom. Heb je ook weer wat competitie hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Niet omdat je het meent, maar gewoon omdat het kan
Tofjes! Ik gedij op tegenstandquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Daarom. Heb je ook weer wat competitie hier.
Maar ik ga wel zo slapen hoor.
Ben je erdoor, en dan kan je niet. Inderdaad lomp, maar aan de andere kant wel stoer dat hij het gewoon zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bellen terwijl je niet kan, wat een faalhaas
Anderzijds sta je wel voor paal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:59 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ben je erdoor, en dan kan je niet. Inderdaad lomp, maar aan de andere kant wel stoer dat hij het gewoon zegt.
quote:
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
Ohja, het is alweer 1 uur. En ik moet om 9 uur werken. En ik heb minimaal 8 uur slaap per nacht nodig om me enigszins uitgeslapen te voelen. Hier gaat iets foutTrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |