Ik gok weer een landenthema. Even kijken welke mogelijk zou zijn.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werk je wel in een callcenter? zo nee...dan is dat normaal
een ruslandthema! allemaal een bontmuts op en wodka zuipenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok weer een landenthema. Even kijken welke mogelijk zou zijn.
studeren sluit niet uit dat je ook in een callcenter kunt werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.Ik studeer. Maar toch, als er een frietkraam bij ons komt klaag ik niet.
Hm, ons callcenter zit in wel heel veel landen, daar valt ook geen peil op te trekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een ruslandthema! allemaal een bontmuts op en wodka zuipen
australie? allemaal een kangoeroepak aan!
iets afrikaans: geen voedsel in de kantine!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets afrikaans: geen voedsel in de kantine!
veel slechter dan de onze kan ie niet zijn......2 of 3 automaten met snoep, broodjes en dranken in een ruimte zonder daglicht. we mogen het officieel niet eens kantine noemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ons callcenter zit in wel heel veel landen, daar valt ook geen peil op te trekkenIk doe een gokje op Turkijke. En we hebben heul geen fatsoenlijke kantine
Het is slechter. Eén automaat met zowel drinken als snoep/broodjes. En dat is het dan welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel slechter dan de onze kan ie niet zijn......2 of 3 automaten met snoep, broodjes en dranken in een ruimte zonder daglicht. we mogen het officieel niet eens kantine noemen. maar ach, de appie is 3min lopen
vroeger in Grunn hadden we wel een echte kantine met vette zooi en verse broodjes enzo. totdat de bezuinigingen kwamen en dat ook steeds minder werd
godsamme, dat is idd wel heel dramatisch. ach, motiveert je om zelf bammetjes te smeren en mee te nemen. goedkoper en gezonderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is slechter. Eén automaat met zowel drinken als snoep/broodjes. En dat is het dan wel
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlatenquote:
Zo lang hou ik het ook niet vol, vandaag van 12 tot 22:30 gewerktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlaten
slaap lekker allemaal
Ik ga zo twee series kijkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dat is idd wel heel dramatisch. ach, motiveert je om zelf bammetjes te smeren en mee te nemen. goedkoper en gezonder
[..]
mooi, de avondploeg is er. kan ik het jonge gespuis met een gerust achterlaten
slaap lekker allemaal
Jaja, doe maar luxe, terwijl wij allemaal onze bammetjes en appeltjes van huis meenemenquote:
Mc Donaldsquote:
Helaas wel alles voor eigen rekeningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaja, doe maar luxe, terwijl wij allemaal onze bammetjes en appeltjes van huis meenemen
dan moeten ze zichzelf maar vermaken hoor. komt vast goed. gooi er wat pedigree pal in en alles komt op zijn pootjes terecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang hou ik het ook niet vol, vandaag van 12 tot 22:30 gewerkt![]()
En morgen van 12 tot 23u en dan moet ik er nog blijven slapen ook
En slaap lekker![]()
2 hele series? wordt een lange nachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo twee series kijken.
Slaap lekker.
Ik vergeet m'n andere baan. Wie telt er even hoeveel grand café's, restaurants, koffiecorners en snack- en drinkautomaten er in Windesheim zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Helaas wel alles voor eigen rekening![]()
Als zuunige student dus weinig gebruik van gemaakt
Incl die automaten heel wat jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vergeet m'n andere baan. Wie telt er even hoeveel grand café's, restaurants, koffiecorners en snack- en drinkautomaten er in Windesheim zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |